Het is echt heel erg dat een vliegtuig gewoon verdwijnt! Vreselijk voor nabestaanden!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Beloven schreef:Pfff, ik durf hierdoor nooit meer in een vliegtuig te stappen geloof ik.
Vreselijk
Moet er niet aan denken dat daar iemand inzit die ik ken.
unihorses schreef:hoor net op het nieuws dat er de oostenrijker en zweed? niet erin zaten maar die hadden hun paspoort gestolen. ben ik dan de enigste die denkt aan een aanval? plotseling geen contact en mensen met andermans paspoorten...
Splash_ schreef:Unihorses dat is gewoon een kwestie van administratie. Je hebt 1 lijst waar alle geboekte passagiers op staan. En dan is er een lijst die wordt uitgeprint zodra het toestel weg is. Deze lijst MOET elke airline bewaren voor het geval als er dus eentje naar beneden komt, zodat je precies weet wie je aan boord hebt.
_KellyAV schreef:unihorses schreef:hoor net op het nieuws dat er de oostenrijker en zweed? niet erin zaten maar die hadden hun paspoort gestolen. ben ik dan de enigste die denkt aan een aanval? plotseling geen contact en mensen met andermans paspoorten...
Dit heb ik ook gehoord! ik geloof ook van een italiaan, die mensen zaten gewoon veilig en wel thuis. Ik moest inderdaad ook al meteen aan een aanval oid denken..
Ann_moi schreef:Een vriend stapte vannacht in die buurt in een vliegtuig van malaysian airlines, we zaten nog te grappen over neerstorten... Mn maag draaide om toen ik vanochtend toen ik nu.nl opende... Gelukkig kwam ik er na een kwartier achter dat hij een andere bestemming had en kreeg ik vanmiddag een bevestiging dat het allemaal goed was en t niet veel scheelde of hij was wel naar de bestemming van dat vliegtuig gegaan om die tijd...
Zo opgeluchtmaar wat erg voor de familie van alle mensen die wel die pech hadden...
_KellyAV schreef:unihorses schreef:hoor net op het nieuws dat er de oostenrijker en zweed? niet erin zaten maar die hadden hun paspoort gestolen. ben ik dan de enigste die denkt aan een aanval? plotseling geen contact en mensen met andermans paspoorten...
Dit heb ik ook gehoord! ik geloof ook van een italiaan, die mensen zaten gewoon veilig en wel thuis. Ik moest inderdaad ook al meteen aan een aanval oid denken..