NS slaat stations over bij vertraging

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CoronaLime

Re: NS slaat stations over bij vertraging

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 18:46

Eerst de plaszak, nu dit := NS gaat lekker!!

Ik zou in elk geval behoorlijk boos zijn als de trein m'n station voorbij rijdt, mag je haast wel iemand stand by hebben om je op te halen in zo'n geval. Misschien dat de noodrem uitkomst kan bieden :j }:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 00:08

Hmm ik zie in de lijst met stations die overgeslagen worden onder andere Hollandsche Rading staan, ik weet dat daar vaak onterecht over geklaagd wordt omdat mensen dan in de trein zitten die daar sowieso niet stopt := hoe vaak ik dat wel niet heb aan moeten horen in de trein..

Ik heb dan nog liever dat de trein voorbij rijdt dan dat hij stopt en ik er toch niet in pas, wat hier praktisch dagelijks gebeurt met mijn trein :x

Bovendien ook veel liever 1 trein voorbij laten rijden, dan de komende drie uur vertraging op een traject :)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 09:13

Als het sneeuwt wordt ons station standaard al over geslagen. Was leuk vorige winter, mocht ik elke ochtend een half uur extra door de sneeuw ploegen om naar Haarlem te komen. :+

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 19:34

Heb het zelf al gehad vorige week. Qua tijd kostte het mij ca. 10 minuten en verder een hoop ergernis. Moet van Utrecht naar Hilversum Noord en neem expres de stoptrein om rechtstreeks te kunnen. Nu ging de stoptrein opeens Hilversum Noord en Bussum Zuid overslaan ivm vertraging. Gelukkig wel op Hilversum gehoord. Sowieso is het de afgelopen weken echt een zooitje bij mij met de trein. Vorige week 2x 's ochtends een half uur vertraging en 1 keer een kwartier, Terug ook 2x een kwartier, 1x een half uur en 1x ben ik maar naar mijn ouders gegaan ipv mijn eigen huis omdat dat meer dan een uur ging duren. En vanochtend weer een half uur vertraging en terug een kwartier en terug de hele reis (2 treinen van ca. 20 minuten) moeten staan.