_Femkeeex schreef:Ons pap (en de rest van ons gezin icl ik) vindt dat er alleen maar slechte dingen worden uitgezonden op TV, de TV brengt nooit iets goeds (tenzij je een goede eigen film kijkt of natuur documentaires etc). Maar voor de rest? Nee, de TV brengt alleen rommel met zich mee. De kanalen die het land uitzendt zijn hier thuis verboden om te kijken en terecht. Het ergste is het voor kinderen: Zeuren omdat ze naar de MC willen, omdat ze die reclame hebben gezien en dan hoppa een slechte luisterend kind met overgewicht. Andere kopen uit nieuwsgierigheid (die de reclames hebben opgewekt) een blikje Redbull en hoppa, je kind is verslaafd aan die rommel. Films die kinderen psychisch breken voor een aantal maanden-jarenNee, geen TV voor ons en geen reclames
Sorry hoor maar hier heb ik toch wel even om gelachen.
Dan ben je ook weinig weerbaar als je denkt dat zien van een reclame spotje direct zo'n aanstoot geeft.
Films die je psychisch breken?? Jeumig. Daar kan ik me helemaal niks bij voorstellen en wanneer je dit zo ervaart zou ik toch echt even kritisch naar mezelf kijken!
Reagerend op de OP. Alstublieft niet. De alcohol reclames zijn (uitzonderingen daargelaten) zo ongeveer de enige reclames die nog wel eens leuk zijn. De rest is helemaal om te huilen. Ik denk dat ze gewoon alle reclame moeten afschaffen, dat zou een idee zijn. Maar zonder gekheid nee ik vind het echt niet erg dergelijke reclame te zien op tv, ook niet voor kids.