Eigenlijk ook omdat het niet meer nodig was dat ik aan deze pil zat, en ik hartpatient ben en rookte (net een week gestopt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
enomis123 schreef:voor die gene die last van acne hebben, vraag je huisarts om eryacne gel, dat is een antibioticagel, die snel indroogt,
als je n pukkel op ziet komen, smeer je die gel er op, en komt hij niet door, en droogt direct uit, werkt fantastisch, ook voor je paard tegen mok!
jesse_rulez schreef:Zie voor alternatieven (ivm acne): http://www.anticonceptie.nl/algemeen/acne/faq
Gimme_Spurs schreef:Ik slik de Yasmin met een bijzondere reden. Ik heb Alopecia Androgenetica. De vrouwelijke vorm van mannelijke kaalheid zeg maar. Onder invloed van testosteron stopt de aanmaak van collageen in de haarzakjes. Daardoor sterven ze af. Niet dat ik een teveel aan testosteron heb, maar het wordt door de Yasmin nog extra onderdrukt.
Ik ben na alle ophef zelf even gaan kijken of er trombose in mijn familie voorkomt. Dat is niet het geval, maar misschien moet ik toch maar eens met mijn huisarts gaan bellen. Ben normaal heel nuchter en sceptisch, maar dit vind ik toch eng.
Ess_Ramona schreef:Ik heb trouwens deze:
ethinylestradiol/cyproteronacetaat 0,035 mg 2mg. Dit is de merkloze variant ervan hoorde ik toch? Maar mijn vraag, is deze pil dan ook risico groep?