geerke schreef:We gaan het nooit eens worden.Ik bekijk het zo...ons pensioen is 1200 euro per maand,als ik daar in een week tijd 600 euro van naar een dierenarts moet brengen dan staat dat dus niet in verhouding.
Als je 1200 in de maand verdient en je betaald 600 aan je auto dan staat het ook niet in verhouding, dat betekend niet perce dat die auto dat geld niet waard is dat betekend gewoon dat je boven je stand leeft
. Onze hond is best gezond over het algemeen maar heeft ook wel eens iets stoms gedaan wat ineens een flinke DA rekening produceerde, als je dat niet kan zomaar betalen moet je geen hond nemen (of eerst sparen of verzekeren oid).
). Krijgt hond op 2,5 jarige leeftijd iets aan zijn kruisband, wat dus een veel voorkomend probleem is en moet uiteindelijk geopereerd worden. En nu komt het; zon operatie kostte voorheen gem. 600 euro, maar door de vooruitgang bestaat er nu een "betere" operatie - lees - gemakkelijker uit te voeren en sneller revalideren - voor 1600 euro!!
Het hoort er gewoon bij. Ik shop ook niet voor de goedkopere DA's, ik wil graag dat het goed gebeurd en als dat duur is so be it.
ik schrok me wild....