Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BaileyMix schreef:Dan zoek je inderdaad een compromis, en daar kom je dus die kleine beperking tegen. En dan hoeft dat voor jou niet eens vervelend te zijn, beperking in je vrijheid (hoe klein ook) is het wel. Hoe bedoel je dat een boel 20ers te lang kind blijven?
RoosG schreef:(ik dacht dat jij veel ouder dan ik was Anthea, ik kom je regelmatig tegen op bokt haha)
BaileyMix schreef:Nee bah, wordt daar gewoon een beetje ziek vanHier ook een meisje van net 18 die eind v/d zomer gaat trouwen... Belachelijk vind ik het. Onder de 24 is imo echt te jong, daarna eigenlijk ook nog maar dat kan dan weer wel
![]()
Verloven trouwens net zo erg, als je je op je 16e al zo vast legt dan gaat er iets niet goed hoorDoei leven!
Anthea schreef:Maar goed. Ik kan niet wachten tot ik getrouwd ben. Alsof je ineens de hele dag in de keuken moet staan en overal toestemming voor moet vragen wanneer je een ring om je vinger hebt.
Blue_Eyes schreef:Anthea schreef:Maar goed. Ik kan niet wachten tot ik getrouwd ben. Alsof je ineens de hele dag in de keuken moet staan en overal toestemming voor moet vragen wanneer je een ring om je vinger hebt.
![]()
Wacht maar!
LinSa schreef:Ik heb het gevoel dat ik hier erg uit de toon val... ben nu 18 en hoop toch zeker binnen 2 jaar te trouwen. Mijn vent is dan ook wel een beetje ouder en we hebben momenteel al 3 jaar een relatie.
Mijn vriend vormt overigens absoluut geen belemmering voor mij, hij is juist degene die mij een extra stimulans geeft als ik dat nodig heb.
Blue_Eyes schreef:BaileyMix schreef:Nee bah, wordt daar gewoon een beetje ziek vanHier ook een meisje van net 18 die eind v/d zomer gaat trouwen... Belachelijk vind ik het. Onder de 24 is imo echt te jong, daarna eigenlijk ook nog maar dat kan dan weer wel
![]()
Verloven trouwens net zo erg, als je je op je 16e al zo vast legt dan gaat er iets niet goed hoorDoei leven!
Ja joh.... Zegt eigenlijk best wel veel over je, zo'n reactie.
BaileyMix schreef:Of je bent er gewoon nog niet klaar voor, vrijheid blijheid
Sammie schreef:Niemand zegt dat jouw mening verkeerd is, maar het ontbreekt wel een beetje aan onderbouwing en lijkt gebaseerd te zijn op louter vooroordelen. Je hoeft dus ook niet gelijk in de verdediging te schieten.
Als jij vindt dat dit jouw mening is, kun je hem ook vast toelichten. En als jij persoonlijk nare ervaringen heb van het huwelijk dan is dat best beperkend voor jou, maar ik mag toch hopen dat je zo helder van geest bent dat dit niet voor iedereen van toepassing is en wellicht in jouw geval een grote uitzondering is en het dus voor het gros niet telt.