Op de koffie bij: Autistische gothic nazi

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 12:57

_San87_ schreef:
xSlvna schreef:
Ik vind gewoon, als je random of bekende mensen gaat uitschelden omdat ze anders zijn, je best een slag in je nek kan verwachten. Wie kan geven moet ook kunnen incasseren, je kunt jezelf ook wel bedenken dat het gros van de bevolking eerder met geweld terug slaat dan met woorden. Daarom begon ik over die leeuw, het is voorspelbaar als maar wat, dan vind ik niet dat je het die persoon écht kwalijk kan nemen. Moet je maar niet uitdagen, kan ook niemand je wat doen.

Vind het persoonlijk erger dat normale mensen hem mafkees noemen dan dat hij zo denkt.

Serieus?

Van xSlvna ben ik dit soort uitspraken eigenlijk wel gewend.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 12:58

Ik vind het gewoon een achterlijke idioot! Zn vriendin ook en zn vader is ook niet bepaald o.k!!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 13:00

Amaris schreef:
Van xSlvna ben ik dit soort uitspraken eigenlijk wel gewend.

Ik ook :')

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 13:00

Niet iedereen denkt gelijk hè, ik sla ook niet als iemand zijn mond tegen me open trekt, van mij mogen ze, als ze zich dan beter voelen. Ik hou ook absoluut niet van geweld maar ik begrijp het als iemand niet tegen pestgedrag kan en uitflipt, hierbij iemand slaat (of steekt).

Ik keur het niet goed, maar ik vind pesten erger dan de reactie die ze terug krijgen. Houden we het er op dat ik daders niet snel zielig vind, als dader kies je er zelf voor om een slachtoffer te 'maken', en als deze dan onverwacht reageert... tja

Edit: Wat ik wel vreemd vind is dat de pa er niet boos om is. Ik begrijp de jongen maar ik keur het niet goed, hij had het niet moeten doen, en zijn pa vind het best zo... :')

Urbanus

Re: Op de koffie bij: Autistische gothic nazi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 13:01

Als jij iemand van oor tot wang opensnijdt ben je zelf dader, geen slachtoffer. Oh de ironie :')

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 13:02

Vind het alleen jammer dat op deze manier mensen die gothic/tattoo's/metal etc etc hebben ook weer eens in slecht licht worden gezet.

Die jongen in het filmpje is denk ik gewoon echt niet goed. En ben het ook wel eens met xSlvna :)
De dader kiest er idd zelf voor.... Gewoon je mond houden als je mensen alleen maar af kunt zeiken om hoe ze denken :Y)

(tuurlijk, mond opensnijden gaat veel en veel te ver though. )

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 13:04

Huh? Volgens mij heeft niemand nog iets gezegd over gothics, tattoos en metal. :=

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 13:05

Topictitel, omdat zijn muzieksmaak er eigenlijk niks mee te maken heeft.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 13:06

Topictitel is de titel van het filmpje. Goedemorgen!

edit: en dan is er nog niets gezegd, het is gewoon hoe hij genoemd wordt, want hij is het :')
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 13-02-14 13:07, in het totaal 1 keer bewerkt

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 13:07

lieveli schreef:
Huh? Volgens mij heeft niemand nog iets gezegd over gothics, tattoos en metal. :=

Autische 'GOTHIC' nazi, met tattoo's, luister metal.... :') (er word metal muziek genoemd, dus vandaar dat ik het even noem :Y) )
Als ik dit aan mn ouders zou laten zien is het gelijk aaaaah mensen met tattoo's zijn satans gebroed, metal is altijd satanistisch en slecht en brengt niks dan rare acties uit een mens.

Maarja, dat zie ik zo omdat iedereen hier uit mijn omgeving (behalve de mensen met wie ik graag optrek, aangezien die metal luisteren en tattoo's hebben) gelijk een oordeel heeft daarover en dat met zulke filmpjes alleen maar weer word bevestigd natuurlijk :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 13:08

Nou, dan zijn jouw ouders echt behoorlijk ouderwets. Ik zit onder de tattoos inmiddels, ik heb niets met gothics en metal. Het tegenovergestelde juist :=

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 13:10

lieveli schreef:
Nou, dan zijn jouw ouders echt behoorlijk ouderwets. Ik zit onder de tattoos inmiddels, ik heb niets met gothics en metal. Het tegenovergestelde juist :=

_O_

Mijn ouders zijn ook vrij ouderwets :j Maar met zulke filmpjes word hun beeld alleen maar bevestigd helaas.

Ik noem nu alleen even die punten die zei 'werk van satan' vinden :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 13:11

Zitten je ouders vaak op de site van Geenstijl filmpjes te kijken?

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 13:11

lieveli schreef:

Same here.

"onder de tattoos" is misschien wat overdreven, maar er zitten er twee en een derde is niet uitgesloten.

En guess what: ik ben een heel aardig en lief welgekleed net meisje in real life :)

Misschien moet ik eens een foto van mezelf posten om het beeld de andere kant op te buigen VisbreTeam 8-)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 13:12

Gelukkig zijn er inmiddels meer dan genoeg mensen die NIET zo ouderwets denken :). Ik denk dus niet dat je bang hoeft te zijn voor het imago van metal/tattoo's door deze jongeman.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 13:12

lieveli schreef:
Topictitel is de titel van het filmpje. Goedemorgen!

edit: en dan is er nog niets gezegd, het is gewoon hoe hij genoemd wordt, want hij is het :')

Ik vind je niet altijd leuk, maar nu wel :')

De enige die het 'vooroordeel' bevestigd is hijzelf op deze manier, klinkt banketstaaf maar het is wel zo. Valt dit topic niet te verwijten of de TS, maar doet ie zelf. Als het een blonde barbie was geweest, had er gestaan 'Op de koffie bij: Autistische Barbie Nazi'.
Maarja, het is nou eenmaal geen barbie :+

Ik ben wel benieuwd en geinteresseerd naar het 2 uur durende interview, het is en blijft televisie en tuurlijk zullen er genoeg dingen uitgeknipt zijn, het moet wel sappig zijn natuurlijk wat je op internet gooit.
Ik snap de reactie op de pester (jij doet mij pijn, dus ik doe jouw pijn) máár ik vind de wijze van reageren achterlijk overdreven. In combinatie met een vader die het allemaal maar laat gaan, want tja, zo is hij, vind ik toch bijzonder.

Tuurlijk, iedereen zijn eigen denkwijze, maar denken doe je over het algemeen met je hersenen en niet met een mes in je hand :+
Ik ben ook wel eens boos, sterker nog, gisteravond was ik pislink maar ik heb ook niemand gestoken omdat er een kútopmerking was gemaakt.

Net als de opmerking dat al die "buitenlanders niet werken, hun best niet doen en uitkering trekken".
Maar zelf niet werken vanwege je autisme, maar wel prima kunnen beredeneren waarom je iemand hebt mishandeld (daar valt het onder toch?) en je hele visie over nazi's en ariërs kunnen uitleggen. Sorry, maar als je dát kan dan valt er vast ergens ook wel een baantje voor je te vinden.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 13:15

Oh het is 11 minuten :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 13:16

Alsof hij na deze uitzending überhaupt nog werk kan vinden, al zou hij willen :)).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 13:17

_San87_ schreef:
Alsof hij na deze uitzending überhaupt nog werk kan vinden, al zou hij willen :)).

Goed punt, ik denk dat je kansen op de arbeidsmarkt wel flink verkeken zijn.. :+

Lieveli, thanks :) Even op m'n gemak kijken, kijken of het echt zo dramatisch uitgeknipt is en dat ie stiekem met hamsters knuffelt ofzo :+

Edit: Ohja voordat ik weer verkeerd opgevat wordt; t zal vast een aardige knul zijn, maar je moet er maar wel van houden én je er goed bij voelen. Laten we het zo stellen, ík zou me bij zo'n type niet fijn voelen, maar zijn vriendin wel en hij zal daar vast goed voor zorgen, dat is meer wat ik ermee bedoelde te zeggen :+ Voordat ik geschopt wordt (of met een levenslange smiley loop :+ )

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 13:22

VisibreTeam schreef:
lieveli schreef:

Autische 'GOTHIC' nazi, met tattoo's, luister metal.... :') (er word metal muziek genoemd, dus vandaar dat ik het even noem :Y) )
Als ik dit aan mn ouders zou laten zien is het gelijk aaaaah mensen met tattoo's zijn satans gebroed, metal is altijd satanistisch en slecht en brengt niks dan rare acties uit een mens.

Maarja, dat zie ik zo omdat iedereen hier uit mijn omgeving (behalve de mensen met wie ik graag optrek, aangezien die metal luisteren en tattoo's hebben) gelijk een oordeel heeft daarover en dat met zulke filmpjes alleen maar weer word bevestigd natuurlijk :)

het klopt wel wat je zegt, erg jammer want iedereen heeft een eigen smaak. al moet ik eerlijk zeggen dat ik het vaak zo jammer vind van de uitstraling omdat deze mensen eigenlijk best knap zijn zonder al die tattoo's piercing kleuren in hun haar :o maar je moet doen waar je je goed bij voelt en niet voor een ander.

maar ik denk als we het gothic weg zouden laten en hij zou 'normaal' zijn dat deze uitspraken net zo krankzinnig zijn.

en ik snap als je vroeger gepest bent dat je snel uit je slof kan schieten maar zo ver? dan mis ik hierin toch een heel deel opvoeding en begeleiding van iemand die ook nog eens autistisch is.

en dat jointje dat gaat ook overal mee naartoe volgens mijn haha :D

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 13:29

ik vind het een griezel...zoals ik de meeste nazi's griezels vind.
Iemands gezicht openritsen met een mes doe je niet.En de ideen van Hitler goedkeuren ook niet.
Heeft hij zich weleens verdiept in wat er in de oorlog is gebeurt?

En ik ben het met hem eens...profiteurs die uitkeringen trekken zonder dat ze er recht op hebben heb ik ook een hekel aan....Dat kan blank,licht getint,zwart zijn maakt mij niet uit.
Maar hij heeft ook een uitkering. :7 Wat een leiperik...

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 13:36

Ik denk dat ie nog behoorlijk de deksel op zn neus zou krijgen mocht er vandaag de dag weer een soort 'Hitler' opstaan.

Die zou vast niet zeggen: achjaaa... de eerste Ariers waren inderdáád Indisch!

Denk dat ie heel snel (samen met zn beste vriend) op een trein zou zitten.

Kijken of ie daarna nog zo pro is.

Dom mannetje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 13:42

je hebt autisme dús je kunt niet werken :roll:
naja zal wel, blijft een creep

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 13:45

Hmm ik heb dit blok diversiteit op school, deze past er mooi tussen!
Ik keur zijn gedrag niet goed, maar als ik het zo zie zal hij niet zo maar zo zijn geworden...
Bijzonder om te zien!

En bepaalde mensen met autisme zijn idd niet in staat om te werken omdat ze de juiste begeleiding nietnkrijgen. Denk zeker met zo een uitgesproken mening dat het wat lastiger is.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-14 13:56

_San87_ schreef:
Ik vind het wel treurig, eigenlijk... Toen ik nog mijn goede invloed op hem uitoefende was hij toch heel wat minder extreem. Toen was kattenmeppen het enige wat hij deed.

Goh dat lijkt mij echt vreemd voor jou om dit zo te lezen, vind je de reacties ook vervelend? of begrijp je het wel?

Oh ik had niet door dat er nog een langer filmpje is, die zal ik vandaag ook even gaan bekijken.

Edit: heerlijke typfouten
Laatst bijgewerkt door NYC2B op 13-02-14 14:10, in het totaal 1 keer bewerkt