geerke schreef:ze had beter niets kunnen zeggen....wat niet weet wat niet deert.
Inderdaad, hij is er in 20 jaar niet achtergekomen, blijkbaar was ze dus verder op en top vrouw.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Killyenn schreef:Het verschil tussen vreemdgaan en je geslachtsverwisseling verzwijgen is dat het ene een direct 'verraad' naar je partner is, terwijl het andere enkel en alleen van belang is voor jou. Niemand heeft het recht te weten wat je geboortegeslacht is. Dat is jouw recht om aan mensen te vertellen. Natuurlijk zou het fijn zijn als je partner zich vertrouwd genoeg voelt om dat te vertellen, maar het is geenszins je recht om dat te weten. Iemand is het geslacht dat ze kiezen te zijn, omgebouwd of niet.
Vala schreef:MiIs dit een belgenmop ofzo?Wat een oppervlakkige kerel zou ik zo zeggen
play_coy schreef:Nou..houden van of niet, ik denk dat als dat mij zou gebeuren, dat houden van zich omzet in afschuw.. lijkt me voor die man toch niet zo makkelijk, het besef dat hij 20 jaar het bed deelde met n vent. Niet stom bedoeld, maar geloof echt wel dat hij zich behoorlijk bedrogen voelt. Kom op zeg, wie doet nou zoiets.. Dan ben je echt wel wanhopig hoor, dat je zoiets zolang verborgen kan houden, wat stelt dat huwelijk dan voor? Echt een "achter gesloten deuren" verhaal..
Killyenn schreef:play_coy schreef:Nou..houden van of niet, ik denk dat als dat mij zou gebeuren, dat houden van zich omzet in afschuw.. lijkt me voor die man toch niet zo makkelijk, het besef dat hij 20 jaar het bed deelde met n vent. Niet stom bedoeld, maar geloof echt wel dat hij zich behoorlijk bedrogen voelt. Kom op zeg, wie doet nou zoiets.. Dan ben je echt wel wanhopig hoor, dat je zoiets zolang verborgen kan houden, wat stelt dat huwelijk dan voor? Echt een "achter gesloten deuren" verhaal..
Ze is geen vent, ze is een vrouw. En ja, waarschijnlijk was ze wanopig, wilde ze een normaal leven zoals iedereen die het geluk heeft geboren te zijn in het juiste lichaam, zonder dat haar tranderger-zijn haar leven controleerde. Misschien kwas zo doodsbang dat, zou ze het vertellen, hij haar zou verlaten.
Transgender zijn is zo zwaar... En er is nog zoveel onwetendheid/discriminatie. Besef je je niet hoe extreem grof het is om iemand die de keuze maakt een vrouw te zijn, die meerdere operaties laat doen, hormonen slikt, die naar haar familie en omgeving uit de kast heeft moeten komen, enkel omdat ze een vrouw is die geboren is in een mannenlichaam, om haar een vent te noemen? Dat is zo respectloos, onderwijs jezelf eens over transgenders.
Ik snap best dat hij wil scheiden, dat is inderdaad een vertrouwenskwestie. Maar het is altijd haar recht geweest dit te vertellen en zij heeft er voor gekozen dit niet te doen. Daar zal ze vast haar redenen voor hebben gehad.
Citaat:Die twijfels zijn er pas gekomen nadat een nicht van Monica allerlei roddels begon rond te strooien
papagroom schreef:Ik vermoed hier toch wel enige hypocratie////tuurlijk kun je sympathie op brengen voor een transgender,maar wie zou er zelf mee in zee gaan als hij/zij dit van te voren wist.
Citaat:Ik ben nu 64 jaar en ik lijd aan een spierziekte die door al de stress verergerd is. Mocht me dit tien of twintig jaar geleden overkomen zijn, dan denk ik dat ik nu in de gevangenis zou zitten. Dan had ik haar – of hem – wat aangedaan. Maar nu kan ik fysiek niet eens tegen haar op. Maar ik vraag me af hoe die kereltjes met wie ze nu in bed duikt, gaan reageren als ze er achter komen dat ze eigenlijk een man is geweest. '
papagroom schreef:Ik vermoed hier toch wel enige hypocratie////tuurlijk kun je sympathie op brengen voor een transgender,maar wie zou er zelf mee in zee gaan als hij/zij dit van te voren wist.
ShauniBef schreef:![]()
Heeft die kerel dat in die 20 jaar echt niet gemerkt??? Die omgebouwde vent kan toch niet zo erg verwijfd zijn nu...?
x_Anne_x schreef:Zo he dit vent is ook wel echt een engerd.Citaat:Ik ben nu 64 jaar en ik lijd aan een spierziekte die door al de stress verergerd is. Mocht me dit tien of twintig jaar geleden overkomen zijn, dan denk ik dat ik nu in de gevangenis zou zitten. Dan had ik haar – of hem – wat aangedaan. Maar nu kan ik fysiek niet eens tegen haar op. Maar ik vraag me af hoe die kereltjes met wie ze nu in bed duikt, gaan reageren als ze er achter komen dat ze eigenlijk een man is geweest. '
Krijg bijna de neiging om te zeggen had ie t maar gedaan