Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Annemiek schreef:Ik vind dereclame ook erg slecht voor de nederlandse maatschappij.
Echter hebben ns en prorail gelukkig al een officele klacht in gedient.
(Werkt fam bij spoor).
Ik snap dat er donoren nodig zijn maar laat dan iemand n mooie ģrote ronde op de hardloopbaan rennen en dan zeggen door donoren kan ik dot weer.
GewoonNoor schreef:Ik vind het stom als je zoiets niet kan onderscheiden.
Het gaat erom dat er bij orgaandonaties spoed zit. En dat ze alles voor een ander leven over hebben. Hiermee spoor je echt geen kind aan om voor een trein te gaan springen. ik vind het juist een supersterke uitdrukking. En men brengt de boodschap altijd over.
purny schreef:Mijn idee achter de reclame is dat je met een donorhart de dingen kan doen die je normaal niet kan doen. Persoonlijk vind ik de reclame niet echt schokkend, maar dat is mijn mening.
Cayenne schreef:De ALS reclames vind ik ijzersterk. Dat zijn overigens geen acteurs maar echt mensen met ALS die inmiddels zijn overleden.
Maartje1990 schreef:Ach, ze hebben nu wel bereikt dat iedereen erover praat niet waar?
Skyliner schreef:Je kan muggenziften en muggenziften.95% van de jongeren kijkt niet eens fatsoenlijk naar de reclames.
![]()
Volgensmij snappen jullie ook niet de gedachte die er achter zat.Hij kon nog alles doordat iemand donor wou zijn. Ze willen mensen laten weten dat als ze een nieuwe donor hart hebben weer alles kunnen