Internetmaagd (27) weigert bod van 801.000 dollar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 21:47

Ik snap niet waarom mensen hier zo tegen zijn. prutsmutsen worden toch ook betaald. is toch ook gewoon hun werk.
het zou niet mijn keuze zijn maar ieder zijn vak zullen we maar zeggen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 21:53

Amaris schreef:
En dan dat gedoe voor zo'n vent. Het moet allemaal 'voorzichtig' 'auw' 'pijn' 'bloed'.

Wáárom willen mannen dat in godesnaam?

iets zegt me dat iemand die 801.000 dollar betaald, niet doet aan "voorzichtig" en "auw". :)

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 22:02

Ayasha schreef:
Amaris schreef:
En dan dat gedoe voor zo'n vent. Het moet allemaal 'voorzichtig' 'auw' 'pijn' 'bloed'.

Wáárom willen mannen dat in godesnaam?

iets zegt me dat iemand die 801.000 dollar betaald, niet doet aan "voorzichtig" en "auw". :)

ook mijn gedachte. Misschien heeft iemand met wat meer verstand dit aan dr verstand gebracht en is ze daarom van gedachte verandert.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 22:05

Electra63 schreef:
Yamcha schreef:
Is dat niet aan haarzelf?

Zeker en een stukje voor de Staat. Ik denk dat zij hier belasting over moet betalen. :D

*like*

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 22:10

NatasjavE schreef:
eilleen333 schreef:

Ik snap dat dus ook niet. Ik bedoel, een maagd heeft ook automatisch geen ervaring, en het lijkt me dat je toch wel iets van kwaliteit wil voor zo'n bedrag toch? Als we het even heel zakelijk bekijken....
Ik bedoel, een doorgereden paard is ook duurder dan een groene :+

Jij snapt wat ik bedoel. :+ :Y)

800.000 dan moeten we het in mijn beleving toch wel over talentvol op lichte tour nivo hebben. :+[/quote]

_O-

dan ben ik toch benieuwd ik me daar bij moet voorstellen, zijgangen en tempowisselingen? :+

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 22:10

:') waar gaat het heen...

Eunomia

Re: Internetmaagd (27) weigert bod van 801.000 dollar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 22:15

Dat je zo diep kan zinken om op deze manier je maagdelijkheid te verliezen.. En ook van mannen die hier serieus op in gaan en zo'n hoog bedrag bieden.. Ook ik zie niet in wat er voor mannen zo "speciaal" aan is om seks te hebben met een maagd, naar mijn idee willen mannen graag goede seks, een maagd -dus geen ervaring- lijkt me dan niet ideaal, zeker niet voor dat bedrag. :')

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-14 00:11

NatasjavE schreef:
eilleen333 schreef:

Ik snap dat dus ook niet. Ik bedoel, een maagd heeft ook automatisch geen ervaring, en het lijkt me dat je toch wel iets van kwaliteit wil voor zo'n bedrag toch? Als we het even heel zakelijk bekijken....
Ik bedoel, een doorgereden paard is ook duurder dan een groene :+

Jij snapt wat ik bedoel. :+ :Y)

800.000 dan moeten we het in mijn beleving toch wel over talentvol op lichte tour nivo hebben. :+[/quote]

_O-

dan ben ik toch benieuwd ik me daar bij moet voorstellen, zijgangen en tempowisselingen? :+[/quote]

capriolen?

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 08:05

en achterwaarts..

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 09:52

_Cowgirl schreef:
Dat je zo diep kan zinken om op deze manier je maagdelijkheid te verliezen...

Omdat iedereen misschien anders is en niet iedereen even veel belang hecht aan het gene dat je door een vreemd iemand ontmaagd wordt of niet?
Moet zij zelf toch weten zeker. :=

Verder vraag ik me ook wel af hoe die mannen 100% zeker zijn dat ze nog maagd is, maar dat terzijde. :+

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 10:12

Dat zullen ze van tevoren wel laten bekijken door een huisarts denk ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 10:22

palousa_boy schreef:
Dat zullen ze van tevoren wel laten bekijken door een huisarts denk ;)

Dat is niet te controleren, het maagdenvlies kan ook door andere zaken als seks alleen breken.
DezeNaam schreef:
_Cowgirl schreef:
Dat je zo diep kan zinken om op deze manier je maagdelijkheid te verliezen...

Omdat iedereen misschien anders is en niet iedereen even veel belang hecht aan het gene dat je door een vreemd iemand ontmaagd wordt of niet?
Moet zij zelf toch weten zeker. :=

Verder vraag ik me ook wel af hoe die mannen 100% zeker zijn dat ze nog maagd is, maar dat terzijde. :+

Dat dus ^^

Het zou mijn manier niet zijn, maar wel haar keus en daar heb je niet over te oordelen. Ik snap echt niet waarom zij zo veroordeeld wordt, leven we nog in de jaren '50 of zo? Zij wordt veroordeeld omdat haar eerste een wildvreemde is, de mannen alleen omdat ze er geld aan uit willen geven?? Really??

Dus voor een vrouw: "hoe diep kan je zinken" maar voor een man is het gewoon oké? REALLY????

_Cowgirl schreef:
naar mijn idee willen mannen graag goede seks, een maagd -dus geen ervaring- lijkt me dan niet ideaal, zeker niet voor dat bedrag

niet alleen mannen willen goede seks hoor :')

beetje achterhaalde ideeën hier? :')

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 10:26

Tuurlijk is dat mogelijk, maar als die mogelijkheid bij jou bestaat, dan ga je toch niet je maagdelijkheid verkopen?

Dan verkoop je gewoon slechte sex

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 10:27

Und? Als iemand dat wil kopen? Is toch mijn keus dan? Vraag en aanbod.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 10:33

Maar je kan niet iets verkopen dat er niet is..
Zeker als mensen zo veel geld over hebben voor onzin, zullen ze vast nog wel wat over hebben voor een advocaat

Akhal_Teke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 10:34

Mag ze dat nu zomaar afwijzen? Zou ze geen boete moeten betalen voor het niet nakomen van afspraken of het niet leveren van het "product".

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 10:35

palousa_boy schreef:
Maar je kan niet iets verkopen dat er niet is..
Zeker als mensen zo veel geld over hebben voor onzin, zullen ze vast nog wel wat over hebben voor een advocaat

Wat is er niet dan? :+ Maagdelijkheid is er gewoon, en als zij dat wilt verkopen is dat haar keuze.

Akhal_Teke schreef:
Mag ze dat nu zomaar afwijzen? Zou ze geen boete moeten betalen voor het niet nakomen van afspraken of het niet leveren van het "product".

Waarschijnlijk was er nog geen afspraak, aangezien ze nog op aan het bieden waren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 10:38

Akhal_Teke schreef:

Natuurlijk mag ze dat. Het gaat namelijk over seks, dat mag je altijd afwijzen. Als ze dat niet mocht, heb je het namelijk over verkrachting.

Hasiinaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 10:40

lrtj_ schreef:
BaileyMix schreef:
"een twaalf uur lange date "

Dit vind ik nog het meest schokkende, twaalf uur lange date en daarná pas... Toch iets teveel van 't goede. Van haar kant uit slim, toch een flink bedragje :)) Maar wat bezielt die mannen!?

Die lopen hun Pielemans achterna, die doen alles om een maagd hun maagdelijkheid af te mogen nemen.
Net zoals met die zogenaamde zelfmoord aanslagen, die worden dan volgens Allah ook beloond met 70 maagden. Of naja Allah eerder door de idioot die het ze laat doen.

Oh wauw islam wordt er gelijk bijgehaald . Waar heb je deze onzin nou weer vandaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 10:42

De islam, grove generalisaties over mannen......

racisme, seksisme, genderongelijkheid, alles passeert de revue weer hier.

Need some feminism, bokt? :')

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 10:47

Maagdeijkheid is een mythe, there's no such thing als een maagdenvlies, slechts een elastisch randje dat bij verschillende mensen verschillende groottes heeft. Als je enkele maanden geen seks hebt groeit dat overigens ook gewoon weer terug naar het oorspronkelijke formaat. Maagdelijkeid as such is een verkeerd idee gecreëerd rond de fragiele ego's van de groep mannen die denkt dat hun penis belangrijk genoeg is om iets fundamenteels in een persoon te veranderen.

Either way, haar keuze, het is belachelijk dat er mensen zijn die zo veel geld bieden voor zo'n stom concept als maagdelijkheid. En net zo goed haar keuze het toch niet te doen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 11:12

Killyenn schreef:
Maagdeijkheid is een mythe, there's no such thing als een maagdenvlies, slechts een elastisch randje dat bij verschillende mensen verschillende groottes heeft. Als je enkele maanden geen seks hebt groeit dat overigens ook gewoon weer terug naar het oorspronkelijke formaat. Maagdelijkeid as such is een verkeerd idee gecreëerd rond de fragiele ego's van de groep mannen die denkt dat hun penis belangrijk genoeg is om iets fundamenteels in een persoon te veranderen.

Either way, haar keuze, het is belachelijk dat er mensen zijn die zo veel geld bieden voor zo'n stom concept als maagdelijkheid. En net zo goed haar keuze het toch niet te doen.

bij mijn weten groeit een maagdenvlies in normale omstandigheden echt niet terug. Klopt idd wel dat het "gewoon" een randje is. Bij de ene een wat breder/stugger dan bij de andere.
Feit is wel dat het in wezen nooit helemaal "verdwijnt". Je rekt het meer op.. Alleen na een kind op de wereld zetten "verdwijnt" het hele vlies. :)

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 11:19

Niet bij iedereen, bij sommige mensen wel :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 11:21

Ik snap sowieso niet waarom je je ontmaagding zou verkopen aan een of andere vreemde, of je er waarde aan hecht of niet,het is wel zo fijn dat áls de eerste keer pijn doet (ook niet bij iedereen maar goed) het wel zo fijn is als de persoon waarbij je bent een beetje rustig/voorzichtig aan doet. Ik betwijfel of je met "verkopen" zo iemand gaat treffen.

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 11:24

Het is nog niet telaat :')
Nee maar ehmmm awkwardddd