maura schreef:Is die vraag voor mij bedoeld?
In eerste instantie wel, maar ik zie nu dat ik het eerste gedeelte van je post wrs verkeerd begreep.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Je weet toch wel dat met de dodenherdenking alle gevallen in alle oorlogen worden herdacht en niet alleen WOII..? Daarom haalde ik dat kerstverhaal van WOI aan. Kerst is immers ook typisch iets Christelijk (ookal is het van oorsprong en tegenwoordig niet (meer))
Sammie schreef:maura schreef:Is die vraag voor mij bedoeld?
In eerste instantie wel, maar ik zie nu dat ik het eerste gedeelte van je post wrs verkeerd begreep.
moonfish13 schreef:Ik vind het krom..
Ik ken iemand die woonde in Voorthuizen, ook zo gelovig.
Daar zit dus een ijssalon die open is sinds kort op zondag, omdat ze het anders niet redden.
Meeste klanten hebben zij nou eenmaal op zaterdag en zondag.
Nou 90% van het dorp vind het schande en gunt de mensen geen blik meer waardig.
Aso vind ik het, echt waar.
moonfish13 schreef:Tja van een bewoner heb ik toch echt begrepen dat er een heel groot probleem van is gemaakt.![]()
Ik vind het gewoon achterlijk dat er zo moeilijk over het zondag stuk gedaan word.
Mensen kiezen er zelf voor om op die dag te gaan werken..
Als je dat zelf niet oké vind ga je toch niet naar de supermarkt, of niet naar die herdenking?
Niwla schreef:BaileyMix schreef:En dat zijn het ook precies, aso's. Altijd maar heilig boontje spelen maar respect voor de medemens en dan voornamelijk andersdenkenden is ver te zoeken. Ziek wordt je ervan.
Nee, dit is respectvol tegen andersdekenden.