Cayenne schreef:Winged schreef:Overigens worden alle details NIET vermeld.
Wablief?beetje kromme zin
Vind er weinig kroms aan? De échte details worden niet gegeven. Zo beter?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:Vaatstra zegt dat hij na de verkrachting in paniek raakte. Omdat de roes weg was. Dan laat je iemand toch gáán???
Overigens worden alle details NIET vermeld.
Janneke2 schreef:Met enige beperkingen. Omrop Fryslan wilde een microfoon in de zaal.
De rechtbank had van de week bekend gemaakt, dat ze uiteraard niet precies wisten, wat Marianne zelf zou denken (het arme kind is dood)
maar dat ze wel wisten, hoe de meeste meisjes en vrouwen hier over denken.
Op zo'n rechtszitting moeten noodzakelijkerwijze de details van de verkracting worden verteld.
Als dat ook nog eens uitgebreid de opoenbaarheid in gaat - hoe jouw lichamelijke integriteti si geschonden, voelt dat vaak als een soort 2e verkrachting.
Dus idd: smakeloos.
Ragdollcat schreef:Pffff waarom moet dit ellenlang duren al die rechtszaken.
Het is toch bewezen dat die gore zak de moordenaar is? hup levenslang opsluiten die gore vent.
Ragdollcat schreef:Pffff waarom moet dit ellenlang duren al die rechtszaken.
Het is toch bewezen dat die gore zak de moordenaar is? hup levenslang opsluiten die gore vent.
Nicolletje schreef:Citaat:Saskia Belleman
Jasper S. snikt. Familie Vaatstra op tribune heeft het ook te kwaad. #Vaatstra
Het is niet even zomaar wat, wat daar verteld wordt.
_Marinke_ schreef:Wel heftig hoor, nooit de dader kunnen vinden (hoe kan dat eigenlijk? Er moet toch genoeg bewijs zijn verzameld / gevonden toen??), nu door middel van dat DNA onderzoek hebben ze dan de dader en word je 14 jaar na die daad nog gestraft. Voor alle partijen vind ik dat best wel heel heftig eigenlijk....
_Marinke_ schreef:Voor de familie van Marianne die met de hele zaak weer geconfronteerd worden en weer te horen / zien door wat voor hel Marianne is gegaan.
_Marinke_ schreef:Voor de familie van Jasper die dit wellicht nooit verwacht hadden, ik weet niet hoe ik zou reageren als blijkt dat iemand in mijn familie zoiets verschrikkelijks zou hebben gedaan...
_Marinke_ schreef:Ze hebben zijn DNA, dus als dat zo zou zijn, dan zou hij ook darvoor vervolgd kunnen worden.Wel komt er nu eindelijk gerichtigheid, voor Marianne. Ik vind het goed dat de dader alsnog gestraft gaat worden. Maar wat ik mij afvraag in de afgelopen 14 jaar is hij niet weer de fout in gegaan toch?? Ik ben ook weer niet zo goed op de hoogte namelijk... zou dat mee spelen voor een mildere straf? Als blijkt dat hij in die afgelopen 14 jaar vaker zo gigantisch de fout in is gegaan kan ik mij voorstellen dat je zwaarder gestraft word. En ze hebben zijn DNA, dat moet toch te vinden zijn of er een eventuele match is met andere zaken...