Traiectum schreef:Leverage schreef:Normaal boeit het me allemaal niet zo, 't zijn ook maar mensen! Maar dit vind ik wel leuk om te volgen!Ik denk dat 't een meisje gaat worden.
Er is een voorstel om de Britse wet te veranderen - op dit moment is het zo dat de oudste zoon van de koning/koningin de opvolger is (dus als er eerst een dochter en dan een zoon geboren wordt, wordt de zoon kroonprins ook al is de dochter ouder). Het wetsvoorstel, dat zeker aangenomen gaat worden, bepaald dat het eerstgeboren kind de opvolger is, ongeacht jongen of meisje. Daarom denk ik ook dat het een meisje wordt
Dat voorgevoel had ik ook, maar het wetsvoorstel was toch al eerder ontworpen. Daarnaast wordt stug volgehouden dat het paar daadwerkelijk niet wist wat het geslacht van het kindje zou worden.

Kennelijk is in de wedkantoren de naam 'Alexandra' erg populair... Ik vind het wat ver gaan hoor, gokken hierop, maar ik mag wel zeggen dat het alles op z'n kop staat hier. Alle kranten, aanplakbiljetten etc... Er is precies een officiele aankondiging geweest en dat is inmiddels zo dun uitgespreid dat de media zelfs vermelden hoeveel letters het bericht van vanmorgen telde (45)