Wat fans al niet doen voor hun idolen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 10:13

Te walgelijk voor woorden :n :r

Ik zou er he-le-maal niks voor over hebben om 'beroemde mensen' van dicht bij te mogen bewonderen, kom op, het zijn maar mensen, net zoals jij en ik. Doe een belachelijk pakje aan, ga met je billen staan schudden, zing zo vals als een kraai en hoppa je bent beroemd. Waar gaat de wereld naar toe, de gedachte al om mijn kinderen zo aan te bieden 8)7 en het in je hoofd halen om een baby te verkrachten, bah hier wordt ik zo boos om -:(-

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 10:15

Niks! Niet eens geld betalen of uren staan wachten. Heb wel iets beters te doen :Y) Plus, het zijn mensen, geen aapjes die je bekijkt in de dierentuin.
Laatst bijgewerkt door Bralindy op 28-11-13 10:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 10:15

Respect voor de manager _O_

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 10:17

Bralindy schreef:
Niks! Niet eens geld betalen of uren staan wachten. Heb wel iets beters te doen :Y) Plus, het zijn mensen, geen aapjes die je bekijkt in de dierentuin.

Hier ook. Zit veel liever thuis voor de tv of met een goed boek :j

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 10:19

Paardjes45 schreef:
Bralindy schreef:

Hier ook. Zit veel liever thuis voor de tv of met een goed boek :j

Ik heb voor Taylor vanaf 12u sochtends in de rij 'gezeten', concert begon om 19.00 :') .. was wel erg gezellig met andere fans, ze hadden een speciaal vak voor ons gemaakt zodat we als eerste naar binnen konden, en wij mochten er ook in/uit om eten te gaan halen voor ons allemaal etc :=

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 10:22

Ik hem helemaal niks tegen die mensen, als jij het leuk vind, waarom niet, alleen zit ik veel liever met een boek, dan dat ik naar een concert ga :j

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 10:23

Lente schreef:
Respect voor de manager _O_

+1 , heb de tekst net ff vertaald, en wauw wat heeft hij dat mooi geschreven :)

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 10:23

saskiakefie schreef:
Nies_ schreef:
Nee, zijn ook maar mensen :') Ben er ook wat te kritisch voor misschien, zou er geeneen weten die ook niet vreselijke nummers heeft.

Maar het maakt toch niet uit dat het maar mensen zijn? :+ En je hoeft toch ook niet alles van die persoon geweldig of goed te vinden? Maar het kan wel zijn dat je bijv inspiratie van iemand krijgt oid, of is dat dan nog geen idool? Moet je die persoon als heilige beschouwen ofzo? Of hoe zie je dat?

Ik begrijp wel wat Nies_ bedoelt. Ik ben ook niet echt fan van een persoon wel van hun muziek maar gewoon omdat ik het mooi vind en niet om die persoon zelf. Het is niet dat ik in het dagelijks leven bij stil sta wat hun zouden doen of waar ik inspiratie vandaan haal kan me daar ook eigenlijk niets bij voorstellen. Het is wel een goede vraag was is een idool nou echt. Maar ik begrijp dat jij het ziet als iemand waar je inspiratie vandaan haalt? Hoe past dat in je dagelijks leven dan?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 10:33

Tigra_ schreef:
Ik begrijp wel wat Nies_ bedoelt. Ik ben ook niet echt fan van een persoon wel van hun muziek maar gewoon omdat ik het mooi vind en niet om die persoon zelf. Het is niet dat ik in het dagelijks leven bij stil sta wat hun zouden doen of waar ik inspiratie vandaan haal kan me daar ook eigenlijk ook niets bij voorstellen. Het is wel een goede vraag was is een idool nou echt. Maar ik begrijp dat jij het ziet als iemand waar je inspiratie vandaan haalt? Hoe past dat in je dagelijks leven dan?

Mag ik even een voorbeeldje geven ?
*wat een verassing*mijn grote voorbeeld is Taylor Swift. Waarom? Omdat ze naast de muziek waar ik heel vrolijk van wordt of heel goed mijn ei in kwijt kan, ook nog eens een super lief, aardig en vriendelijk persoon is.
Voorbeeldjes:
- Voor het 4 jarige jongetje Ronan, wat overleden is aan kanker, heeft ze dit nummer geschreven:
http://www.youtube.com/watch?v=tvN7BOAQn9I
Vervolgens gingen álle opbrengsten van dat nummer naar de bouw van een speciaal ziekenhuis voor die soort kanker, en naar research

- Ze doneert, geeft en gaat langs bij bepaalde fans die ziek zijn oid.. en nee neit voor de publiciteit want 9 vd 10 x komt het niet eens in het nieuws

- Ze heeft een uitnodiging gehad van een patient, die vroeg of ze met hem meewilde naar prom. Ze reageerde erop en moest het afslaan, om hem vervolgens uit te nodigen als haar date voor een awardshow!

etc etc etc :=
Edit: verklootdekwoot

Noa_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 10:34

Ik word serieus misselijk van dit bericht. Sprakeloos! Hoe ziek moet je als moeder zijn om hier aan mee te werken. Ik denk dat ik die moeders nog erger vind dan die Ian (en hem vind ik al walgelijk)
Ook ik vraag me af hoe zoiets ontstaat, hoe je het als moeder in je botte hoofd krijgt om je kind dit aan te doen. bah bah bah! :r

chimello

Re: Wat fans al niet doen voor hun idolen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-13 12:21

Ik ga graag naar concerten, ik sta meestal in de rij gewoon voor de sfeer. Ik sta niet graag vooraan dus.
Achteraan zie je veel beter in kleinere zaaltjes. Liever dan een goed boek hoor, maar die lees ik ook graag :')