Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Appelmoes_11 schreef:Oja, excuses dat ik alleen de conclusie citeer(vleesvork). Ik heb niks tegen het onderzoek in te brengen, dan kan ik wel ieder stukje gaan plakken en er 'ja, klopt' onder zetten, maar daar heeft niemand iets aan. Dat begrijp je zelf hopelijk ook wel.
Koper schreef:Leg wég dat ding! Misschien zitten er wel vleesbacterieën aan! *reikt appelmoes hooivork aan*
Ben blij dat je in elk geval de zinnigheid van Focussed's tekst inziet.
Yamcha schreef:maar de bek klopt wel, en daar ging het me om eigenlijk
Yamcha schreef:dank, weer wat bijgeleerd.
interessante link, maar ik concludeer eruit dat een mens een herbivoor is. ontbreken van hoektanden, en plooikiezen...... volgens mij herbivoor.
musiqolog schreef:Koper schreef:Mensen staan vanouds bekend als verzamelaars. Dat we jagers-verzamelaars zouden zijn is natuurlijk verzonnen door de pro-vleesbeweging van rond 1600. We zijn allemaal geïndoctrineerd.
<- da's een vleesvork, voor de duidelijkheid.
O ja? Dan zou ik de post onmiddellijk boven de jouwe nog maar eens goed overlezen als ik jou was! Trouwens: homo habilis had twee miljoen jaar geleden al speren, die waren zeker kinderspeelgoed?
Yamcha schreef:Iris82: Die ken ik niet, wat is daarmee?
Yamcha schreef:Ik heb begrepen dat vooral de verzadigde vetten het probleem zijn, de onverzadigde vetten zijn neit zo erg. En verzadigde vetten zitten in dierlijke producten.
Overigens denk ik idd dat je frisdranken, koek, chips, snoep ook beter kunt laten staan ja
Yamcha schreef:had dat niet wat met jagen te maken?
Alhoewel, varkens hebben de ogen ook dicht naast elkaar, en jagen niet.