Sofia Vergara laat vriendin baby baren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 18:49

Mindim schreef:
unicorn_kiss schreef:
Ik heb nergens gezegd dat zij geen kind wil baren door de drukte van haar carrière. misschien wel door de showbizzdruk, maar drukte en druk zijn 2 héél verschillende woorden
Daarnaast kan ik me heel goed voorstellen dat er meer redenen waren, ik opper zelf ook maar wat.

Dus beide werkgerelateerd toch? Alleen vind je de ene werkgerelateerde reden niet oke en de andere wel, dat vind ik tegenstrijdig.

Er zijn veel grotere sterren dan mevrouw Vergara, die prima zelf hun kinderen hebben gebaard en nog prima mee draaien in de showbizz, dus ik vind het eigenlijk een kul argument.

Ik vind inderdaad het ene argument veel acceptabeler dan het andere, en ik zie in dit topic meerdere die er hetzelfde over denken. Ik vrees dat je hier zelf moeilijk een oordeel over kunt vormen. Wie weet heeft ze wel te horen gekregen ontslagen te worden met een bolle buik. Dat kan je niet weten. En zoals ik al zei, er is vast een hele combinatie aan beweegredenen, maar omdat dat ene zinnetje in het nieuws staat, ga ik er niet meteen vanuit dat dat de waarheid is.

Toevoeging: Wat ik gewoon wil aangeven is dat ik liever iemand het voordeel van de twijfel geef, indien ik het verhaal zelf niet uit zijn/haar mond hoor komen. Jammer dat ik de enige ben met zo'n insteek... het zou de wereld een pak aangenamer maken

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 19:25

Mindim schreef:
Je zult maar een keizersnede hebben en je kind gaat eerst met de kinderarts mee.

Dat zorgt bij best veel vrouwen ook voor vervreemding waardoor ze moeite hebben met de binding. Het ene moment zwanger, het andere moment is er ineens een kind. Voor best wat vrouwen blijkt het toch even wennen te zijn dat het hun kind is en niet zomaar een schattige baby. :)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 19:27

Celiien schreef:
Ik denk eerlijk gezegd dat het typetje van haar niet echt t type is voor brede truitjes. en met haar figuur kan je het denk ik niet verbergen :=

Ik ken de serie niet maar in nogal wat series wordt het personage noodgedwongen ook zwanger :D

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 19:31

Of de hele buik komt niet in beeld (headshots dus), andere kleding of ze passen het opname schema aan. In het ergste geval is zo'n persoon tijdelijk uitgeschreven.

Hoewel dit ongetwijfeld ontzettend is opgeblazen door de pers vind ik het persoonlijk echt te ver gaan als dit echt een reden zou zijn om een 'draag'moeder in te schakelen.

Anoeska

Re: Sofia Vergara laat vriendin baby baren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 19:39

Ze is ook al begin 40 volgens mij, dus dat zou ook een reden kunnen zijn dat ze niet zelf zwanger wil/kan worden.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 19:51

Volgens de op gaat het niet om kunnen, maar om willen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 23:07

unicorn_kiss schreef:
Ik vind inderdaad het ene argument veel acceptabeler dan het andere, en ik zie in dit topic meerdere die er hetzelfde over denken. Ik vrees dat je hier zelf moeilijk een oordeel over kunt vormen. Wie weet heeft ze wel te horen gekregen ontslagen te worden met een bolle buik. Dat kan je niet weten. En zoals ik al zei, er is vast een hele combinatie aan beweegredenen, maar omdat dat ene zinnetje in het nieuws staat, ga ik er niet meteen vanuit dat dat de waarheid is.

Toevoeging: Wat ik gewoon wil aangeven is dat ik liever iemand het voordeel van de twijfel geef, indien ik het verhaal zelf niet uit zijn/haar mond hoor komen. Jammer dat ik de enige ben met zo'n insteek... het zou de wereld een pak aangenamer maken

Ik had haar in mijn eerste post al het voordeel van de twijfel gegeven hoor ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 23:10

Urielle schreef:
Mindim schreef:
Je zult maar een keizersnede hebben en je kind gaat eerst met de kinderarts mee.

Dat zorgt bij best veel vrouwen ook voor vervreemding waardoor ze moeite hebben met de binding. Het ene moment zwanger, het andere moment is er ineens een kind. Voor best wat vrouwen blijkt het toch even wennen te zijn dat het hun kind is en niet zomaar een schattige baby. :)

Als je gewoon bevalt heb je toch ook gewoon van het een op andere moment van zwanger tot kind? Wat is daar het verschil in? Evenals het wennen aan het kindje, dat het jouw kind is en niet "gewoon' maar een baby. Ik zou niet weten waarom dat zou verschillen van een gewone bevalling in verhouding tot een keizersnede.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 23:24

De meeste vrouwenlichamen produceren een,hormoon waardoor de hechting beter gaat. Boven is de baby de beloning van je lijf en de pijn.

Het is al even geleden, maar er is onderzoek naar gedaan. Keizersnedes geeft meer hechtingsproblemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 23:27

Wat als je een zeer pijnlijke bevalling hebt gehad met een spoedkeizersnede? Heb je ook pijn en is de baby een beloning.

Ik vind het persoonlijk maar rare onderzoeken en kan vrouwen die een keizersnede hebben gehad wegens noodzaak, alleen maar een naar gevoel mee geven.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 23:38

Hoezo? Niet elke vrouw met snee heeft bindinsproblemen? Netzo als dat er vrouwen met een nat bevalling op een roze wolk zit. Ook dan zijn er vrouwen met pnd. De kans op pnd is bij een snee echter wel groter.

Een pijnlijke keizersnee werkt anders. Een bevalling is een wisselwerking tussen moeder en kind. Het kind zet de bevalling in. Er gebeuren dan zoveel processen in t lijf dat ik het ook wel logisch vindt dat het dol-op-je-kind hormoon/stofje dan geproduceerd wordt. Maar als jij een noodkeizersnee nodig heb is dat voor de veiligheid van moeder en kind niks om je schuldig over te voelen! Keizersnee doen ze niet voor niks.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 23:45

Ter illustratie dat het wisseling is tussen moeder en kind. Ze hebben bij oa paarden ook geprobeert bevallingen in te leiden. Dit ging zelden goed en had in sommige gevallen zelfs een dood veulen tot gevolg.

Gelukkig is het inleiden bij mensen wel 'makkelijker' , maar het toont wel aan dat er tijdens de bevalling in het moederlijf van alles gebeurd.

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 23:47

Ik zie zo snel niet of het al voorbij gekomen is hier, maar ze heeft al een (volwassen) zoon uit een eerder huwelijk. Dus de ervaring van zwanger zijn en bevallen heeft ze eerder meegemaakt.
Wellicht was dat een dusdanige ervaring dat ze het niet weer zou willen/mogen/kunnen doen?! Zeker aangezien ze niet de allerjongste meer is.

Daarnaast hangt haar populariteit en dus werkmogelijkheden voornamelijk af van haar zeer sexy uiterlijk en figuur, wat je toch al minder makkelijk terug krijgt na een zwangerschap op die leeftijd. Wellicht is ze bang dat als ze nu ze eindelijk echt is doorgebroken, een periode uit de spotlights verdwijnt ze niet meer makkelijk terug werk zal kunnen vinden. En niet geheel ongegrond lijkt me, rollen als sexy latina worden je na je 40ste nou eenmaal niet meer om de oren gegooid in hollywood. En ze is ook weer niet een dusdanig icoon dat ze niet snel vergeten zal worden. Het zou ook zo banketstaaf zijn als ze wel zelf nog een kind baart en vervolgens geen werk meer kan vinden om het te onderhouden...

Wat haar echte reden ook is, ze heeft het hele gebeuren ongetwijfeld uitvoerig overwogen...

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 23:49

Haha, dat onderhouden zal echt het probleem niet zijn. Enig idee wat voor salaris die mensen krijgen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 23:55

Sammie schreef:
Hoezo? Niet elke vrouw met snee heeft bindinsproblemen? Netzo als dat er vrouwen met een nat bevalling op een roze wolk zit. Ook dan zijn er vrouwen met pnd. De kans op pnd is bij een snee echter wel groter.

Een pijnlijke keizersnee werkt anders. Een bevalling is een wisselwerking tussen moeder en kind. Het kind zet de bevalling in. Er gebeuren dan zoveel processen in t lijf dat ik het ook wel logisch vindt dat het dol-op-je-kind hormoon/stofje dan geproduceerd wordt. Maar als jij een noodkeizersnee nodig heb is dat voor de veiligheid van moeder en kind niks om je schuldig over te voelen! Keizersnee doen ze niet voor niks.

Ik vraag me af of een pnd ook altijd te maken heeft met je bevalling en in hoeverre het gerelateerd is aan de omstandigheden waarin je verkeerd met de baby na de bevalling.
Sorry, ga wel offtopic.

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 00:00

Sammie schreef:
Haha, dat onderhouden zal echt het probleem niet zijn. Enig idee wat voor salaris die mensen krijgen?

Waarschijnlijk niet inderdaad, maar aan de andere kant hebben ze ook heel veel onkosten en een dure levensstijl. Hoeveel dik betaalde sterren er niet ooit in hun leven met financiële problemen te maken krijgen... Daarnaast moet ze er rekening mee houden dat ze als ze ouder wordt misschien wel uitgerangeerd raakt, en dus de rest van haar leven (en het leven van dat kind) moet doen met wat ze nu verdient.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 00:02

Zal zeker niet alleen met de bevalling te maken hebben, maar op dat gebied heb ik weinig kennis. Ken 1 persoon die pnd had en die bevalling ging vlekkeloos. Een andere vriendin met een helse, lange bevalling waarbij ze bijna doodbloedde was dol op r kind, maar een derde nooit meer (haar eerste bwvalling was ook zwaar, maar ook daar geen pns)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 00:17

Interessant, ik had pnd en keizersnede (spoed), maar had het idee dat dat meer te maken had met de omstandigheden, dan met de baby.

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 12:56

takkie_muis schreef:
Nou als het met paarden zo gaat :+ , dan kan het toch prima :j

Dat is niet te vergelijken.. je spuit een mens ook niet af als het kreupel loopt..

Wauw, vind het ook wel raar hoor.. waarom dan niet gewoon een kindje adopteren denk ik dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 13:15

Ach joh, moet ze toch fijn zelf weten, niemand die er last van heeft toch? Ik denk dat de draagmoeder ook ruimhartig zal worden gecompenseerd. De enige aan wie ze verantwoording moet afleggen is aan zichzelf en haar kind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 14:14

Elan_GV schreef:
takkie_muis schreef:
Nou als het met paarden zo gaat :+ , dan kan het toch prima :j

Dat is niet te vergelijken.. je spuit een mens ook niet af als het kreupel loopt..

Wauw, vind het ook wel raar hoor.. waarom dan niet gewoon een kindje adopteren denk ik dan?

_O-

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 13:12

Maar in de serie is ze wel gewoon zwanger? Hier zijn nieuwe afleveringen op tv, en ze is daarin net bevallen van een kindje!

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 10:07

Ja daarom kunnen ze het er juist nu niet meer inschrijven. Ze heeft in de serie net een baby. Beetje slechte timing voor haar.

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 00:55

Daarbij wordt een echte zwangerschap naar mijn weten nooit gebruikt in een serie (of moet héél toevallig zijn dat het complete scenario ernaar is geschreven)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 10:54

Uhhh lees ff terug! :D