Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StalNollie schreef:tja dat ie dood is heel sneu, maar hier worden ook koeien/varkens gefokt voor de slacht.
en het is een rustige dood geweest.
dus daar kan ik me niet druk over maken,
wat ik niet snap is dat ouders hun kinderen dat laten zien en gewoon laten toekijken, als ouder zijnde ben je dan niet goed bij je hoofd
chanel1985 schreef:dat ze er dan gewoon eerlijk rond zijn. Ze zeiden dat ze geen opvang vonden voor hem, terwijl er al 2 dierentuinen hem wel wouden opvangen.
Cassidy schreef:chanel1985 schreef:dat ze er dan gewoon eerlijk rond zijn. Ze zeiden dat ze geen opvang vonden voor hem, terwijl er al 2 dierentuinen hem wel wouden opvangen.
Ik lees dat Hoenderdaell hem wel wilde opvangen maar dat zij zelf geen giraffes hebben.
Net als een paard is een giraffe een kuddedier, dus een giraffe alleen is net zo'n kwalijke zaak als een paard of pony alleen in een weiland. Dus ik geef de dierentuin groot gelijk dat ze de giraf niet naar Hoenderdaell lieten gaan. Naam van de andere Britse dierentuin wordt in het verhaal niet opgenoemd.
spekenham schreef:sorry hoor ik vind het walgelijk, moeten ze maar niet meer fokken als ze bang zijn dat het fokproduct niet binnen het fokprogramma past.
chanel1985 schreef:Ik zal het is uitleggen dan: hij moest dood omdat men niet kon fokken met hem wegens de genen, inteelt enzo. Als het volgend giraf terug een manneke is, hebben ze toch hetzelfde probleem?