Mishandelde grensrechter Almere overleden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 19:01

Dispar_Vulgo schreef:
Dobel schreef:
Triest ja.. gebeurd steeds vaker en op steeds jongere leeftijd. Mijn moeder gaat mee met mijn broertje van 12 en ook daar word gevochten, ouders doen zelfs mee!

Voortaan dus sport zonder publiek! |o

écht te gek voor woorden dat 15/16 jarigen al tot zulke dingen in staat zijn, voor een spelletje..
Hopelijk worden ze aangeklaagd voor (poging tot) doodslag/moord :(

Loste dat de boel maar op.
In dit geval waren het de voetballers zelf die de grensrechter hebben mishandeld.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 19:02

Dobel schreef:
Triest ja.. gebeurd steeds vaker en op steeds jongere leeftijd. Mijn moeder gaat mee met mijn broertje van 12 en ook daar word gevochten, ouders doen zelfs mee!

Hier valt mij de mond van open...
Ouders die mee doen?? Wat voor een voorbeeld geef je kinderen dan. Ik altijd maar denken dat ouders toch de verstandige mensen waren... :n

Ik vind het walgelijk en van mij moeten die daders berecht worden voor moord :j
Want dat is wat ze hebben gedaan, ze hebben iemand vermoord.

Iemand die met hart en ziel als vrijwilliger daar op een voetbalveld gaat staan, die zijn vrije uren op offert om een leuk potje voetbal te kunnen doen. En zo iemand wordt dan dood getrapt :r

Waar gaat het heen met de wereld, het is verdomme niet eens betaald voetbal!! Het zijn nog jeugd spelers... :n Die lui zouden ze ook nog eens moeten schorsen voor het leven. Met de billen bloot op internet, uitgekotst worden door de maatschappij.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 19:04

Echt een vreselijk triest bericht. Ik las al verhalen over kickboxtrainingen als voorbereiding op wedstrijden, dan vraag ik me sowieso af waar het heen gaat met die sport, wat voor clubs zijn dit en wat voor leden hebben ze? Ik zou niet graag voetballen tegen een team dat er een vechtsport naast doet om 'weerbaarder' te worden op het veld :\
Maargoed de jongens die dit op hun geweten hebben, hebben naar mijn idee sowieso een draadje los in hun hoofd. Ik hoop dat ze goed gestraft gaan worden, ondanks hun leeftijd.

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 19:04

Het moet echt niet gekker worden..
Ergste is ook nog dat zijn zoon het heeft gezien..
was het toevallig net aan het kijken op het nieuwd

Fitzroy

Re: Mishandelde grensrechter overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 19:05

Dispar_Vulgo

Jolien87 schreef:
Dispar_Vulgo schreef:
Voortaan dus sport zonder publiek! |o

écht te gek voor woorden dat 15/16 jarigen al tot zulke dingen in staat zijn, voor een spelletje..
Hopelijk worden ze aangeklaagd voor (poging tot) doodslag/moord :(

Loste dat de boel maar op.
In dit geval waren het de voetballers zelf die de grensrechter hebben mishandeld.

(Doelde eigenlijk op post van Dobel over ouders die mee vechten)
Maar niet normaal hé!
Hoe slecht tegen je verlies kan je dan...
Wat mij betreft mogen die mensen geen enkele sport meer in wedstrijdsfeer doen

Heukeltje

Echt bizar!! Om een stom spelletje! Waar gaat het toch heen....
Heel triest!

Lottexxx

Het kan in Almere.... Verschrikkelijk en dat voor gewoon een simpel spelletje :n. Van mijn part mogen ze die jongens flink aanpakken..

Jolien87

Noukie

Re: Mishandelde grensrechter Almere overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 19:07

Wat heeft het met voetbal te maken dat een paar debielen zich niet weten te gedragen?
Kijk naar Haren, sommige idioten zoeken waar dan ook een oorzaak, en dat kan voetbal zijn, maar evengoed 'een leuk feestje' of gewoon ruzie in de stad. Nouja, gewoon ruzie..... :\

Anyway... ik kan hier inderdaad ook écht niet bij en hoop dat die jongens een dusdanige straf krijgen dat ze het nóg zwaarder krijgen dan de nabestaanden van het slachtoffer, al zou ik niet weten hoe je dat moet doen. Gezien ons fantastische rechtsysteem, zullen ze ongeveer foei te horen krijgen en weer verder mogen met hun leven. De voetballer die een supporter doorschopte kreeg recent ook slechts 3 jaar cel. Welk signaal geef je dan af??!! Jij pakt iemand z'n leven, omdat je nooit hebt geleerd wat de waarde daarvan is, en dat is alles?

Als ik dan zie dat de man van de nepbom in Australie 10 jaar krijgt, denk ik dat er best wat meer vanaf kan hier. Dit soort mensen wil je toch gewoon niet meer in de maatschappij hebben? Een foutje, blinde woede, het zal.. maar een mensenleven...

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 19:08

Bah, wat vreselijk. Veel sterkte voor de nabestaanden :(

Van mijn part mogen de hersenen van die jochies via de neus met een haak eruit worden gepeuterd, ze gebruiken ze blijkbaar toch niet.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 19:08

Het is de vader van de ex van mijn beste vriendin waar ik ook bestwel veel mee omging.. Absurd! Hoop dat ze dat stelletje tuig oppakken en flink straffen.. :n

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 19:09

Ontzettend triest.. Dat mensen daartoe in staat zijn..

Ik heb 1 keer een wedstrijd gevoetbald waar ik ook bang werd dat zoiets zou gebeuren, dit bleef 'gelukkig' bij uitschelden (incl. grensrechter, scheids, supporters, iedereen..) en naschoppen etc.. Maar dat dit soort dingen gebeuren is niet normaal.. Heel veel sterkte voor de familie..

Netam89

Re: Mishandelde grensrechter overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 19:10

Ondanks dat ze kinderen zijn mogen ze gewoon via het volwassene recht bestraft worden. Diep triest..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 19:12

Netam89 schreef:
Ondanks dat ze kinderen zijn mogen ze gewoon via het volwassene recht bestraft worden. Diep triest..

Hoezo dan? Ze zijn toch minderjarig?

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 19:13

Te erg voor woorden!
Ik ben geen voetbalfan en ik erger me dan ook vreselijk over dat er altijd en eeuwig politie moet zijn bij wedstrijden (in het betaalde voetbal) treinstellen worden gesloopt, mensen worden mishandeld en nu dus zelfs gedood.. Hier wordt je niet vrolijk van! schaf het af en laat een wedstrijd zonder publiek spelen, ongeacht het nu tussen vvv... en vv.. is of tussen roda en ajax of weet ik veel wat! een speciale zender op tv waar alle wedstrijden te zien zijn mits je abbonee bent en voor de amateurs een zender van de regionale omroep. Deze meneer heeft een hobby van hem met zijn leven moeten betalen en die gasten lopen strakjes over (als ze het al redden) 3 jaar weer vrij.. MAG,KAN EN WIL NIET!!!!!!!
Ik wens de nabestaande van deze man ook heel erg veel kracht,liefde en doorzettingsvermogen toe.
Nederland, how low can you go??

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 19:14

Lottexxx schreef:
Het kan in Almere.... Verschrikkelijk en dat voor gewoon een simpel spelletje :n. Van mijn part mogen ze die jongens flink aanpakken..

sorry, maar wat bedoel je met het kan in Almere?

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 19:15

Jolien87 schreef:
Netam89 schreef:

Ze hebben toch ook als grote geslagen,geschopt en geknokt?? Niets erg mee, doen!!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 19:16

Silly1972 schreef:
Lottexxx schreef:

Klein detail: de jongens die dit op hun geweten hebben komen zelf uit Amsterdam. Dit heeft dus niets met Almere te maken in dit geval... :n

nova_zodiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 19:16

Vind dit echt schokkend, die man staat daar op zijn vrije dag te vlaggen en dan gebeurt er zo iets.

Berechten via het volwassen recht vind ik. Ffff het zou je kind zijn zeg

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 19:17

Stelletje hersenloze EIKELS.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 19:17

pipo schreef:
Jolien87 schreef:

Ze hebben toch ook als grote geslagen,geschopt en geknokt?? Niets erg mee, doen!!

Oh wat mij betreft zouden ze ook gewoon als grote kerels berecht worden, maar volgens de wet zou je denken dat ze als kleine jongetjes gestraft worden.

Yoline_U

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 19:19

Echt verschrikkelijk!! Hoe halen ze het in hun kop!!

nientje78

Silly1972

Jolien87 schreef:
Silly1972 schreef:

Klein detail: de jongens die dit op hun geweten hebben komen zelf uit Amsterdam. Dit heeft dus niets met Almere te maken in dit geval... :n

Precies, dat wilde ik dus even horen, ik lees ook in het andere topic, dat er in die buurt waar de jongens vandaan komen heel veel rotzooitrappers zijn, moorden en inbraken