Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy_Komen schreef:Voor de mensen die het niet hebben gezien:
[ Video ]
Ik vind dat zijn wroeging wel wat terecht is ondanks die €125.000,- OMDAT:
1. In het reglement stond toen nog niet dat de druk op de knop rechtsgeldig is.
2. De notaris, die op dat moment bedacht/ besloot dat hij niet door mocht gaan, WIST welk bedrag er in de koffer zat.
3. Met de bedragen die nog aanwezig waren zou niemand akkoord zijn gegaan met het bod.
Voor de mensen die niet geloven in per ongeluk drukken. Hoeveel mensen hebben weleens tijdens hoge spanning in de auto op het gas pedaal getrapt ipv op de rem?
MissDD schreef:Ik beschuldig geen notarissen, ik weet alleen, helaas ook nog uit ervaring, dat ook tussen notarissen rotte appels zitten en ik dus altijd kritisch blijf kijken naar elke betrokkene ongeacht hun status. Kijk even naar het gevalletje Moszkowicz.....
Ersina schreef:1 Maar er veel afleveringen geweest en altijd is het reglement begrepen. Er staat veel niet beschreven, omdat er van uit gegaan wordt dat we zelf ook nog gezond verstand hebben.
Poiuytrewq schreef:Ik zou het ook doen! Als hij wint hoeft ie nooit meer te werken. Zo'n kans krijg je maar 1 keer en ik zou flink misbruik maken van die kans
naomi_g1998 schreef:Poiuytrewq schreef:Ik zou het ook doen! Als hij wint hoeft ie nooit meer te werken. Zo'n kans krijg je maar 1 keer en ik zou flink misbruik maken van die kans
En of jij moet werken als je 5 miljoen wintDat geef je echt wel uit aan dure dingen (en anders veel dingen) dus je hebt er maar een keer plezier van. Barack Obama heeft wel meer dan 5 miljoen en die moet nog altijd werken om zijn dure spulletjes te kunnen betalen.
Vjestagirl schreef:Dus als je een goede baan hebt mag je geen betere baan najagen, want niet iedereen heeft een goede baan?
Als je een leuk huis hebt mag je geen leuker huis najagen, want niet iedereen heeft een leuk huis?
Als je een leuk paard hebt mag je hem niet verkopen om een beter paard te kopen, want niet iedereen heeft een goed paard?
Als deze man toch zijn geld uit wil geven aan advocaatkosten in de hoop dat hij er nog meer geld van kan maken moet hij dat toch lekker zelf weten?
Poiuytrewq schreef:Ik zou het ook doen! Als hij wint hoeft ie nooit meer te werken. Zo'n kans krijg je maar 1 keer en ik zou flink misbruik maken van die kans
agee schreef:@ Vjestagirl: Ik zeg nergens dat hij dit niet MAG doen. Natuurlijk mag iedereen iets beters najagen dan wat hij heeft, maar dan wel volgens de regels van het spel.
Ik denk alleen dat hij deze zaak gaat verliezen en een groot deel van de 125.000 euro aan de advocaat kan overmaken.
Vjestagirl schreef:naomi_g1998 schreef:
En of jij moet werken als je 5 miljoen wintDat geef je echt wel uit aan dure dingen (en anders veel dingen) dus je hebt er maar een keer plezier van. Barack Obama heeft wel meer dan 5 miljoen en die moet nog altijd werken om zijn dure spulletjes te kunnen betalen.
Barack heeft een van de meest gewilde banen op de planeet, een van de meest invloedrijke posities die er te bedenken is en hij heeft gigantisch hard gewerkt om daar te komen. Redenen zat om te blijven werken. Daarnaast vinden veel mensen werken ook gewoon leuk.
Op dit moment zou Obama niet hoeven werken, de beste man heeft al ruim 5 miljoen verdiend met de royalty's van zijn boeken.
agee schreef:Vjestagirl schreef:Dus als je een goede baan hebt mag je geen betere baan najagen, want niet iedereen heeft een goede baan?
Als je een leuk huis hebt mag je geen leuker huis najagen, want niet iedereen heeft een leuk huis?
Als je een leuk paard hebt mag je hem niet verkopen om een beter paard te kopen, want niet iedereen heeft een goed paard?
Als deze man toch zijn geld uit wil geven aan advocaatkosten in de hoop dat hij er nog meer geld van kan maken moet hij dat toch lekker zelf weten?Poiuytrewq schreef:Ik zou het ook doen! Als hij wint hoeft ie nooit meer te werken. Zo'n kans krijg je maar 1 keer en ik zou flink misbruik maken van die kans
En als hij verliest is hij heel veel geld aan de advocaat kwijt en heeft hij misschien niets meer. Dat is lekker slim.
@ Vjestagirl: Ik zeg nergens dat hij dit niet MAG doen. Natuurlijk mag iedereen iets beters najagen dan wat hij heeft, maar dan wel volgens de regels van het spel.
Ik denk alleen dat hij deze zaak gaat verliezen en een groot deel van de 125.000 euro aan de advocaat kan overmaken.