quera schreef:K heb hvn gemaild.
Top!
Als die er aandacht aan gaan besteden, moet je zien hoe snel Facebook m sluit...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vivian__ schreef:Calanddra schreef:Eerlijk...als facebook deze pagina niet wil verwijderen zou ik de media inschakelen. Ze zouden hun ogen uit hun kop moeten schamen om zoiets toe te laten
Wettelijk schijnt er niets mis mee te zijn, dus heeft facebook geen poot om op te staan??
Brainless schreef:Er staat nergens op de FB site dat zij voor het afschieten zijn van katten.
Ze hebben helemaal niets gemeld hierover (of ze voor/tegen zijn, of ze het juist willen voorkomen enz).
Ook is niet bekend of het een Nederlandse of buitenlandse FB account is.
hanny_jelke schreef:Brainless schreef:Er staat nergens op de FB site dat zij voor het afschieten zijn van katten.
Ze hebben helemaal niets gemeld hierover (of ze voor/tegen zijn, of ze het juist willen voorkomen enz).
Ook is niet bekend of het een Nederlandse of buitenlandse FB account is.
schooting cats betekend katten afschieten dus ja dat willen ze wel
Esmeej333 schreef:AnnaLoes schreef:Wat gestoord dat zo iets is toegestaan zeg, stelletje idioten.
Hier kan ik me woest om maken. "Mits het dier geen pijn heeft".
En wie bepaalt het of het dier pijn heeft of niet??![]()
Ik snap niet dat Facebook dit toestaat
Nou opzich logische wetgeving dat dat mag als eigenaar. Wie bepaald anders wanneer een beest mag inslapen? Als het dier geen pijn heeft gehad, en de eigenaar beslist het zelf, zie ik het probleem niet zo. Beest heeft er geen last van.
Alle koeien varkens en kippen die elke dag gegeten worden worden ook 'zomaar' gedood. Want zoveel vlees als we eten hebben we ook niet daadwerkelijk nodig.
Brainless schreef:wemkelover schreef:ach zal vast wel in de media komen en dan komt er ophef over (logisch) en moet facebook het wel verwijderen.
Die mensen die dat soort pagina's openen zijn niet goed bij hun hoofd, verstand zullen ze wel ergens verloren hebben.
Tja, wettelijk gezien is het niet verboden om huisdieren te vermoorden (mishandelen is wel strafbaar).
Dus FB zal geen wettelijke gronden hebben deze site te verwijderen.
Ersina schreef:Volgens mij is het oproepen om mee te doen wél verboden?!
In ieder geval zijn in de plaatsen (bijvoorbeeld Amersfoort)waar een kat dusdanig toegetakeld was, dat de DA het dier moest laten inslapen , op zoek naar de kwellers. Dus TS, stuur een link naar deze politie en ik neem aan dat zij het doorsturen naar andere bureau's. Hopelijk kan men dan door het opsporen van het IP adres van de oproeper, heel wat mensen oppakken.
Vivian__ schreef:Wettelijk schijnt er niets mis mee te zijn, dus heeft facebook geen poot om op te staan??
Brainless schreef:Ersina schreef:Volgens mij is het oproepen om mee te doen wél verboden?!
In ieder geval zijn in de plaatsen (bijvoorbeeld Amersfoort)waar een kat dusdanig toegetakeld was, dat de DA het dier moest laten inslapen , op zoek naar de kwellers. Dus TS, stuur een link naar deze politie en ik neem aan dat zij het doorsturen naar andere bureau's. Hopelijk kan men dan door het opsporen van het IP adres van de oproeper, heel wat mensen oppakken.
Ze roepen niet op om mee te doen, ze hebben geeneens 1 post gezet.