Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fourseasons schreef:Sonja_vR schreef:sja, er hoeft helemaal niets aan de hand te zijn...
ik vermoed ook eerder amerikaanse "o my god, they'll sue us" mentaliteit dan een andere reden
fourseasons, er is later nog berichtgeving geweest (staat ergens in dit topic) dat de jongen in kwestie niet bekend was met een allergie, hij wist dus nergens van , tot het moment van de reactie die tot zijn dood heeft geleid.
Hij was zeventien, lijkt me dat hij in die tijd echt wel iets van pindasaus of zo heeft gegeten?
FloMax schreef:De jongen is toevallig een vriend van t neefje van mijn tante. Ze zei dat hij een hamburger besteld had waar waarschijnlijk de satesaus van de wrap was bijgekomen. Hij proefde het direct en had t uitgespuugd maar kreeg gelijk een reactie waarop de ambulance is gebeld.
Maar ik was er ook niet bij natuurlijk...
Delphi schreef:FloMax schreef:De jongen is toevallig een vriend van t neefje van mijn tante. Ze zei dat hij een hamburger besteld had waar waarschijnlijk de satesaus van de wrap was bijgekomen. Hij proefde het direct en had t uitgespuugd maar kreeg gelijk een reactie waarop de ambulance is gebeld.
Maar ik was er ook niet bij natuurlijk...
Dat zou het één en ander kunnen verklaren. Maar ik lees hier ook dat kipproducten weer op een andere plek gemaakt worden dan hamburgers.
Maar goed dit verhaal is natuurlijk ook via via verteld en de vriend van het neefje van je tante staat natuurlijk ook best ver van je af. En de vraag is ook hoe die vriend dit weet? Misschien ook wel via via dus ik vraag me af of dit wel echt klopt. Het zou jammer zijn als er onwaarheden verspreid zouden worden
Magrathea schreef:Mijn buurman heeft ook notenallergie maar hij gaat ook gewoon naar de McD als dat zo uitkomt. Beetje stom om panisch alles te gaan mijden terwijl dat niet nodig is (bijvoorbeeld omdat je wéét dat sommige producten gewoon geen noten bevatten, ook niet bij de McD)
Deliana1993 schreef:Ik ben van mening dat je toch wel weet dat je een allergie hebt. Zo ja dan zou je toch geen risico nemen? Er zijn veel dingen te voorkomen zelfs deze fastfood keten houden hier veel rekening mee. Daarbij kan de schuld niet bij Mac neergelegd worden, hun kunnen ook niet ruiken wat iemand heeft.
Daarnaast zeker respect voor Mac voor deze keuze en daarbij de small wrap saté uit het assortiment te halen, maar na mijn mening gaat dit wel erg ver.