Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nies_ schreef:Alles kunnen zeggen wat je vindt, vind ik niet meer dan normaal. De moord van iemand uitbeelden echter niet.
Ik word sowieso een beetje moe van dat gemiep om Wilders. Als Samson zegt dat Marokkanen de monopolie in overlast hebben hoor je er niemand over. Aandacht is precies wat hij wil met dat soort uitspraken en dat lukt hem altijd weer. Bovendien houden veel mensen geen rekening met wat de media aan de uitspraken sleutelt, hele stuken worden weggelaten en elke scheet komt groot op tv. Niet dat ik al zijn uitspraken goed keur (veel zijn er ronduit belachelijk), maar een aantal zijn gewoon goed te begrijpen en helemaal zo racistisch/discriminerend niet als je heel de context er van weet.
En ja. Naast ziekelijk is de video ook gewoon ronduit dom. Bevestigt mooi dat Marokkanen slecht volk is waar je zo snel mogelijk van af wil.
Electra63 schreef:De clip vind ik belachelijk, de tekst daarentegen best wel goed.
Maar ik hoor net Geert Wilders tijdens een speech roepen: Willen we meer of minder Marokkanen? Niets geen onderscheid naar criminele Marokkanen of illegalen. Ook dat vind ik belachelijk, maar vooral opruiend.
Ojajoh schreef:mensen horen alleen wat ze horen willen……
en zelf scheren ze het zaakje over 1 kam. Als je goed luisterd dan hoor je dat hij het over een bepaalde doelgroep heeft
Bizzybijtje schreef:Ojajoh schreef:mensen horen alleen wat ze horen willen……
en zelf scheren ze het zaakje over 1 kam. Als je goed luisterd dan hoor je dat hij het over een bepaalde doelgroep heeft
Ach welnee, hij wijst telkens weer een andere bevolkingsgroep aan als zondebok. En die beloftes die de partij maakt kunnen 9 van de 10 keer niet eens nagekomen worden. Populisme ofzo.
NikkiEnJij schreef:Nies_ schreef:Alles kunnen zeggen wat je vindt, vind ik niet meer dan normaal. De moord van iemand uitbeelden echter niet.
Ik word sowieso een beetje moe van dat gemiep om Wilders. Als Samson zegt dat Marokkanen de monopolie in overlast hebben hoor je er niemand over. Aandacht is precies wat hij wil met dat soort uitspraken en dat lukt hem altijd weer. Bovendien houden veel mensen geen rekening met wat de media aan de uitspraken sleutelt, hele stuken worden weggelaten en elke scheet komt groot op tv. Niet dat ik al zijn uitspraken goed keur (veel zijn er ronduit belachelijk), maar een aantal zijn gewoon goed te begrijpen en helemaal zo racistisch/discriminerend niet als je heel de context er van weet.
En ja. Naast ziekelijk is de video ook gewoon ronduit dom. Bevestigt mooi dat Marokkanen slecht volk is waar je zo snel mogelijk van af wil.
Welkom racisme...
Verder ben ik het helemaal eens met de rest.
Soraya10 schreef:Electra63 schreef:De clip vind ik belachelijk, de tekst daarentegen best wel goed.
Maar ik hoor net Geert Wilders tijdens een speech roepen: Willen we meer of minder Marokkanen? Niets geen onderscheid naar criminele Marokkanen of illegalen. Ook dat vind ik belachelijk, maar vooral opruiend.
Word ook wel opgeblazen in de media. Ik ben het niet eens hoor mbt PVV en Wilders, maar officieel was het,
Willen we meer of minder Europa
Willen we meer of minder PvdA
Willen we meer of minder Marokkanen
Dan word weer net alleen de laatste eruit gehaald waardoor het nog meer provocerend word gemaakt dan het al is en dat wil de heer Wilders ook.
Het is een dikke middelvinger van Wilders naar de tegenhangers.
Ojajoh schreef:Bizzybijtje schreef:Ach welnee, hij wijst telkens weer een andere bevolkingsgroep aan als zondebok. En die beloftes die de partij maakt kunnen 9 van de 10 keer niet eens nagekomen worden. Populisme ofzo.
ha, andere partijen wel dan….
mooie droom
Ojajoh schreef:Bizzybijtje schreef:
Ach welnee, hij wijst telkens weer een andere bevolkingsgroep aan als zondebok. En die beloftes die de partij maakt kunnen 9 van de 10 keer niet eens nagekomen worden. Populisme ofzo.
ha, andere partijen wel dan….
mooie droom
Bizzybijtje schreef:Goed argument. Oh wacht, er is geen argument. Zo handelt de PVV ook ongeveer![]()
De PVV is gewoon een partij die constant aandacht probeert te krijgen maar niks onderneemt. Roepen dat de belastingen lager moeten, prima. Maar hoe? Dat zeggen ze er niet bij.... En zo handelen ze ongeveer. Met name Wilders kan er wat van. Zelf maar met uitspraken gooien maar zo gauw er iets terugkomt rent hij nog net niet huilend naar zijn moeder.
Ojajoh schreef:Bizzybijtje schreef:Goed argument. Oh wacht, er is geen argument. Zo handelt de PVV ook ongeveer![]()
De PVV is gewoon een partij die constant aandacht probeert te krijgen maar niks onderneemt. Roepen dat de belastingen lager moeten, prima. Maar hoe? Dat zeggen ze er niet bij.... En zo handelen ze ongeveer. Met name Wilders kan er wat van. Zelf maar met uitspraken gooien maar zo gauw er iets terugkomt rent hij nog net niet huilend naar zijn moeder.
wacht deze discussie heb ik eerder gevoerd! Iemand die toen stellig voor Rutte koos! enne. wat denk je, er werden idd dingen doorgevoerd.
En niet in z'n positieve vorm! Dus wat dragen de andere partijen nou echt positief bij????
Lachertje allemaal, al die partijen. En mensen maar debateren en ik zie komplete discussies op FB voorbij komen waarvan je denkt, wat heeft het voor nut? Ze beliegen en bedriegen allemaal de hele zooi.
Ojajoh schreef:Bizzybijtje schreef:Andere partijen ondernemen tenminste iets en staan niet enkel aandacht te trekken. Dat is het verschil.
Ze ondernemen alleen dingen die negatief uitpakken voor de burger. Nee daar heb je wat aan..
Idd een groot verschil, maar wel 1 waar ik niet de dupe van wil zijn
Bizzybijtje schreef:Nee dan kun je beter een partij in de Tweede Kamer hebben die zich gedraagt als een stel peuters die hun zin niet krijgen.
Ojajoh schreef:Bizzybijtje schreef:Nee dan kun je beter een partij in de Tweede Kamer hebben die zich gedraagt als een stel peuters die hun zin niet krijgen.
nou idd! het interesseert mij echt geen worst hoe hun met elkaar om gaan en zich daar willen gedragen
het gaat mij om wat ik uiteindelijk er van merk als burger en wat ik voel in mijn portemonnee
Bizzybijtje schreef:Mijn post was vrij sarcastisch, maar goed. Als je geeft om wat je merkt als burger en wat er in je portemonnee zit moet je in ieder geval niet op de PVV stemmen. Die doen toch niks.