Second love

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 11:12

ikke schreef:
Amandavd schreef:

Dus omdat ik niet flirt met mijn vrienden zijn het geen vrienden? :7

Oh, is alleen flirten dan aandacht geven? Waar zeg ik dat?
Als dat jouw enige versie van "aandacht geven" is, is jouw belevingswereld ook maar beperkt.

Fijn dat jij voor mij kunt bepalen wat mijn belevingswereld is. Maar ik zie dat ik verkeerd gequote heb, had het tegen Lara_Silver waarop jij reageerde.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 11:16

Amandavd schreef:
ikke schreef:
Oh, is alleen flirten dan aandacht geven? Waar zeg ik dat?
Als dat jouw enige versie van "aandacht geven" is, is jouw belevingswereld ook maar beperkt.

Fijn dat jij voor mij kunt bepalen wat mijn belevingswereld is. Maar ik zie dat ik verkeerd gequote heb, had het tegen Lara_Silver waarop jij reageerde.

Ik bepaal niks, ik vraag me iets af.
Als jij een vergissing maakt in je quote, dan is het best aannemelijk dat mijn vraagstelling vanuit een verkeerd beeld komt, toch?

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 11:19

Hap hap ;)

Even een aantal feiten: 1 op de 4 vrouwen schijnt vreemd te gaan... Dat is dan alleen het fysieke vreemdgaan.. vrouwen gaan vooral vreemd omdat ze dingen missen... Verstaan we een goed gesprek, een musical (omdat je vent die haat) etc. ook als vreemdgaan? Zo ja, dan heb ik met mijn homo-vriend al een hele lange affaire ;) maar het feit dat ie hom is maakt niet uit dat ik iets miste....

Dus nee, het zijn niet alleen mannen... Maar bij mannen was het dan oerinstinct (geweldig excuus ;)) Nouja, ook niet zo spannend, volgens mij is het gewoon zo dat vrouwen beter zijn in het stiekem doen dan mannen... En dat daarom mannen de naam hebben.

Iedereen stelt voor zichzelf de grens hoever die kan gaan. Normaal is die grens rechtgetrokken in een relatie. Maar gewoon met mensen omgaan en wat flirten (lekker een ego-boost op zijn tijd als je aandacht krijgt) vind niemand vervelend? Je hoeft er niet op in te gaan natuurlijk ;) Je bepaald je eigen grenzen.

Anoniem

Re: Second love

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 11:29

Ik vind flirten om jezelf een ego boost te geven net zo'n bullshit excuus als mannen met hun oerinstinct.

Goed, dat je relatie uberhaupt al niet goed is als je op de uitkijk gaat staan naar andere, leukere, spannendere partners is een, maar dan kan je twee dingen doen. Je kan er wat aan veranderen of je bent een vent (of vrouw) en stapt eruit voordat je gaat kijken hoe goed je in de markt ligt om jezelf een ego boost te geven.

K bedoel, als ik een ego boost wil of nodig heb, kleed ik me leuk aan, doe ik m'n haar en make-up eens wat sierlijker en dan heb ik een vriend die zegt dat ik er goed uit zie. Is ego boost genoeg voor mij hoor, want wat heeft het in godsnaam voor nut om te weten dat die ene knul van de bar je best leuk eruit vindt zien als je 's avonds toch echt naast je eigenste vriend slaapt?

Maar goed, ik ben dan inderdaad ook zo'n saaie muts die niet eens op flirtgedrag van een ander ingaat, en het zelf dus ook niet doet, en mijn vriend ook niet. Omgaan en flirten zijn twee hele andere dingen natuurlijk he, ik ga ook met genoeg mensen en mannen om, en mijn vriend ook met genoeg mensen en vrouwen, maar je hebt omgaan en flirten. Omgaan moet je zelf weten, flirten is echt not done hier in huis. Zowel voor mijn vriend als voor mij. Als je je sexy wilt voelen kleed je je eens een keer leuk aan en maak je je relatie spannend met je eigen partner, niet met die van een ander.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 11:33

Ik heb er ook niets mee... maar onzekere mensen schijnen het geweldig te vinden :') (Mijn ex moest altijd trots vertellen dat het ene meisje wel elke keer naar hem keek...) Nou, mooi voor hem :) Ik zit er niet mee, want hij doet er niets mee...

Ik heb er zelf ook heel weinig mee... Complimentjes zijn leuk... maar ik vind het snel slijmerig en dan reageer ik er heel kattig op :') Maar het schijnt bij sommige echt goed te werken...

Dat oerinstinct is dus wetenschappelijk bewezen ofzo :') Maar dan nog denk ik ook van "Excuus" :')

Ik ben zelf ook een sufkut dus ik zeg er niets van... Maar dat waren dus even wat feitjes die gewoon onderzocht waren... Maar ik begrijp wel, als je vent nooit complimenten maakt, je steeds afkraakt, dat een keer een complimentje van een vreemde leuk is... (Tenminste, ik kon er wel om lachen dan.. Niet dat ik er op in ging... maar het was fijn als je eens iets anders te horen krijgt dan "Als het ooit uit gaat, dan moet je naar het blindengeleideninstituut" :'))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 11:39

Tja als je in zo'n relatie zit is het antwoord in mijn optiek niet flirten of vreemdgaan maar relatietherapie of je relatie verbreken :+

9 van de 10 keer heb ik niet eens door dat er geflirt wordt met me :') Tis dat m'n vriend 't dan tegen me zegt anders heb ik het echt niet door.. :=

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 11:44

Ach, weet je, ik heb met meer dames tegelijk het bed gedeeld dan de meeste in hun hele leven }:) }:) Had zelfs in bepaalde kringen de naam een heel harem te hebben }:) Om dat nog een beetje aan te dikken, deden we het er ook nog eens om :D
Wat nog wel het meest hilarisch was, was dat er mensen waren die het nog geloofden ook _O- _O- _O-

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 11:48

Dat ook gedaan :') maar dan zijn complimentjes toch een stuk leuker dan wanneer je gewoon een goede relatie hebt :p Dus van die kant, kan ik wel begrijpen dat mensen die echt in een niet goede relatie zitten, het meer doet... Maar mjah. Of je er dan verder iets mee doet --> in mijn ogen altijd een keuze.

Ik ben in een relatie echt een braaf iemand... gewoon omdat het me nooit zo boeit.. Ik ben bij iemand dus mjah.. Dat was het :p Dus mjah, ik ga er niet op in (of ik doe bot terug, zo van "Ja, dat vindt mijn vriend ook" :') )

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 11:50

chelle_dora schreef:
Ik vind flirten om jezelf een ego boost te geven net zo'n bullshit excuus als mannen met hun oerinstinct.

Goed, dat je relatie uberhaupt al niet goed is als je op de uitkijk gaat staan naar andere, leukere, spannendere partners is een, maar dan kan je twee dingen doen. Je kan er wat aan veranderen of je bent een vent (of vrouw) en stapt eruit voordat je gaat kijken hoe goed je in de markt ligt om jezelf een ego boost te geven.

K bedoel, als ik een ego boost wil of nodig heb, kleed ik me leuk aan, doe ik m'n haar en make-up eens wat sierlijker en dan heb ik een vriend die zegt dat ik er goed uit zie. Is ego boost genoeg voor mij hoor, want wat heeft het in godsnaam voor nut om te weten dat die ene knul van de bar je best leuk eruit vindt zien als je 's avonds toch echt naast je eigenste vriend slaapt?

Maar goed, ik ben dan inderdaad ook zo'n saaie muts die niet eens op flirtgedrag van een ander ingaat, en het zelf dus ook niet doet, en mijn vriend ook niet. Omgaan en flirten zijn twee hele andere dingen natuurlijk he, ik ga ook met genoeg mensen en mannen om, en mijn vriend ook met genoeg mensen en vrouwen, maar je hebt omgaan en flirten. Omgaan moet je zelf weten, flirten is echt not done hier in huis. Zowel voor mijn vriend als voor mij. Als je je sexy wilt voelen kleed je je eens een keer leuk aan en maak je je relatie spannend met je eigen partner, niet met die van een ander.

_/-\o_

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 12:01

Ach het is fijn dat ze een eigen site hebben. Dan ben je tenminste af van die hordes die getrouwd zijn en zich inschrijven op een datingsite op zoek naar een avontuurtje. Daar krijg ik nou een punthoofd van.

_merel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 12:05

Mijn man word iedere keer weer zo boos als die reclame komt... Ik vind het bijna leuk als hij weer begint! Hihi!

tjaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 12:17

Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen van hun partner verwachten, of van hun relatie verwachten, dat ze al hun behoeftes daar kunnen vinden. Of beter misschien: dat mensen er vanuit gaan dat andere mensen al hun behoeftes in 1 relatie vinden. In mijn ogen kan dat niet. Ik ben dan ook absoluut niet monogaam. Maar ik ben daar wel altijd open en eerlijk over tegen de mensen met wie ik een relatie had en heb.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 12:30

tjaakje schreef:
Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen van hun partner verwachten, of van hun relatie verwachten, dat ze al hun behoeftes daar kunnen vinden. Of beter misschien: dat mensen er vanuit gaan dat andere mensen al hun behoeftes in 1 relatie vinden. In mijn ogen kan dat niet. Ik ben dan ook absoluut niet monogaam. Maar ik ben daar wel altijd open en eerlijk over tegen de mensen met wie ik een relatie had en heb.

Ik vind het hebben van een open relatie iets heel anders dan vreemdgaan. Jij bent neem ik aan open en eerlijk tegen je partner, iemand die vreemdgaat liegt zijn partner voor. Als mijn vriend zijn behoeftes niet kan vinden in onze relatie, kunnen we daarover praten en zoeken naar een oplossing. Gelukkig zijn wij ook open en eerlijk tegen elkaar. Als hij vreemdgaat mag hij direct vertrekken.

Er zijn trouwens genoeg stellen die al heel erg lang samen zijn en ik neem aan dat ze niet gedwongen worden. Zullen zij denk je niet gelukkig zijn? Als je open en eerlijk bent tegen elkaar dan kun je toch ook praten over je behoeftes?

tjaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 12:36

Citaat:
Er zijn trouwens genoeg stellen die al heel erg lang samen zijn en ik neem aan dat ze niet gedwongen worden. Zullen zij denk je niet gelukkig zijn? Als je open en eerlijk bent tegen elkaar dan kun je toch ook praten over je behoeftes?

Dat ben ik helemaal met je eens! Het gaat mij er vooral om dat sommige mensen die (lang of kort) bij 1 partner zijn en daar gelukkig mee zijn zich afzetten tegen mensen met een open relatie of met meerdere relaties. Want "je zou alles bij je partner moeten kunnen vinden, anders heb je geen goede relatie".

Maar zoals ik al eerder zij vind ik aansporen tot vreemdgaan echt niet ok. Hoewel mensen dat ook weer lekker zelf moeten bepalen.

Zilverroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 12:40

Wat mij betreft, direct stoppen. Naar mijn mening is het echt nergens goed voor, geeft alleen maar ellende.

Je kunt wel degelijk alles vinden in een monogame relatie!! Je moet alleen wel blijven investeren in die ander... het gaat niet vanzelf, maar liefde is schatgraven. Ik vind het heerlijk en ben er dankbaar voor, want ik zie het als een cadeau. Ik weet dat er ook veel verdriet is in relaties en wens ieder veel geluk en echte liefde toe.

lady62

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 12:52

Een GAT in de markt misschien die bemiddeling is toch niet gratis?
Als mijn man het lef zou hebben om hierop te reageren dan kan hij een schop onder zijn G krijgen.
Gelukkig getrouwd dat ben ik ook: gel... uitlokken dat is het.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 13:19

Amandavd schreef:

En waar lees jij dan weer dat ik blijkbaar schrijf dat je moet flirten met vrienden. Dat maak je er dus zelf van. :') Met vrienden moet je niet flirten, met vreemden kan dat wel. :j

Ter verduidelijking:

Lara_Silver schreef:
Volgens mij hebben een paar dames hier een wake up call nodig.. Als je vent wil vreemdgaan doet hij dat toch wel, daar heeft hij heus geen site voor nodig. :')

En als hij er voor kiest je trouw te blijven dan gaan een paar vrijblijvende reclames daar geen verandering in brengen, anders hoorde hij vanaf het begin thuis in groep één.

Ik zelf vind aandacht en flirten ook geweldig, lekker spannend en goed voor het humeur. Maar ik heb geen behoefte om verder te gaan, omdat ik mijn vriend belangrijker vind. En de dag dat het niet meer zo zou zijn dan verbreek ik de relatie.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 15:34

stel nou, iemand heeft meerdere relaties achter de rug waarin hij/zij is belazerd door toenmalige vriend(in)... en die persoon zit in een nieuwe(gezonde) relatie, en ziet die reclame..

Dat meot toch een schop onder de gordel zijn.
Nee ik vind het echt totaal overbodig dat daar reclame voor wordt gemaakt. Er wordt ook geen reclame gemaakt voor wiet of sigaretten(op die e-sigaret na dan).. want daar komt direct gezeur over uit de maatschappij dat het aanstootgevend is.
Mensen gaan al zeuren over het feit dat er in de reclame van corendon het woord 'ettertjes' zit.. waarom mag dit dan wel? dit noem ik ook aanstootgevend en confronterend voor mensen.

Er zijn toch ook geen reclames met: 'gestresst? neem een lekker sigaretje/jointje.. wordt je rustig van..' dikke bullsh*t..

inderdaad, die reclame zorgt er niet voor dat iemand vreemdgaat, net als dat een pistool geen mensen dood..
maar als er een pistool voor je neus ligt op een specifiek moment in je leven is het wel aanstootgevend om hem te pakken.. net als die reclame.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 15:56

RuthenRoos schreef:
Wat mij betreft, direct stoppen. Naar mijn mening is het echt nergens goed voor, geeft alleen maar ellende.

Je kunt wel degelijk alles vinden in een monogame relatie!! Je moet alleen wel blijven investeren in die ander... het gaat niet vanzelf, maar liefde is schatgraven. Ik vind het heerlijk en ben er dankbaar voor, want ik zie het als een cadeau. Ik weet dat er ook veel verdriet is in relaties en wens ieder veel geluk en echte liefde toe.

Maar het is toch je eigen keuze om ergens wel of niet op in te gaan?

Ik vind al die Soaps, wel of niet "real" ook ethervervuiling, dan moet dat ook maar weg. Hoef ik die stomme voorfilmpjes ook niet meer te zien.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 15:56

Ik denk niet dat we dat soort reclames hebben in België, maar ik zou het ook niet appreciëren. En dan nog helemaal los van het feit of dat zo'n reclame nu aanzet tot vreemdgaan of niet. Ik vind gewoon dat een televisiezender, in de reclames waar zij voor kiest, een soort van voorbeeldfunctie heeft. En ja, het promoten van vreemdgaan vind ik niet oke.

lady62

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 16:15

Het gaat erom dat in de reclame gesuggereerd word dat vreemdgaan want dat is het gewoon normaal is.
En dat is vind ik onacceptabel.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 16:28

lady62 schreef:
Het gaat erom dat in de reclame gesuggereerd word dat vreemdgaan want dat is het gewoon normaal is.
En dat is vind ik onacceptabel.

Nee, men suggereerd helemaal niks, dat is wat velen hier erin lezen/horen.
De vraag wordt op een sugestieve, uitdagende toon gesteld. Wat je daarachter wil zoeken is je eigen invulling.....

Want, he, andere insteek: als jullie kerel vreemd gaat kan ie bij de meesten een schop krijgen; maar wat zou je dan doen als je erachter kwam dat ie naar de vrouwen van lichte zeden gaat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 16:29

Precies hetzelfde hoor, krijgt ie ook een schop en een flinke ook. Buiten honger krijgen, maar wel thuis eten. Kijken kijken niet kopen.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 16:33

chelle_dora schreef:
Precies hetzelfde hoor, krijgt ie ook een schop en een flinke ook. Buiten honger krijgen, maar wel thuis eten. Kijken kijken niet kopen.

Ik ga mee met bovenstaande reactie. :D

lady62

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 16:38

Er word duidelijk gesuggereerd dat flirten niet verboden is en hoe ver je wilt gaan moet je zelf weten.
Zo word het ook bedoeld en daar moeten mensen op af komen.