chelle_dora schreef:Ik vind flirten om jezelf een ego boost te geven net zo'n bullshit excuus als mannen met hun oerinstinct.
Goed, dat je relatie uberhaupt al niet goed is als je op de uitkijk gaat staan naar andere, leukere, spannendere partners is een, maar dan kan je twee dingen doen. Je kan er wat aan veranderen of je bent een vent (of vrouw) en stapt eruit voordat je gaat kijken hoe goed je in de markt ligt om jezelf een ego boost te geven.
K bedoel, als ik een ego boost wil of nodig heb, kleed ik me leuk aan, doe ik m'n haar en make-up eens wat sierlijker en dan heb ik een vriend die zegt dat ik er goed uit zie. Is ego boost genoeg voor mij hoor, want wat heeft het in godsnaam voor nut om te weten dat die ene knul van de bar je best leuk eruit vindt zien als je 's avonds toch echt naast je eigenste vriend slaapt?
Maar goed, ik ben dan inderdaad ook zo'n saaie muts die niet eens op flirtgedrag van een ander ingaat, en het zelf dus ook niet doet, en mijn vriend ook niet. Omgaan en flirten zijn twee hele andere dingen natuurlijk he, ik ga ook met genoeg mensen en mannen om, en mijn vriend ook met genoeg mensen en vrouwen, maar je hebt omgaan en flirten. Omgaan moet je zelf weten, flirten is echt not done hier in huis. Zowel voor mijn vriend als voor mij. Als je je sexy wilt voelen kleed je je eens een keer leuk aan en maak je je relatie spannend met je eigen partner, niet met die van een ander.