Ibonn schreef:In engeland zijn veel winkels 24/7 open, een echte uitkomst is dat. En niet de kleine maar de grote ketens zoals Tesco. Zou hier meteen mogen van mij.
Door de wisselende uren die ik maak, haal ik boodschappen nooit door de week, standaard op zondag. En ik denk dat de omzet op zondag beter is dan door de week. Toen ik nog voor 17-18 u op zaterdag moest boodschapen halen, greep ik het hoogstnodige, stond te chagerijnen in de rij met de rest van de chagerijnen en vloog naar huis. Nu gaan we samen op het gemakkie naar de winkel en Aldi en we kopen veel meer omdat er nu geen stress achter zit. Denk dat dit voor velen opgaat en de winkels er alleen maar beter van worden...
Helemaal met je eens. Eigenlijk zijn de huidige openingstijden van winkels en banken helemaal niet meer van deze tijd...integendeel zelfs.
Ben zelf dus ook echt voorstander van 24/7 openingstijden. Kunnen mensen met wisselende diensten of zelfs een dubbele gedraaide dienst ook gewoon op hun gemak hun boodschappen doen.
bijkomende voordeel: meer werkgelegenheid
Laatst bijgewerkt door xxCYNNxx op 19-12-13 13:19, in het totaal 1 keer bewerkt