Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NogSteedsGek schreef:Bovendien heb je aan drijven in dit geval niet zo veel als je met je gezicht in het water ligt, en zonder eerdere water gewenning is van buik naar rug draaien ook niet vanzelfsprekend.
Ragdollcat schreef:Nee vaak is het zo dat als iemand niet zwemmen kan blijft ie niet drijven hoor, daarvoor moet je wel kunnen ontspannen en je overgeven aan het water, ik kan heerlijk liggend drijven op water en genieten van de bewegingen van de golven.
Als iemand niet zwemmen kan, dan kan die niet drijven.
Liesje1611 schreef:Ragdollcat schreef:Nee vaak is het zo dat als iemand niet zwemmen kan blijft ie niet drijven hoor, daarvoor moet je wel kunnen ontspannen en je overgeven aan het water, ik kan heerlijk liggend drijven op water en genieten van de bewegingen van de golven.
Als iemand niet zwemmen kan, dan kan die niet drijven.
Ik kan toch echt wel zwemmen..
Maar drijven blijft voor mij een onmogelijk iets, ik ga als een baksteen naar beneden
Nicole schreef:Niet kunnen zwemmen, stress, koud water, stroming, schoenen aan (is zelfs als ervaren zwemmer moeilijk) en al je kleren aan. Volgens de persoon die er achteraan gesprongen is was 2 spartels en hij was weg, water is zo donker dat ze hem ook niet kunnen vinden (speld in een hooiberg)
Gewoon verschrikkelijk.. Morgen word ie begraven
Ragdollcat schreef:Gewoon proberen, het is ook echt iets wat je moet oefenen. Het is heerlijk.
Iemand die niet zwemmen kan kan onmogelijk drijven omdat je wel moet kunnen zwemmen om van daaruit te kunnen gaan liggen op het water.
lepolight schreef:Wat ik raar vind is dat die jongen (wetend dat hij niet kan zwemmen) gaat varen met de boot zonder reddingsvest . Als je met een boot vaart bestaat de kans altijd dat je in het water valt , toch ?