Estera schreef:Tja, het blijven mensen die agenten.
Maar het zijn wel allemaal precies dezelfde mensen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiki1983 schreef:Vjestagirl schreef:Dus gingen ze er vanuit dat hij vuurwapen gevaarlijk was. Dat is idd reden genoeg om met getrokken wapen iemand in te rekenen.
Bij iemand die vuurwapengevaarlijk is wel ja. Alleen hadden ze de verkeerde voor zich lekker dan heb er nachtmerries van gehad.
Sammy_xxs schreef:Nouwe ik vind de politie ook verschrikkelijk.
Een voorbeeldje, toen wij ( ik mn vent en ons dochtertje ) naar ons huidige huis waren verhuisd, en we hier een paard maanden woonden.
Was er een keer een achtervolging ( politie achter een scooter) mijn vriend en ik nog lachen daarom.
scooter is weggekomen. Klein half uurtje later werd er bij ons aangebeld keihard, om 22.00 savonds ofzo...
Politie aan de deur, of ze mochten kijken bij ons binnen want ze hadden mn vriend verdacht ervan omdat hij een "scooterverleden" heeft. Nou waren we niet echt blij mee...
Estera schreef:Tja, het blijven mensen die agenten.
Sammy_xxs schreef:@ skygirl, ja ze vroegen ook aan ons toen of we er een melding van wilden maken. En toen ze erachter kwamen dat het dus niet terrecht was, hadden ze netjes hun e
xcuses aangeboden en ons weer terug naar huis gebracht. vond dat zo wel goed.
kiki1983 schreef:Estera schreef:Tja, het blijven mensen die agenten.
Toch zijn dat grove fouten en toen ze mijn vriend vrijlieten niet eens een simpel sorry...
Enja het was een AT team ik heb gewoon 0,0 vertrouwen in de politie. Heb ze zelf 1x gebeld.
moyra schreef:Ik heb momenteel met iemand (die ik niet ken) een discussie naar aanleiding van deze foto.
[ Afbeelding ]
Hij schreef dat hij hoopte dat de agenten geen gordel om hadden want dan waren het er weer een paar minder![]()
![]()
Waarop ik reageerde dat deze mensen waarschijnlijk ook kinderen en een vrouw/man thuis hebben zitten.
Hij vond dat ze maar een ander beroep hadden moeten kiezen
girlyggirl schreef:moyra schreef:Ik heb momenteel met iemand (die ik niet ken) een discussie naar aanleiding van deze foto.
[ Afbeelding ]
Hij schreef dat hij hoopte dat de agenten geen gordel om hadden want dan waren het er weer een paar minder![]()
![]()
Waarop ik reageerde dat deze mensen waarschijnlijk ook kinderen en een vrouw/man thuis hebben zitten.
Hij vond dat ze maar een ander beroep hadden moeten kiezen
totdat ze toevallig met gevaar voor egen leven te hard reden omdat ze opweg waren naar ZIJN vader of moeder die bv een hartaanval haddenvind echt dat deze mensen zich moeten schamen
kiki1983 schreef:Reneee: Politie moet eens wat meer onderzoek doen naar hun eigen mensen. Mij hoor je echt niet klagen over boetes of onterechte arrestaties. Wel de manier waarop ze dingen doen en ze zijn zo corrupt echt smerig gewoon.
kiki1983 schreef:Reneee: Politie moet eens wat meer onderzoek doen naar hun eigen mensen. Mij hoor je echt niet klagen over boetes of onterechte arrestaties. Wel de manier waarop ze dingen doen en ze zijn zo corrupt echt smerig gewoon.
kiki1983 schreef:En agenten die honden zijn en een paar klappen verdienen? Ik ken er wel een paar die dat wel verdienen!
En agenten in Nederland zijn ook zo corrupt als wat. Walgelijk gewoon. Kan zoveel voorbeelden geven!
Mijn vriend zat op dat moment vast en was met een vriendin stappen. Een vent zat met haar aan te pappen best een aardige vent hoor. We vroegen naar zijn beroep en dat was politie. Wij zo van "nee meen je niet en we gaan echt niet verder met jou stappen bahhh"iig gesprek kwam op mijn vriend. Agent zei waar zit hij vast? In Krimpen oh nou als je wat naar hem toe wil smokkelen laat het mij maar weten * terwijl hij zijn ponypak op de grond liet vallen*
Agenten die aan het werk zijn en je komt ze tegen die je nog van vroeger kent.." Weet jij nog iemand die ff wat speed/sos/bruin voor me kan regelen" en nee niet om ze op te pakken maar om lekker te gebruiken.
kiki1983 schreef:Ik schaam me nergens voor hoor. Er is echt een agent en als ik die tegen kom krijg diegene echt een lel van mij. En politie heb ik niet nodig. Ik regel mijn eigen dingen wel dan wordt het tenminste goed gedaan.
En de politie zou zich moeten schamen hoeveel corrupte agenten ze in dienst hebben.
Szan: ookal was het een grapje. Wat moet een agent in hemelsnaam met een ponypak? En er ook nog uit gebruiken ook? Sorry maar als er bij mij wordt ingebroken en ik zou de politie bellen hoef ik geen doorgesnoven pillenpopper in huis te hebben
Amber_ schreef:Doe is normaal. Wat ben jij ontzettend kortzichtig
Reneee_ schreef:kiki1983 schreef:Reneee: Politie moet eens wat meer onderzoek doen naar hun eigen mensen. Mij hoor je echt niet klagen over boetes of onterechte arrestaties. Wel de manier waarop ze dingen doen en ze zijn zo corrupt echt smerig gewoon.
Ik denk dat dit niet aan de politie ligt maar aan het individu die agent(e) is
Estera schreef:kiki1983 schreef:En agenten die honden zijn en een paar klappen verdienen? Ik ken er wel een paar die dat wel verdienen!
En agenten in Nederland zijn ook zo corrupt als wat. Walgelijk gewoon. Kan zoveel voorbeelden geven!
Mijn vriend zat op dat moment vast en was met een vriendin stappen. Een vent zat met haar aan te pappen best een aardige vent hoor. We vroegen naar zijn beroep en dat was politie. Wij zo van "nee meen je niet en we gaan echt niet verder met jou stappen bahhh"iig gesprek kwam op mijn vriend. Agent zei waar zit hij vast? In Krimpen oh nou als je wat naar hem toe wil smokkelen laat het mij maar weten * terwijl hij zijn ponypak op de grond liet vallen*
Agenten die aan het werk zijn en je komt ze tegen die je nog van vroeger kent.." Weet jij nog iemand die ff wat speed/sos/bruin voor me kan regelen" en nee niet om ze op te pakken maar om lekker te gebruiken.
Volgens mij kan je beter eerst eens naar jezelf kijken. Mij gebeurt het namelijk nooit dat ik problemen heb met de politie, onterecht wordt gearresteerd, corruptie tegenkom, aangehouden wordt of überhaupt in aanraking kom met de politie. Toch typisch dit.
(Waarmee ik niet wil zeggen dat er geen rotte appels tussen zitten, maar dit is weer lekker makkelijk zo)