Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Amaris schreef:En dan dat gedoe voor zo'n vent. Het moet allemaal 'voorzichtig' 'auw' 'pijn' 'bloed'.
Wáárom willen mannen dat in godesnaam?
iets zegt me dat iemand die 801.000 dollar betaald, niet doet aan "voorzichtig" en "auw".
NatasjavE schreef:eilleen333 schreef:
Ik snap dat dus ook niet. Ik bedoel, een maagd heeft ook automatisch geen ervaring, en het lijkt me dat je toch wel iets van kwaliteit wil voor zo'n bedrag toch? Als we het even heel zakelijk bekijken....
Ik bedoel, een doorgereden paard is ook duurder dan een groene
NatasjavE schreef:eilleen333 schreef:
Ik snap dat dus ook niet. Ik bedoel, een maagd heeft ook automatisch geen ervaring, en het lijkt me dat je toch wel iets van kwaliteit wil voor zo'n bedrag toch? Als we het even heel zakelijk bekijken....
Ik bedoel, een doorgereden paard is ook duurder dan een groene
_Cowgirl schreef:Dat je zo diep kan zinken om op deze manier je maagdelijkheid te verliezen...
palousa_boy schreef:Dat zullen ze van tevoren wel laten bekijken door een huisarts denk
DezeNaam schreef:_Cowgirl schreef:Dat je zo diep kan zinken om op deze manier je maagdelijkheid te verliezen...
Omdat iedereen misschien anders is en niet iedereen even veel belang hecht aan het gene dat je door een vreemd iemand ontmaagd wordt of niet?
Moet zij zelf toch weten zeker.
Verder vraag ik me ook wel af hoe die mannen 100% zeker zijn dat ze nog maagd is, maar dat terzijde.
_Cowgirl schreef:naar mijn idee willen mannen graag goede seks, een maagd -dus geen ervaring- lijkt me dan niet ideaal, zeker niet voor dat bedrag
palousa_boy schreef:Maar je kan niet iets verkopen dat er niet is..
Zeker als mensen zo veel geld over hebben voor onzin, zullen ze vast nog wel wat over hebben voor een advocaat
Akhal_Teke schreef:Mag ze dat nu zomaar afwijzen? Zou ze geen boete moeten betalen voor het niet nakomen van afspraken of het niet leveren van het "product".
lrtj_ schreef:BaileyMix schreef:"een twaalf uur lange date "
Dit vind ik nog het meest schokkende, twaalf uur lange date en daarná pas... Toch iets teveel van 't goede. Van haar kant uit slim, toch een flink bedragjeMaar wat bezielt die mannen!?
Die lopen hun Pielemans achterna, die doen alles om een maagd hun maagdelijkheid af te mogen nemen.
Net zoals met die zogenaamde zelfmoord aanslagen, die worden dan volgens Allah ook beloond met 70 maagden. Of naja Allah eerder door de idioot die het ze laat doen.
Killyenn schreef:Maagdeijkheid is een mythe, there's no such thing als een maagdenvlies, slechts een elastisch randje dat bij verschillende mensen verschillende groottes heeft. Als je enkele maanden geen seks hebt groeit dat overigens ook gewoon weer terug naar het oorspronkelijke formaat. Maagdelijkeid as such is een verkeerd idee gecreëerd rond de fragiele ego's van de groep mannen die denkt dat hun penis belangrijk genoeg is om iets fundamenteels in een persoon te veranderen.
Either way, haar keuze, het is belachelijk dat er mensen zijn die zo veel geld bieden voor zo'n stom concept als maagdelijkheid. En net zo goed haar keuze het toch niet te doen.