Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:Als ze echt opdringerig zijn (en ik heb wel echt brutale apen meegemaakt waarbij je echt dacht: pardon??????na: nee, geen belangstelling stel ik een wedervraag: ' en hoeveel van je commissies draag je zelf af aan dit doel? '
Is het gesprek zo klaar
( de meeste zijn vriendelijk gelukkig en wensen je gewoon een fijne dag toe en laten je ook gaan zonder je pad te blokkeren, verwijten te maken 'door jou sterft er nu een kind!' Of het lef hebben om over mijn inkomsten te beginnen)
ievie schreef:Gewoon zeggen dat je nog geen 18 bent, dan mag je nog geen donateur worden
SannevdM schreef:Ik ben niet zo goed in 'nee' zeggen, dus ook niet bij dit soort gevallen. Het gevolg daarvan is dat ik een aantal jaren terug ineens een olifant had geadopteerd.![]()
Maar goed, dat laat ik me niet nog een keer gebeuren dus tegenwoordig loop ik gewoon door.
Lauraa90 schreef:SannevdM schreef:Ik ben niet zo goed in 'nee' zeggen, dus ook niet bij dit soort gevallen. Het gevolg daarvan is dat ik een aantal jaren terug ineens een olifant had geadopteerd.![]()
Maar goed, dat laat ik me niet nog een keer gebeuren dus tegenwoordig loop ik gewoon door.
Hahahahahahahahahaha een olifant!!!! Ik kan ook geen nee zeggen maar dat is me nog nooit overkomen haha.
Cchanny schreef:ievie schreef:Gewoon zeggen dat je nog geen 18 bent, dan mag je nog geen donateur worden
Zelfs toen kwam ik er nog niet vanaf.
Want ik kon nu alvast tekenen, en dan naar huis om het aan mijn ouders voor te stellen. En als ze het er niet mee eens waren, werd het ongedaan gemaakt. Yeah right.Ik vind het erg vervelend, en heb nu gewoon de smoes dat ik al lid van ze bent.
Mijn moeder is bij de deur wel eens uitgescholden, door een mannetje van het het hartfonds. Omdat ze niet wilde doneren.
Nou toen ging mijn moeder even tekeer. (mijn zus is met 1 dag oud, geopereerd met een openhartoperatie, en daarna nog 2 keer en nog een aantal keer operatie gehad) Ze is dus een hartpatient, maar wij hebben daar nooit iets van terug gezien van dat fonds. Daar niet van, gelukkig redden we het zelf. Maar dat schoot bij mijn moeder even in het verkeerde keelgat. Man wist ook niks meer te zeggen.
AngeliqueB schreef:Gisteren stonden ze bij mij aan de deur voor de kansarme kinderen...
Mijn dochter (geadopteerd uit China) stond naast me, en heb ik gezegd dat ik al 2 kansarme kinderen had'gered'! (was sarcastisch bedoeld, mijn dochter weet wel beter!)
Dakotah schreef:Wij wonen 200 meter van de straat af, maar toch weten ze ons altijd wel te vinden.
In de stad helpt trouwens andere kant op kijken ook allang niet meer.
Jehova's komen hier denk ik niet meer.
Had laatst een vrouw (jehova dus) behoorlijk vastgepraat.
Ze zei zelfs, ik hoor het al, ik ga u niet ompraten..