Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xdniesje schreef:Ik heb een vriend die er echt in geloofd. Hij heeft een hele tijd bestudeerd hoe het nou precies zit en of hij een trend kon ontdekken. Hij heeft gezegd dat een trend die hij heeft gevonden: Economie gaat super -> economie daalt -> economie -> is ingestort of staat op instorten -> oorlog -> economie opbouwen -> stabiel -> gaat super en dan ben je weer terug bij af.
Ik word daar niet zo blij van en denk er maar niet al te veel aan. Ik volg ook het nieuws niet, niks voor mij
Lara_Silver schreef:Ik denk dat je lichtelijk overdrijft met grotendeels, deels wellicht, maar niet grotendeels, anders zouden ze het ook niet in de zee moeten storten.
EskeGirl schreef:Lara_Silver schreef:De derde wereldoorlog? Die komt er pas als er geen olie meer is. Dan word het pas knokken.
Nog een jaar of 50(?) dus
RedRoses schreef:Ja, eng is het misschien wel, ik ben ook 12, maar als je eraan gaat denken verpest je je dag. Echt. Probeer gewoon aan iets vrolijks te denken. Misschien vlogen ze gewoon over? Niet dat ze ergens anders nog iets te zoeken hebben...
RedRoses schreef:Ja, eng is het misschien wel, ik ben ook 12, maar als je eraan gaat denken verpest je je dag. Echt. Probeer gewoon aan iets vrolijks te denken. Misschien vlogen ze gewoon over? Niet dat ze ergens anders nog iets te zoeken hebben...
tamary schreef:RedRoses schreef:Ja, eng is het misschien wel, ik ben ook 12, maar als je eraan gaat denken verpest je je dag. Echt. Probeer gewoon aan iets vrolijks te denken. Misschien vlogen ze gewoon over? Niet dat ze ergens anders nog iets te zoeken hebben...
De russen komen regelmatig even rondje langs Europa doen op die manier. Is gewoon even kijken of we nog wakker zijn, gebeurde voor dit hele gedoe ook al. Dat heet politiek en dat blijft een vaak raar en soms ronduit smerig spelletje waar de gewone burger de logica en redenen niet van snapt.
RedRoses schreef:Nee, wat hebben ze te zoeken hier? Willen ze nog meer land? Rusland is al zo groot...![]()
Ik snap er inderdaad niks van, ik hoop dat ze gewoon langsvliegen niet veel meer gaan doen.
tamary schreef:Ook militairen zijn jongetjes, dat langsvliegen is stoerdoenerij en behouden status quo normaal gesproken. Deze laatste keer is meer een psychologisch iets, maar voornamelijk is dit ook een "kijk de mijne is de grootste" gebaar. Het blijven jongetjes met groot, stoer speelgoed. Zolang er geen dombo te ver gaat zullen er hier niet zo snel bommen vallen. Economisch kan het wel een forse klap opleveren.
tamary schreef:RedRoses schreef:Nee, wat hebben ze te zoeken hier? Willen ze nog meer land? Rusland is al zo groot...![]()
Ik snap er inderdaad niks van, ik hoop dat ze gewoon langsvliegen niet veel meer gaan doen.
Ook militairen zijn jongetjes, dat langsvliegen is stoerdoenerij en behouden status quo normaal gesproken. Deze laatste keer is meer een psychologisch iets, maar voornamelijk is dit ook een "kijk de mijne is de grootste" gebaar. Het blijven jongetjes met groot, stoer speelgoed. Zolang er geen dombo te ver gaat zullen er hier niet zo snel bommen vallen. Economisch kan het wel een forse klap opleveren.