Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:takkie_muis schreef:Ik zal nooit mijn katten achterlaten , ouders hebben er 4 en 1 mega schuwe al die wegkruipt dan is ze eraan dus die pak ik ten koste van alles eerst.
Voor elke nacht zeker je dier in een reismand bij de deur zetten?
Als je er al tijd voor hebt om ze te pakken, als mensenlevens er vanaf hangen zou ik zelf niet vasthouden aan een huisdier, hoe lief ze ook zijn. In gevallen waar elke seconde telt, gaat voor mij éérst familie en huisgenoten en overige mensen, dan pas zou ik een kat of hond pakken of buiten zetten zodat die zelf een kans hebben om een veilige(re) plek te zoeken.
Voor je andere reactie... die vind ik best kortzichtig. Natuurlijk is het onzin om je dier elke nacht in een reismand te zetten, maar waar het hierboven om ging is iemand met huisdieren die DAAR woont waar nu momenteel die grote brand is. Daar vind ik echt niks geks, of lachwekkends aan als zo iemand een dier alvast zou pakken en in een reismand zou zetten.
Kirsha schreef:Kitty1985 schreef:En de locoburgemeester is ook te verstaan, die praat geen woord Fries, niet eens Fries accent.
Gelukkig gaat de regen hun kant op(of is er al?) dat helpt toch altijd wel
Suksawat meldde juist dat de regen wegtrok? Hoe dan ook, wat een drama
Roosch schreef:Er staan op dit moment 10 gebouwen in de hens... Zou dat echt komen door een ontplofte stofzuiger?