Maar ik zie ook dat ze het na een tijdje (bij de een is dat een maand, bij de ander een jaar) zat zijn en kindlief meer bij oma zit dan bij de ouders, want ze zijn opstap. Werken doet overigens geen van de ouders die ik hier zie in mijn omgeving, vreselijk, en maar anderen (ouders, vader van de baby, wajong) uitzuigen om zelfs dán het kind bij moeder te dumpen om met vriendinnen weg te gaan etc.
Ik walg gewoon van zulke mensen, gatver. Dat je een kind wilt is prima, maar sommige zien het echt als voorwerp.
Jammere vind ik ook dat de jongeren in mijn omgeving met kinderen zo blind en 'dom' zijn (kunnen niet voor zichzelf denken, geloven het laatste dat ze horen, zeker als het van mamie of vriendlief komt), dat die kinderen ook gewoon geen haar beter worden.
Nu zeg ik niet dat dit overal zo is, er zullen ook wel genoeg 'verstandige' ouders zijn, maar ik heb het over een deel van de jonge ouders.
Zie bokt altijd zeiken als mensen hun zorg en verantwoording bij dieren niet nemen, maar als ze kinderen goedkoop 'voer' geven, boeit het niemand een zak

Kromme wereld, maar ik ga lekker zonnebanken, ik begin te veel na te denken