Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chubby schreef:Maaike, als bv-moeder vind ik het eerder van de gekke dat Westerse moeders zich zo afhankelijk opstellen van fabrikanten en verkopers van poedermelk! Hier is het juist zo goed geregeld met verloven en laktatiekundige hulp dat mi moeders beter onafhankelijk kunnen blijven van externen en alles op alles zetten om hun babietje zelf te voeden
maaike5581 schreef:Hier een kleintje op komst, ik ga proberen bv te geven maar als dat niet lukt, ik houd mijn hart vast.
Hier constant lege schappen, het is gewoon niet of erg moeilijk te krijgen.
Is toch van de gekke dat Nederlandse ouders zoveel moeite moeten doen om hun baby eten te kunnen geven omdat die chinezen alles opkopen.
Kayleigh__ schreef:maaike5581 schreef:Hier een kleintje op komst, ik ga proberen bv te geven maar als dat niet lukt, ik houd mijn hart vast.
Hier constant lege schappen, het is gewoon niet of erg moeilijk te krijgen.
Is toch van de gekke dat Nederlandse ouders zoveel moeite moeten doen om hun baby eten te kunnen geven omdat die chinezen alles opkopen.
Waarom niet bijvoorbeeld Kruidvat eigen merk? Hier nooit lege schappen daarvan, Kruidvat kan het bestellen (wat bij ons nu niet kan met Nutrilon) en er zijn vrij veel winkels, dus altijd wel een filiaal in de buurt die wel melkpoeder heeft.
Hier in de winkel vrijdag voor het eerst een echt asiocale Chinees gehad zoals jullie ze beschrijven met idd 1 Friso en 1 Nutrilon. Daarvoor nooit echt last gehad. Wel Chinezen aan de kassa, maar niet zoveel en gewoon sociaal.