Abercrombie & Fitch alleen voor de populaire knappe 'kids'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vudress

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 12:15

Ik las inderdaad je opmerking verkeerd, Mayniac_val

Marijke_1995 schreef:
@ Vudress: waarom hebben die merken daar meer recht toe?
Als je exclusiever bent mag je dat soort opmerkingen wel maken?
Wie beslist dat je exclusief bent? Die heerlijk zachte stofjes & lekkere geuren maken voor mij A&F exclusief (:

Ik vind het daarbij geen merk met vormeloze designs en fantasieloze prints en kleuren.
Op dit moment kijk ik naar een cool roze t-shirt met een waterijsje erop, ik ben om :))

Dat soort merken zijn exclusief, komen met vernieuwende collecties en zijn bedoeld voor de happy few. Er is een veel grotere groep die zich wel een kast vol Abercrombie kunnen veroorloven, maar geen kast vol designkleding van Chanel.

Getailleerd? Waar dan?

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 12:24

Vudress schreef:
I
Getailleerd? Waar dan?

Ik noem dit toch wel getailleerd (grijs hemdje)
Afbeelding

Nadir

Re: Abercrombie & Fitch alleen voor de populaire knappe 'kids'

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 13:15

Ze hebben wel meer kleding dan alleen die vesten en standaard shirts hoor. Dat zijn gewoon de basics.

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 22:05

mayniac_val schreef:
Denk het ja. Rare maatschappij hebben we. Als je dik(ker) bent eet je veel, als je dun bent weinig. Jammer dat mensen niet in zien dat het ook andersom kan zijn.

Dit heeft mn pa me ooit verteld toen ik klein was :p

Er was eens een vader een zoon en een ezel die naar de markt gingen. Onderweg passeerden ze een groepje mensen die het raar vonden dat ze niets met de ezel deden, waarom hebben ze een ezel als ze m niet gebruiken?
De volgende dag gingen ze weer naar de markt, maar de vader dacht aan wat de mensen zeiden en ging op de ezel zitten. Ze passeerden weer dat groepje mensen die zeiden toen: "Wat zielig, die man zit gewoon op zijn ezel terwijl die arme zoon moet lopen, wat zielig".
De dag daarna gingen ze weer naar de markt, maar nu mocht de zoon op de ezel. Eenmaal weer dat groepje mensen voorbij hoorde ze weer commentaar. "Oh wat een slechte zoon, zijn vader is oud en die laat hij gewoon lopen, terwijl hij nog jong en vol energie zit en prima zelf kan lopen"
De dag daarna tilden ze samen de ezel op en.... :p

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 16:08

Dit is een briljante publiciteitsstunt vind ik zelf. (Onzekere) pubers worden hierdoor meer aangetrokken tot het kledingmerk omdat ze zichzelf 'cooler' achten wanneer ze in de kledingsstukken passen. Ja, ik denk wel dat het merk hierdoor nog populairder wordt. Ik denk dus dat mensen zich vooral niet aangevallen hoeven te voelen, gezien deze gedachte louter berust op moneymaking. Verder vind ik de CEO zelf niet om aan te zien, dat maakt het allemaal wat ironisch. Lijkt me dat dit allemaal niet zo serieus genomen moet worden.

Raponsje

Re: Abercrombie & Fitch alleen voor de populaire knappe 'kids'

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 00:30

In een interview zei hij ook dat alleen mooie mensen A&F mogen dragen.
Dus ook als je een modellen lijntje hebt en niet supermodel knap bent mag je er niet in rond lopen.

Ik vind het nogal een uitspraak van iemand die er zelf uitziet als een trol.

Dat je stopt met kleding in maten XXL of XL te verkopen is geen probleem.
Wanneer je dit soort uitspraken gaat doen ga je wel echt te ver.

Net zoals Dior het contract met Mila Kunis opzegde omdat ze er slonzig uitzag, maar voornamelijk om haar gewicht. Ze zou te dik zijn om het merk te promoten en ze hadden spijt dat er geen gewichtslimiet in het contract was opgesteld.
Hoeveel vrouwen dragen / kopen Dior die een groter maatje hebben dan maat 38?

Ik begrijp dat een merk zoals Dior exclusief wil zijn tegenover bijvoorbeeld een H&M, maar het lijkt mij dat meneer Christian Dior geniet van al het geld wat vrouwen met maatje 38 of meer hebben besteed aan parfum, zonnebrillen, tassen en kleding.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 12:43

tja, marketing is het wel want iedereen praat over abercrombie & fitch op het moment ;)
Overigens, wat is er mis met t/m een maat L? Ik vind dat gewoon een prima maat, hoor. Er zijn toch ook winkels met alleen kleding voor 'grote' mensen?