Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiki1983 schreef:Volgens mij is prostitutie niet illegaal hoor, wel het aanbieden ervan op straat volgens mij maar verder niet toch?
Lara_Silver schreef:ZeSteigert schreef:Het verdient snel geld, dat wel.
Maar ik zou nooit zo zelfrespectloos kunnen worden om mijn lichaam te verkopen.
Maargoed, ieder zn keus...
Heeft niets met zelfrespectloosheid te maken. Dat maak jij ervan.
Ashley5760 schreef:Als ze het vrijwillig doen prima toch?
Snap dat best wel en als je het verstandig aan pakt (iemand achter de hand/opletten waar je afspreekt etc) hoeft het ook niet gevaarlijk te zijn.
Aan de andere kant is het inmiddels wel illegaal (tenzij ze er vergunning voor hebben) als ik het goed heb.... Dus als ome agent als "klant" zich voordoet heb je wel een probleem
Financieel is het wel aantrekkelijk bedoel voor kwartiertje handwerk kun je al gauw 50,- vangen en "all the way uurtje" 150 ofzo.... Zie dat bij de kassa maar eens te verdienen.
En ken trouwens ook mensen die doen cammen of bellen dus die hebben op wat hijgers na geen risico
Boras schreef:Ieder moet het voor zich weten.
Ik vind prostitutie triest, omdat in verreweg de meeste gevallen deze mensen het werk niet met een fijn gevoel doen. Je kan je afvragen hoe vrijwillig vrijwillig is in veel gevallen. Er zit zoveel ellende achter prostitutie.
_bloempje_ schreef:Leuk om jullie meningen te lezen.
Kiki, ik weet niet wat dat sms inhoud? Als ik zo bijdehand vragen mag ben ik wel benieuwd...?
Je verdient wel veel, maar het lijkt me toch erg lastig.En komen er nu enkel knappe mannen op je af dan is het een, maar je moet het ook met mannen kunnen die totaal niet bij je passen...
ZeSteigert schreef:Heeft niets met zelfrespectloosheid te maken. Dat maak jij ervan.
kiki1983 schreef:_bloempje_ schreef:Leuk om jullie meningen te lezen.
Kiki, ik weet niet wat dat sms inhoud? Als ik zo bijdehand vragen mag ben ik wel benieuwd...?
Je verdient wel veel, maar het lijkt me toch erg lastig.En komen er nu enkel knappe mannen op je af dan is het een, maar je moet het ook met mannen kunnen die totaal niet bij je passen...
Ja met die sms heb je een seks chat en vertel je allemaal onzin over jezelf en wat je doet en dat je zo geil bent en wat je allemaal met die vent wil doen.
eenitraM schreef:Je bent student, hebt weinig vrije uurtjes, houdt van sex en je krijgt er flink voor betaald ook. Ik zie het probleem niet zo
kiki1983 schreef:Bolivia: Ja je lacht je echt helemaal stuk! Vooral omdat die vent denkt dat je echt met hem zit te smsen terwijl ik dan eigenlijk op een soort msn 30 verschillende vieze praatjes aan het ophouden ben haha. Mooiste is ook nog als ze met je af willen spreken haha dan moet je helemaal verlegen gaan doen en dan gaan ze je overhalen haha