Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:27

Ja maar zoals ik zei, die arm is niet voor de dierenarts zijn geiligheid. Dat is medisch, dat is anders.

En ook al zit het tussen de oren, normen en waarden, vind ik niet iets wat we maar moeten laten. Waar ligt de grens, als het toch geen pijn doet..

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:28

Het gaat er toch niet om wat het dier ervan vindt? Als we dierenseks normaal gaan vinden, wat is het volgende? :r

badass

Marjoow schreef:
Ik vind dat er hier wel érg aanvallend gereageerd wordt tegen Vjestagirl, terwijl zij alleen maar nadenkt zonder haar gevoelens erbij te betrekken ;)

Dierensex, ja ík vind het vies. Maar wat merkt het dier er van? Als het dier géén pijn heeft aan het gebeuren en het niet erg vind, wat is er dan verkeerd aan? Het idee is vies ja, maar dat zit alleen maar bij ons tussen de oren.

En inderdaad, die arm van de dierenarts is een stuk groter/dikker/whatever dan de leuter van zo'n wanhopige dude :')

Precies dit ja, ik kan het alleen niet goed verwoorden haha

Junip

Citaat:
Heel eerlijk gezegd ben ik eigenlijk best wel eens met Vjestagirl, je merkt echt wel aan een dier of ze het erg vinden of niet. Maar zolang het bij hun eigen dieren gebeurd, bij andere mensen hun dieren zou ik het wel erg vinden
[/quote]

Dus als het zoontje van de bakker van vijf jaar oud zegt dat hij het lekker vond dat zijn pappa aan zijn piemel trekt is dat ook goed?

Anoniem

Volledig eens met Vjestagirl. Zo erg is het toch allemaal niet. Ja tis mijn smaak ook niet, vind het geen fijn idee, maar denk niet dat ze er ook maar iemand kwaad mee doen.

En een kind of een dier is een groot verschil, of eet je graag kinderbiefstuk
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-11-12 23:29, in het totaal 1 keer bewerkt

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:29

NeverGiveUp schreef:
Ja maar zoals ik zei, die arm is niet voor de dierenarts zijn geiligheid. Dat is medisch, dat is anders.

En ook al zit het tussen de oren, normen en waarden, vind ik niet iets wat we maar moeten laten. Waar ligt de grens, als het toch geen pijn doet..

Wie zegt dat? Misschien geilt die dierenarts daar stiekem wel op, iedere keer dat 'ie dat doet. Dat weet je niet.

Silly1972

Marjoow schreef:
Ik vind dat er hier wel érg aanvallend gereageerd wordt tegen Vjestagirl, terwijl zij alleen maar nadenkt zonder haar gevoelens erbij te betrekken ;)

Dierensex, ja ík vind het vies. Maar wat merkt het dier er van? Als het dier géén pijn heeft aan het gebeuren en het niet erg vind, wat is er dan verkeerd aan? Het idee is vies ja, maar dat zit alleen maar bij ons tussen de oren.

En inderdaad, die arm van de dierenarts is een stuk groter/dikker/whatever dan de leuter van zo'n wanhopige dude :')

Jij gaat vragen aan je dier of hij het erg vindt en je verwacht antwoord?
Een dier kan niet aangeven of hij het erg vind of niet, we hebben ze gedomestiseert en zal het hooguit aangeven als het pijn doet, en niet dat hij er geen zin in heeft.

BlueStar

Marjoow schreef:

De dierenarts wast zich vooraf, gebruikt schone arm handschoenen voor de hygiene.
Dan vraag ik me af of een wanhopige dude een condoom gebruikt?

LiesxAnne

Wie zegt er dat het dier er niets van mee krijgt? Dat weten we toch helemaal niet. We weten toch helemaal niet of je dieren daar geestelijk mee beschadigd? Dieren zijn hier niet voor! Uberhaupt het idee als dat je er over na denkt. Gadver!!

Lipydo

Doet me heel erg denken aan het filmpje met de chimpansee die zijn behoeftes botviert met een pad (gezien via topic hier op bokt). Daar lachen de 'mensen' opeens wel om, maar dit kan niet.
Eigenlijk beetje hypocriet. Al denk ik wel dat een 'mens' meer in staat is om ethisch na te denken en wij in een maatschappij leven waarin wij leren dat dit niet goed is. Ik denk dat het ook onnatuurlijk gedrag is als je deze behoeftes hebt. Dus ergens gaat er iets niet goed in de bovenkamer nee, ook bij de chimpansee.

Vjestagirl

Terug naar de basis: dieren mishandelen is verboden. Volgens de van Dale is mishandelen: het toebrengen van lichamelijk letsel.
Daar ben ik het volledig mee eens. Sterker nog, ik denk dat we mishandelen moeten omschrijven als het toebrengen van lichamelijk of geestelijk letsel. Dat is verboden in Nederland, en daar staan straffen op. Wat mij betreft mogen daar nog veel strengere straffen op staan, opzettelijk een dier schade toebrengen is niet goed te praten.

Maar, we gebruiken dieren verder op alle mogelijke manieren voor ons eigen gewin. We rijden op dieren, we nemen dieren in huis, proppen dieren vol met eten voor vlees, slachten dieren voor hun huid, zetten dieren in kooitjes om naar te kijken. En dat is allemaal prima, want we doen ze er geen kwaad me (hoewel je die discussie kunt hebben over het slachten en opeten, maar zolang dat netjes, snel en pijnloos gebeurd: prima).

Daarin gaan we ook verder. Een dierenarts mag zijn arm tot voorbij zijn elleboog in een koe of paard steken. Vulvas van merries worden dichtgenaaid zodra ze drachtig zijn. Dieren worden gedwongen tot onnatuurlijke acties of prestaties. En nogsteeds vinden we het allemaal niet meer dan logisch dat we dat doen.

Maar zodra iemand er zelf lichamelijk plezier uit haalt, dan mag het ineens niet meer. Ookal mishandeld hij dat dier niet (geen schade), toch mag het niet. Al het andere mag wel, maar dat mag niet. Waarom niet? Volgens mij is dat, omdat we het een smerig idee vinden. We willen niet denken dat iemand die er dood normaal uitziet misschien wel graag zijn leuter in een koe hangt, of zich laat nemen door de hond. Dat vinden we vies. Maar zolang het dier er geen last van ondervind, en het je eigen dier is zodat de eigenaar ervan er ook geen hinder van ondervind: wat is dan het probleem?

Pistasche

Marjoow schreef:

En hoe weet je dan of dat beest het niet erg vind? Omdat hij er niks van zegt? Gaat lastig hé. Maar als hij pijn heeft dan bijt/trapt het beest wel. Dat het zover mag komen vind ik al té ziek!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:30

badass schreef:
Marjoow schreef:

Juist, omdat zijn zaakje kleiner is dan een arm, mag het ineens wel? 8)7 Bah, in wat voor wereld leven we tegenwoordig, alles mag en kan maar. :r Ik walg hier echt van, serieus.

badass

Junip schreef:
Citaat:
Heel eerlijk gezegd ben ik eigenlijk best wel eens met Vjestagirl, je merkt echt wel aan een dier of ze het erg vinden of niet. Maar zolang het bij hun eigen dieren gebeurd, bij andere mensen hun dieren zou ik het wel erg vinden

Dus als het zoontje van de bakker van vijf jaar oud zegt dat hij het lekker vond dat zijn pappa aan zijn piemel trekt is dat ook goed?[/quote]

Dan zou ik het niet goedkeuren, want dan is de kans groot dat ie er later mentale problemen mee krijgt

Marjo

Silly1972 schreef:
Marjoow schreef:

Jij gaat vragen aan je dier of hij het erg vindt en je verwacht antwoord?
Een dier kan niet aangeven of hij het erg vind of niet, we hebben ze gedomestiseert en zal het hooguit aangeven als het pijn doet, en niet dat hij er geen zin in heeft.

En waarom bijt een hond dan als hij iets niet leuk vind of als iets hem pijn doet?
Hetzelfde geld met paarden die slaan/uithalen
Katten die krabben....

Nee ze kunnen niet praten, maar ze hebben genoeg manieren om aan te geven dat ze iets níet leuk vinden ;)

NeverGiveUp

_Tara_ schreef:
NeverGiveUp schreef:

Wie zegt dat? Misschien geilt die dierenarts daar stiekem wel op, iedere keer dat 'ie dat doet. Dat weet je niet.

Tsja dat zou kunnen :')
Maar goed alsnog is hij er niet voor niks, ik wil wat weten en dat zoekt de DA op die manier uit. Dat is eenmalig en medisch. Wat voor gevoelens hij daar voor de rest stiekem bij heeft kan ik niet controleren.

jolanda20

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:31

Dit mag niet,
Dit is walgelijk,
Dit is ziekelijk...

Kortom... heel goed dat het onder de aandacht wordt gebracht!!
En zo zie je maar... Sommige hebben er hele rare meningen/gedachtes over :r

Anoniem

Vjesta. Amen _/-\o_

Mloes

badass schreef:
Marjoow schreef:

Ja, mooi verwoord :Y) Vjestagirl zegt het wel erg onomwonden (de buurvrouw die zich laat likken door haar dwergkeesje? :') ), maar an sich kan ik me wel vinden in haar standpunt. Het idee is gewoon naar, maar ik herinner me een nieuwsbericht over een man in een land ver van hier, die 14 jaar gevangenisstraf kreeg omdat hij het deed met zijn ezel. Dat vind ik dan veel te ver gaan, als de ezel er niks van heeft gevoeld (wat vermoedelijk zo is, die stond misschien lekker relaxt zijn bak hooi te eten) heb ik liever dat de beste man dit met zijn ezel doet dan met een vrouw of een kind..
Laatst bijgewerkt door Mloes op 25-11-12 23:32, in het totaal 1 keer bewerkt

SmartBH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:32

Sorry maar sommige mensen hun reacties gaan er bij mij gewoon niet in :s hoe kan je nu seks met een dier goedkeuren ? Het valt niks voor niks onder seksuele disfuncties ?! :s als dit een normale seksuele drang zou zijn zou dit inderdaad wettig zijn ! Maar deze drang is onnatuurlijk net zoals andere vormen van seksuele disfuncties (pedofilie, seks met voorwerpen, ..) ze staan niks voor niks onder mentale ziektebeelden ! :s doe eens normaal zeg!

Marjo

Vjestagirl schreef:
Terug naar de basis: dieren mishandelen is verboden. Volgens de van Dale is mishandelen: het toebrengen van lichamelijk letsel.
Daar ben ik het volledig mee eens. Sterker nog, ik denk dat we mishandelen moeten omschrijven als het toebrengen van lichamelijk of geestelijk letsel. Dat is verboden in Nederland, en daar staan straffen op. Wat mij betreft mogen daar nog veel strengere straffen op staan, opzettelijk een dier schade toebrengen is niet goed te praten.

Maar, we gebruiken dieren verder op alle mogelijke manieren voor ons eigen gewin. We rijden op dieren, we nemen dieren in huis, proppen dieren vol met eten voor vlees, slachten dieren voor hun huid, zetten dieren in kooitjes om naar te kijken. En dat is allemaal prima, want we doen ze er geen kwaad me (hoewel je die discussie kunt hebben over het slachten en opeten, maar zolang dat netjes, snel en pijnloos gebeurd: prima).

Daarin gaan we ook verder. Een dierenarts mag zijn arm tot voorbij zijn elleboog in een koe of paard steken. Vulvas van merries worden dichtgenaaid zodra ze drachtig zijn. Dieren worden gedwongen tot onnatuurlijke acties of prestaties. En nogsteeds vinden we het allemaal niet meer dan logisch dat we dat doen.

Maar zodra iemand er zelf lichamelijk plezier uit haalt, dan mag het ineens niet meer. Ookal mishandeld hij dat dier niet (geen schade), toch mag het niet. Al het andere mag wel, maar dat mag niet. Waarom niet? Volgens mij is dat, omdat we het een smerig idee vinden. We willen niet denken dat iemand die er dood normaal uitziet misschien wel graag zijn leuter in een koe hangt, of zich laat nemen door de hond. Dat vinden we vies. Maar zolang het dier er geen last van ondervind, en het je eigen dier is zodat de eigenaar ervan er ook geen hinder van ondervind: wat is dan het probleem?

Precies, het zit ons tussen de oren.

Nynke1

Ik vind het nogal wat dat, vooral op een forum als deze, er mensen zijn die dit goedkeuren zolang het maar je eigen dier is. Dat komt er in mijn ogen op neer dat je het ook goedkeurt dat een vader of moeder seksuele handelingen verricht bij zijn/haar baby/peuter/kleuter. Die kunnen ook geen nee zeggen, zullen op zo'n jonge leeftijd ook niet beseffen dat het niet hoort en zullen het ook niet vernemen? Het ging in dit geval om een hond en ik denk echt wel dat een hond verschil voelt tussen het geslachtsdeel van een hond of een man. Ziek gewoon.

BaileyMix

:x Hoe kun je dit nou goedkeuren Vjesta... Dus als iemand zijn eigen kindje van net 2 (die dus nog lang geen idee heeft van de intentie van de handelingen) misbruikt, is dat maar okee omdat het kind geen pijn heeft, zich niet van de seksuele aspecten bewust is en het zijn/haar eigen kind is?

Pardon, of paardlief er last van heeft of niet, mocht iemand dat bij mijn paarden doen castreer ik hem met m'n blote handen.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:33

Mag ik trouwens enkele bokkers hier vragen om met iets meer respect naar andermans mening toe te reageren?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:33

BaileyMix schreef:
:x Hoe kun je dit nou goedkeuren Vjesta... Dus als iemand zijn eigen kindje van net 2 (die dus nog lang geen idee heeft van de intentie van de handelingen) misbruikt, is dat maar okee omdat het kind geen pijn heeft, zich niet van de seksuele aspecten bewust is en het zijn/haar eigen kind is?

Pardon, of paardlief er last van heeft of niet, mocht iemand dat bij mijn paarden doen castreer ik hem met m'n blote handen.

Mensen zijn hééééééééééééééél anders dan dieren ;)