Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimberley12 schreef:Niet meer dan terrecht dat die vrouw geschoten heeft, wat had ze dan gemoeten? Dom toekijken en zien hoe haar zaak leeggeroofd wordt? Als ze niks had gedaan, was ze misschien zelf wel doogeschoten, maar in Nederland moet je maar alles toelaten, en mag je niet meer opkomen voor je eigen leven...Lang leve de criminaliteit hier... Scheelt de politie weer een hoop zoekwerk en geld..
LesleyxLinn schreef:kimberley12 schreef:Niet meer dan terrecht dat die vrouw geschoten heeft, wat had ze dan gemoeten? Dom toekijken en zien hoe haar zaak leeggeroofd wordt? Als ze niks had gedaan, was ze misschien zelf wel doogeschoten, maar in Nederland moet je maar alles toelaten, en mag je niet meer opkomen voor je eigen leven...Lang leve de criminaliteit hier... Scheelt de politie weer een hoop zoekwerk en geld..
Als ze niks had gedaan was ze niet in de buurt geweest van de overvallers.
En dom toekijken moet je nooit doen. De politie bellen is verstandiger. Kijken hoe de overvallers er uit zien en wat er precies gebeurd ook.
Maar aangezien de man naar het ziekenhuis is gebracht ga ik er even vanuit dat zij waarschijnlijk haar man wilde verdedigen en dit zou -vind ik- gewoon moeten kunnen!
Pebbles_x schreef:LesleyxLinn schreef:Als ze niks had gedaan was ze niet in de buurt geweest van de overvallers.
En dom toekijken moet je nooit doen. De politie bellen is verstandiger. Kijken hoe de overvallers er uit zien en wat er precies gebeurd ook.
Maar aangezien de man naar het ziekenhuis is gebracht ga ik er even vanuit dat zij waarschijnlijk haar man wilde verdedigen en dit zou -vind ik- gewoon moeten kunnen!
Tegen elke prijs? Zij is bewust vanuit huis (als we alle verhalen moeten geloven) met een geladen pistool naar de zaak toegereden om die mensen neer te knallen. En dat staat niet gelijk aan wat ze anders kwijt was geweest; materiële zaken (die als het goed is allemaal verzekerd zijn...).
Nies_ schreef:Materieel? Die lui zijn gewapend en zou je alleen daarom al af moeten schieten. Als ze dan haar man verwonden heeft ze groot gelijk dat ze ze neerschiet. Vind het knap dat ze ze goed geraakt heeft, zou menig agent nog van kunnen leren.
laetitia schreef:Risico van het vak inderdaad. Hoe vaak worden juweliers zelf niet doodgeschoten tijdens een overval.
Vind het prima dat die twee dood zijn, laat het een waarschuwing zijn voor al het tuig dat hier rondloopt.
en ik hoop van harte dat de schieter niet veroordeeld wordt.
Amandavd schreef:Fjorj schreef:Toch wel erg jammer dat wanneer iets met een bouwvakker gebeurt op zijn werk dat daar allemaal geregeld is met papierwerk werk dat wordt gezien als risico van het vak.
Terwijl als een crimineel iets over komt......
Dit snap ik niet helemaal.
Ceriadwen schreef:Gemmeke schreef:
Dat is mooi, dat scheelt aanzienlijk in de strafmaat die gevraagd gaat worden.
Pebbles_x schreef:Ach, we zullen zien wat dit wordt, maar ik hoop wel degelijk dat ze er niet zonder proces vanaf komt.