Koeweit ontwikkelt homo-test

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Koeweit ontwikkelt homo-test

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 11:48

Aan de andere kant is er in Nederland ook nog een hoop te winnen :). Nederland stond ook op de achterste poten door de anti-homowet in Rusland. Die Poetin uitstekend pareerde door te zeggen dat wij een partij hebben waar vrouwen nog steeds niet zijn toegestaan in de topposities en dat wij het mogelijk maken dat pedoseksuelen een politieke partij kunnen oprichten om hun voorkeuren te verspreiden.

Daar is ook wat voor te zeggen, natuurlijk :).

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 11:52

_San87_ schreef:
Aan de andere kant is er in Nederland ook nog een hoop te winnen :). Nederland stond ook op de achterste poten door de anti-homowet in Rusland. Die Poetin uitstekend pareerde door te zeggen dat wij een partij hebben waar vrouwen nog steeds niet zijn toegestaan in de topposities en dat wij het mogelijk maken dat pedoseksuelen een politieke partij kunnen oprichten om hun voorkeuren te verspreiden.

inderdaad...wij sporen ook niet :D

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 11:46

Inderdaad wij sporen niet, maar hun hersens zijn echt naar de tenen gezonken geloof ik

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 23:33

_San87_ schreef:

Het verschil is alleen dat wij als bevolking een verschil kunnen maken door die partij die vrouwen misschien discrimineert niet te kiezen, zelfde geldt voor pedo partij. :Y)
In landen zoals Rusland, China, Noord-Korea, moslimlanden (sorry, even samengevoegd) heb je gewoon geen keus.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 20:16

Gaat de VN zich hier ook mee bemoeien? Of is alleen zwarte piet teveel discriminTie om aandacht aan te besteden.

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 22:40

Maartje1990 schreef:
Gaat de VN zich hier ook mee bemoeien? Of is alleen zwarte piet teveel discriminTie om aandacht aan te besteden.

Sja... idd -O-

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 22:56

Maartje1990 schreef:

Erg krom maar weer..

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 22:23

Thesserd schreef:
In landen zoals Rusland, China, Noord-Korea, moslimlanden (sorry, even samengevoegd) heb je gewoon geen keus.

Hmm, volgens mij zijn er in Rusland al heel wat jaartjes meer dan één partij. Noord-Korea, China en Cuba werken nog met een éénpartij systeem (communisme) en verder zijn er nogal wat dictaturen. In Rusland is er zeker wel een democratische uitweg voor de homowet te vinden, maar dan moet het belangrijk genoeg zijn voor het volk om daarop te stemmen.

Het is ook één van de manco's van de (pure) democratie, zonder een aanvulling door mensenrechten: als 51% vindt dat je de rechten van de andere 49% mag schenden, dan is dat mogelijk. Of het wenselijk is, is een tweede.

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 22:29

Het is jammer dat ze meer aan de ontwikkelingen doen van een homotest ipv de ontwikkeling van de kinderen op school daar...

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 22:30

Ik vraag me toch af hoe ze dat willen testen. (de vorm van het kontgat of... :+)

ik vind het belachelijk dat er nog steeds zoveel landen zijn die het niet toestaan..

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 22:35

Citaat:
In 78 landen is homoseksualiteit illegaal

Wow hier schrik ik toch wel van.. zoveel...

Een homo test ontwikkelen slaat wel alles :roll:

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 11:57

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 12:02

Misselijkmakend..

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 12:04

Sijiezus! Dat gaat wel een beetje terug naar de Middeleeuwen, vinden jullie ook niet? Als je verdacht werd van hekserij werd je in een sloot gegooid en als je dan bleef drijven was je een heks. Of ze staken je handen in het vuur en als die dan niet verbranden, was je een heks... En we weten allemaal hoe er over heksen gedacht werd en wat er met ze gebeurden als ze schuldig werden bevonden.... Bij zo'n homo-test krijg ik een beetje hetzelfde gevoel.. Bah! :r

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 13:02

knetterhard schreef:
Het is jammer dat ze meer aan de ontwikkelingen doen van een homotest ipv de ontwikkeling van de kinderen op school daar...

Kweenie, hoe is het Koeweitse onderwijsniveau?

Tja één verklaring voor de heksenhetze was dat de Kerk graag het monopolie op geneeskunst wilde. Maar dat was traditioneel het terrein van wijze kruidenvrouwtjes, nou hoe makkelijk bleek het om die in discrediet te brengen?
Mensen zitten gek in elkaar, geef ze de ruimte om één bepaalde groep of individu te lynchen en chips, popcorn en hooivorken vliegen de winkels uit.

Op zich snap ik de zin van homo's treiteren nooit zo, maar het is wel zo dat ook in Nederland homos die op het hoogste niveau acteren in tal van terreinen beslist niet van de daken schreeuwen dat ze 'van de verkeerde kant' zijn.
Zo ontzettend verlicht zijn we hier ook weer niet, en ik vraag me af wat er zou gebeuren als er een partij aan de macht kwam of het publieke debat zou gaan domineren, die openlijk homohaat zou belijden.
Denk dat heel wat griezels uit hun holen zouden kruipen. Voor zover ze al niet bezig zijn om homos in elkaar te slaan in het weekeinde.

Ben ook benieuwd naar zon test, omdat ik uit marketingonderzoek wel eens begreep dat onderzoek naar hersenen van gezonde heteromannen, toch opmerkelijke resultaten gaf als er knappe mannen vertoond werden....