Tigra_ schreef:Ik begrijp wel wat Nies_ bedoelt. Ik ben ook niet echt fan van een persoon wel van hun muziek maar gewoon omdat ik het mooi vind en niet om die persoon zelf. Het is niet dat ik in het dagelijks leven bij stil sta wat hun zouden doen of waar ik inspiratie vandaan haal kan me daar ook eigenlijk ook niets bij voorstellen. Het is wel een goede vraag was is een idool nou echt. Maar ik begrijp dat jij het ziet als iemand waar je inspiratie vandaan haalt? Hoe past dat in je dagelijks leven dan?
Mag ik even een voorbeeldje geven ?
*wat een verassing*mijn grote voorbeeld is Taylor Swift. Waarom? Omdat ze naast de muziek waar ik heel vrolijk van wordt of heel goed mijn ei in kwijt kan, ook nog eens een super lief, aardig en vriendelijk persoon is.
Voorbeeldjes:
- Voor het 4 jarige jongetje Ronan, wat overleden is aan kanker, heeft ze dit nummer geschreven:
http://www.youtube.com/watch?v=tvN7BOAQn9I
Vervolgens gingen álle opbrengsten van dat nummer naar de bouw van een speciaal ziekenhuis voor die soort kanker, en naar research
- Ze doneert, geeft en gaat langs bij bepaalde fans die ziek zijn oid.. en nee neit voor de publiciteit want 9 vd 10 x komt het niet eens in het nieuws
- Ze heeft een uitnodiging gehad van een patient, die vroeg of ze met hem meewilde naar prom. Ze reageerde erop en moest het afslaan, om hem vervolgens uit te nodigen als haar date voor een awardshow!
etc etc etc 
Edit: verklootdekwoot