Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Krissis schreef:benangelique schreef:
Maar dan moet ik dus wel kijken naar iemand die de fles geeft terwijl dat mijn manier van opvoeden niet zou zijn? Is toch dezelfde kromme redenatie?
En als ik naar het strand ga en al die borsten zonder topje langs zie dartelen, dan kan het wel?
Das anders, op een strand kun je dat verwachten. Mensen zijn in een restaurant er niet op bedacht en kan het schokeren.
En als iemand een fles geeft, komt er niks bloot want het is voornamelijk het bloot waar buitenstaanders niet op zitten te wachten.
benangelique schreef:nine1987 schreef:Niets tegen borstvoeding op zich, maaaaar...
Ik kies bewust niet voor kinderen, maar ik zou dus wel terwijl ik aan het eten ben in een restaurant, naar iemand moeten kijken die borstvoeding geeft.. Nee bedankt, ik pas..
Het is 2014.. Je kunt bijvoorbeeld thuis afkolven en dan de fles geven als je je in het openbaar bevindt.. Of je hangt er een doek overheen oid.. Maar dat anderen uitgebreid geconfronteerd moeten worden met iemands manier van (op)voeden, vind ik helemaal niets.. Maar dat is mijn mening..
Maar dan moet ik dus wel kijken naar iemand die de fles geeft terwijl dat mijn manier van opvoeden niet zou zijn? Is toch dezelfde kromme redenatie?
En als ik naar het strand ga en al die borsten zonder topje langs zie dartelen, dan kan het wel?
Krissis schreef:Polly schreef:Ik vind het schokkend dat kindjes aan heel jong aan de kunstmelk gaan omdat moeders te beroerd is om dr wijntje te laten staan en het wel makkelijk vind dat pa ook eruit moet om te voeden, is toch ook niemand die daar rekening mee houd?
das een totaal andere discussie.
Douce schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik me zeer ongemakkelijk voelde toen een vrouw in het restaurant waar ik werk haar baby ging voeden.
Ik vind persoonlijk dat ik het niet hoef te zien. Je zag ook nog een stukje tepel..
Nee, ik pas ook.
Mallow schreef:...
Daarnaast is er niets natuurlijker dan het geven van de borst, dat mensen het vies vinden kan ik écht niet begrijpen.
...
Jennyj01 schreef:Je bent te gast in een restaurant. Ik vind het niet anders dan normaal dat je dan even vraag of het oké is om aan tafel borstvoeding te geven. Maar blijkbaar is het not done om tegen een moeder te zeggen nu of hier even niet.
Iedereen moet doen wat die zelf denkt dat goed is maar je kunt niet zomaar even met je roze wolk over de rest van de bevolking heen waaien. Er zijn nou eenmaal ook anders denkende mensen.
Niet alleen mensen die het gewoon onsmakelijk vinden maar ook mensen met een hele zieke geest.
KimD schreef:[ Afbeelding ]