Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ingvdh schreef:A4 wordt alleen voor korte periodes afgesloten en er zijn minder rijstroken beschikbaar, hij gaat dus niet voor hele dagen dicht, de A5 tussen de A9 en de A4 gaat wel helemaal dicht. Maar omdat er minder rijstroken beschikbaar zijn op de A4 verwacht men veel files.
Het brugrestaurant is wel dicht deze dagen.
http://www.vananaarbeter.nl staat alle informatie.
bigone schreef:Waarom niet een top via een zwaar beveiligde video stream line houden, dit kost echt klauwen met geld en kan vele malen goedkoper, maar nee, ze moeten allemaal weer mee ete. Nederland zal dit wel weer als prestige project zien maar ik vind het onderwerp waarover gebakkeleid word prima maar dan wel goedkoper. En als je ziet wat er uit veel van die giga conferenties komt, vaak niets of er word na drie dagen geconcludeerd dat het een vruchtbaar overleg was, ze op de goede weg zijn blablabla.
Warboel schreef:Mja ik ga zaterdag met m'n moeder naar het Rijksmuseum, moet nog even kijken hoe we het beste kunnen gaan. We kunnen vanuit de Alphen de bus pakken naar Schiphol maar die rijdt over de A4 en N207. Maar in het foldertje dat ik meenam van Arriva staat dat de verkeershinder op die lijnen alleen geldt op 24 en 25 maart en zaterdag is het de 22e
Apple schreef:Warboel schreef:Mja ik ga zaterdag met m'n moeder naar het Rijksmuseum, moet nog even kijken hoe we het beste kunnen gaan. We kunnen vanuit de Alphen de bus pakken naar Schiphol maar die rijdt over de A4 en N207. Maar in het foldertje dat ik meenam van Arriva staat dat de verkeershinder op die lijnen alleen geldt op 24 en 25 maart en zaterdag is het de 22e
Zaterdag kun je nog gewoon alle kanten op hoorDe meeste drukte wordt pas vanaf zondag(na)middag verwacht en dan maandag en dinsdag
saarie schreef:Bij Arie BreedijkKoeienboer met een kleinschalige pensionstal. Bak is vanaf de weg goed te zien. Als je vanaf Leidschendam kijkt is het een stukje voorbij de drie molens. Hij heeft een lange oprijlaan naar beneden met bomen aan weerszijde. Het zit zeg maar net voor die scherpe bocht naar links.