Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
betadine schreef:Verkopen. Veel te veel geld waard om zo maar te laten liggen en het aangeven...echt niet.
Het gaan verbieden of aangeven gaat echt niet verhinderen dat jongeren zich eraan vergrijpen, integendeel zelfs.
chevax schreef:Ik lees hier heel vaak (misschien ook beetje stoer?) "verkopen". Omdat men iemand kent die dealt. Maar tussen iemand die dealt en iemand die een partij van €900.000,- koopt zitten nogal wat stappen hoor. En bovendien kan ik me niet voorstellen dat iemand zo'n partij zomaar van een wildvreemde zou kopen, zonder te weten waar die partij vandaan komt.
Hannanas schreef:lieveli schreef:Wiet dealers vind ik altijd zo kansloos, genoeg shops. En wat noem je een grote dealer? Ik denk dat zoiets een beetje ouderwets is, hoe dan ook, ik kan wel mijn mening geven e.d. maar dat is offtopic + ik ga niet alles op internet zetten
Nou.. Tien kilo coke als nowhow verkopen aan een dealer.. Moet ie toch redelijk groot voor zijn?
Praat je nog steeds over 300.000 euro..
Heeft n klein wietbroekie niet..
Ik zou best willen cashen.
Maar;
À: bij wie moet ik zijn
B: is m'n hele partij écht coke? (Ramp zou niet te overzien zijn!)
C: van wie is de coke.. Mocht het opvallen in het wereldje ineens n leek die coke verhandeld. Rechtmatige eigenaar / criminele toko kan verhaal gaan halen
Oftewel.. Zou vooral het wereldje tricky vinden!