Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerke schreef:we weten helemaal niet waarom die kinderen buitengezet zijn...misschien gingen ze hun soorgenoten wel te lijf met een stuk speelgoed?
Citaat:Er is nog geen kind slechter geworden van duidelijkheid.
geerke schreef:we weten helemaal niet waarom die kinderen buitengezet zijn...misschien gingen ze hun soorgenoten wel te lijf met een stuk speelgoed?
Ik vind dat kinderen niet van suiker zijn,en dat er tegenwoordig belachelijk met kinderen omgegaan word.Er is nog geen kind slechter geworden van duidelijkheid.
Deze kinderen zijn toch niet in elkaar geslagen of misbruikt?Nee,gewoon buiten gezet....en dat zint ze niet dus ze zetten het op een bleren.En een buurvrouw die de hele dag niets anders te doen heeft zit te wachten op het moment supreme en filmt het dan.
Ik heb inderdaad geen kinderen....omdat er vaak geen uit-knop opzit.
VivaLaVida schreef:Walgelijk. Degenen die dit normaal vinden snappen niet wat voor impact dit kan hebbeb op een kind. Ik kende een jongetje die vanaf het moment dat hij op deze manier was gestraft, is gaan stotteren.
En ik ben erg consequent en best wel streng. moet je nagaan..
Geerke ze zijn er wel naar toe gelopen.
geerke schreef:Ik heb wel vaker driftbuien meegemaakt van kinderen,vooral in een supermarkt
geerke schreef:Tabaluga12 schreef:Geerke, het is wel duidelijk dat je geen kinderen hebt
inderdaad,ik kan mij doodergeren aan dat overdreven prinsessengedoe
geerke schreef:inderdaad,ik kan mij doodergeren aan dat overdreven prinsessengedoe