Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kuggur schreef:Duidelijk geen schapenhouders hier op bokt. Maar altijd vermakelijk de meningen van stedelingen te lezen.
lifaya schreef:wel denk ik dat mensen eigen rechter gaan spelen en weer de wolvenjacht zullen openen, en dan met name boeren die schapen houden en dergelijke. Ik vind dat zo vreselijk jammer...
setteke schreef:lifaya schreef:wel denk ik dat mensen eigen rechter gaan spelen en weer de wolvenjacht zullen openen, en dan met name boeren die schapen houden en dergelijke. Ik vind dat zo vreselijk jammer...
Lijkt mij meer de taak van een jachtopziener. Alsof iedere boer een geweer heeft en wildwest gaat spelen, denk het niet.
Vjestagirl schreef:. Aan de andere kant denk ik dat in ons overbevolkte landje er weinig ruimte voor ze is. E.
Sizzle schreef:In londen worden zelfs babies gestolen door vossen.
Die zijn officieel ook niet agressief![]()
Het is maar net wat een 'makkelijkere' prooi is.
Je veulens snachts buiten laten kun je dan ook wel vergeten, dat is zeker.
Hondsdolheid wordt dan ook zeker weer een probleem (een hondsdolle vos is al heel eng, laat staan een wolf).
AustriaTrick schreef:setteke schreef:
Lijkt mij meer de taak van een jachtopziener. Alsof iedere boer een geweer heeft en wildwest gaat spelen, denk het niet.
Dat zal je vies tegenvallen, bijna elke boer heeft wel een geweer hangen, maar niet iedereen weet dat.
liesjecryos schreef:AustriaTrick schreef:
Dat zal je vies tegenvallen, bijna elke boer heeft wel een geweer hangen, maar niet iedereen weet dat.
die simpele luchtbuks?Kom op doe even normaal.
Ik ben zelf actief in de jacht en kan je garanderen dat de gemiddelde nederlandse boer niet eens weet hoe je een wapen laadt.
En zoveel boeren jagers zijn er ook niet meer,het is hier geen amerika
Neon schreef:In Amerika heeft zo ongeveer iedere hillybilly een vuurwapen... zaken als criminaliteit en dodelijke/ernstige ongelukjes komen daar toch wel regelmatig voor
Francii schreef:Ik ben tegenstander, laat die roofdieren maar ver weg van ons. Je krijgt er alleen maar ongelukken van.
Maar ik hoor dat velen een andere mening hebben ...
Kan iemand voor mij even de voordelen op een rijtje zetten ??
Neon schreef:Canada heeft ook zat wapens, maar een andere cultuur en daar zit het hem in.In Amerika heeft zo ongeveer iedere hillybilly een vuurwapen... zaken als criminaliteit en dodelijke/ernstige ongelukjes komen daar toch wel regelmatig voor