Mja helaas lost mijn druk maken niks op.. Kost alleen maar energie
Net als al die ophef over koningslied.. Ga je aub druk maken over de crisis en hoe we niet hoeven te bezuinigen xD ipv te zeuren over een nummer
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Bizzybijtje schreef:Waar het heengaat? Het is altijd al zo geweest, maar nu is het ook in de media te zien.
Waar overigens wel selectief wordt gedaan met wat er bekend gemaakt wordt natuurlijk.

XEefjuhX schreef:Vooral conflicten om geloof heen vind ik erg
"Heb jij geloof??''
Nee = dan schiet ik je maar dood he
ja = welke dan?? (is het een ander geloof, dan gebeurt hetzelfde als hierboven.
Dit is even kort door de bocht hoor, maar daar komt het wel op neer.
Maar zit wel een kern van waarheid in.
Bizzybijtje schreef:Waar het heengaat? Het is altijd al zo geweest, maar nu is het ook in de media te zien.
Waar overigens wel selectief wordt gedaan met wat er bekend gemaakt wordt natuurlijk.
Vivian__ schreef:Ann_moi schreef:Meeleven is prima, maar niet als het je energie wegzuigt. Probeer daar een balans in te zoeken en wees je vooral bewust van je eigen geluk.
Mee eens!Maar het irriteert gewoon... Dan denk ik Sjonge jonge, mensen... Doe toch eens normaal! Iedereen om je heen heeft het erover.. Gewoon stom...

. En dus niet sinds de laatste jaren ofzo, wat een onzin. En verder valt mij op dat media, en ik noem voor het gemak maar even de Telegraafgeneratie, waar angst, vrees en negativiteit altijd en ALTIJD gepredikt wordt. Mensen gaan zo leven en eigenlijk is dat best triest. Dat je je zo laat leiden door de sensatiemedia, die een voorkeur heeft voor bepaald soort nieuws, maar er nooit echt diep op ingaat. Veel geschreeuw, weinig inhoud. Daar erger ik me nou aan. Zorg voor goede informatie en liefst ook voor achtergronden, zodat mensen meer leren over het hoe en waarom van sommige hedendaagse problematiek. Ik lig overigens niet wakker van de wereld. Ik probeer wel in mijn eigen dagelijkse leven het beste er van te maken, en niet alleen voor mezelf maar ook voor de mensen om me heen waar ik mee leef, waar ik mee werk of die ik tegen kom. Ik leef niet in angst, ik leef in hoop en positiviteit. Dat betekent niet dat je nooit eens verdrietig of boos mag zijn. Oja, dat ben ik ook regelmatig, maar relativeren en zelf een goed voorbeeld proberen te zijn (voor bv mijn kind om maar iemand te noemen, maar ook voor de mensen om me heen).... Ik denk dat we daar verder mee komen, dan maar blijven zeuren over hoe verrot de wereld is. Ja, die heeft een verrotte kant, zeer zeker. Maar gelukkig ook een hele mooie!