Mindim schreef:unicorn_kiss schreef:Ik heb nergens gezegd dat zij geen kind wil baren door de drukte van haar carrière. misschien wel door de showbizzdruk, maar drukte en druk zijn 2 héél verschillende woorden
Daarnaast kan ik me heel goed voorstellen dat er meer redenen waren, ik opper zelf ook maar wat.
Dus beide werkgerelateerd toch? Alleen vind je de ene werkgerelateerde reden niet oke en de andere wel, dat vind ik tegenstrijdig.
Er zijn veel grotere sterren dan mevrouw Vergara, die prima zelf hun kinderen hebben gebaard en nog prima mee draaien in de showbizz, dus ik vind het eigenlijk een kul argument.
Ik vind inderdaad het ene argument veel acceptabeler dan het andere, en ik zie in dit topic meerdere die er hetzelfde over denken. Ik vrees dat je hier zelf moeilijk een oordeel over kunt vormen. Wie weet heeft ze wel te horen gekregen ontslagen te worden met een bolle buik. Dat kan je niet weten. En zoals ik al zei, er is vast een hele combinatie aan beweegredenen, maar omdat dat ene zinnetje in het nieuws staat, ga ik er niet meteen vanuit dat dat de waarheid is.
Toevoeging: Wat ik gewoon wil aangeven is dat ik liever iemand het voordeel van de twijfel geef, indien ik het verhaal zelf niet uit zijn/haar mond hoor komen. Jammer dat ik de enige ben met zo'n insteek... het zou de wereld een pak aangenamer maken