connie64 schreef:nee ik zie het zeker niet als dierenmishandeling,erg he!
Jij bent niet helemaal goed volgens mij.
Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
connie64 schreef:geryon eet je wel eens een eitje....of draag je geen t shirt uit een land waar kinderen hard aan zitten te werken...
gelijk weer zo moraal ridder zijn hier in Nederland...laat mensen toch hun gewoonten en cultuur behouden
heidy_wilco schreef:Lara_sver, doe alsjeblieft die foto in een link! Ik hoef zulke dingen niet te zien, en zo zijn er wel meer met mij...
Maartje1990 schreef:Lara_sver. Kun je je bericht wellicht even aanpassen de foto in link zetten met de opmerking schokkende foto? Er zitten ook jongere bokkers op bokt.
heidy_wilco schreef:Sorry hoor Lara_Silver, maar dit vind ik echt gewoon je mening opdringen. De meesten zijn al tegen stierenvechten en weten ook wel wat het aanricht. Als iemand het wil zie kan die een linkje aanklikken. Elke keer als ik voorbij dat plaatje kom zit ik bijna te kokhalzen. Vind het gewoon associaal als ik heel eerlijk ben. Je bent hier niet de enige.
En kleine kinderen komen hier gewoon om gezellig te bokken, niet om de schrik van hun leven te krijgen. En volgens mag je zulke plaatjes niet eens zo in een topic zetten.
Lara_Silver schreef:Te laat om te wijzigen, was ik ook niet van plan. Maar tem gerust! Mensen mogen overigens best geshockeerd worden, dan hielden ze eens op stierengevechten te vergelijken met het leed van consumtiedieren. Het is veel gruwelijker, het is het intentioneel martelen van dieren waar helaas niet enkel het leed van de stieren bij komt kijken. Je kunt letterlijk geen reële discussie voeren zonder ook alle nare feiten te kennen, naast stieren sterven er ook veel paarden een vreselijke dood. Daarbij ben ik er ook niet voor jonge bokkers te beschermen tegen de grote gemene internetwereld, dat is de taak van hun ouders.
connie64 schreef:Nee ik vind het niet zielig voor die stieren.
En dat ze een goed leven hebben gehad is heel erg van toepassing,er zijn miljoenen dieren die mishandeld worden en een slecht leven hebben gehad.
Poiuytrewq schreef:Waarom dan uberhaupt zo een agrssief ras fokken als je er niets anders mee 'kunt' dan doodprikken?! Laat het dan uitsterven, liever dat een mooi ras uitsterft dan dat ze allemaal op zo'n manier eindigen
Cassidy schreef:Als dat kan, stier in filmpje had BSE. Die wil je niet op je bord hebben.