Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kentaro schreef:Onvoorstelbaar dat ze durven praten over zelfmoord.............................
De knul is gezien met een man?!?! (of gaan ze straks zeggen dat hij iemand heeft ingehuurd.....)
http://www.ad.nl/ad/nl/1040/Den-Haag/ar ... ookiecheck
Jolliegirl schreef:Het is nog niet eens bevestigd dat het om de 13 jarige Annas gaat...
Ik vind het heel erg dat hier al RIP geroepen word...
Ik snap dat het bijna niet anders kan dan dat het hem is... Maar als het hem niét is, komen zulke teksten heeeeel vervelend over!
Jolliegirl schreef:Het is nog niet eens bevestigd dat het om de 13 jarige Annas gaat...
Ik snap dat het bijna niet anders kan dan dat het hem is... Maar als het hem niét is, komen zulke teksten heeeeel vervelend over!
ElenaJuna schreef:Jolliegirl schreef:Het is nog niet eens bevestigd dat het om de 13 jarige Annas gaat...
Ze wisten het al, op het nieuws word het niet bekent gemaakt maar op de school zelf waar mijn vriendinnen zitten is het al bekent gemaakt dus....
ElenaJuna schreef:Citaat:Lijkt me stug. Aangezien de politie het in 1x bekend maakt om speculatie te voorkomen.
Ze gaan het niet eerst op een school vertellen namelijk.
Vreemd dan dat het dan wel al werd omgeroepen in de school en mijn vriendinnen het al wisten voordat het op het nieuws was