Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Musiess schreef:wil jij eerst even goed lezen please.
Ik zei ook ik 'HOORDE'. Dan wel in de wandelgangen.
Dan kan ik dus niet zeggen dat het waar is.
HEt is idd niet eerlijk, maar soms denk ik ook wel eens "jammer joh, eigenschuld!'
Anoli schreef:Zolang ze er geen dieren en mensen kwaad mee doen, mogen ze van mij lekker vuurwerk blijven (ver)kopen en afsteken hoor
Rider01 schreef:Ik ben het met je eens TS
Verschil tussen een bom en vuurwerk is helemaal niet zo groot maar een bommetje mogen we dan weer niet afsteken
Van mij mag het klaar zijn met het consumenten vuurwerk, gewoon een centrale show is 1000x spectaculairder en veroorzaakt ook stukken minder overlast.
Danseresje schreef:Ik zag de humor ook wel in van je opmerking!
En ja, ieder kan en mag z'n geld op zijn/haar eigen manier besteen. Maar serieus, mijn mond valt echt flink open van de bedragen die ik hoor die er aan uitgegeven worden. Zoals ik al zei, ik geef graag geld uit aan iets waar ik wat langer van kan genieten...
En ik vind het wel leuk hoe hier toch een leuke discussie uit komt!
Verschil tussen een bom en vuurwerk is helemaal niet zo groot maar een bommetje mogen we dan weer niet afsteken
Van mij mag het klaar zijn met het consumenten vuurwerk, gewoon een centrale show is 1000x spectaculairder en veroorzaakt ook stukken minder overlast.
Anoli schreef:Danseresje schreef:Ik zag de humor ook wel in van je opmerking!
En ja, ieder kan en mag z'n geld op zijn/haar eigen manier besteen. Maar serieus, mijn mond valt echt flink open van de bedragen die ik hoor die er aan uitgegeven worden. Zoals ik al zei, ik geef graag geld uit aan iets waar ik wat langer van kan genieten...
En ik vind het wel leuk hoe hier toch een leuke discussie uit komt!
Gelukkig maar, niet elke bokker kan het waarderen
Maar idd ook ik vind die bedragen wel heel hoog, maar ach wie ben ik om daar dan over te oordelen.
Gelukkig zijn er zulke "gekken" want op die manier kan ik kosteloos genieten van andersmans vuurwerk
Danseresje schreef:Ach, ik ben de beroerdste niet hoor! Iemand schreef eerder al dat ik het wel heel zwaar moest hebben. Nee hoor! Was ook een beetje op zoek naar een discussie en die is wel ontstaan. En de humoristische opmerkingen, heerlijk!
Enne, jij gaat gewoon op de Cruijff-toer: elk nadeel heb z'n voordeel!!
Sammy_xxs schreef:Kijk die vuurwerk wat je in nl koopt bij de winkels daar is echt niet veel aan.
Maar het illegale vuurwerk, nou dat is echt super gaaf en 10 x mooier!
Sammy_xxs schreef:Heb het ook niet in huis liggen hoor, en vind het niet "lekker stoer" het is gewoon veel mooier punt.
En alleen in nederland mag het niet, allee omliggende landen mag je wel gewoon vuurwerk afsteken, en daar zijn ook niet zoveel ongevallen met vuurwerk hoor.
Ik vind het belachelijk dat je in nederland alleen van het zielige vuurwerk mag aanschaffen waarvan je niet eens een goee knal kan horen.
Dat vind ik zonde van je geld. Of goed vuurwerk dat echt denderend is of geen vuurwerk.
Mijn vent zal dan ook echt noooit vuurwerk uit nederland halen, dat vind hij zonde van zn geld.