Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:Waar zijn de ouders van de pesters in dit verhaal? De verantwoording wordt bij de school gelegd, maar normen en waarden hoor je van huis uit mee te krijgen.
Aranel schreef:My God, m'n bek valt hiervan open
Wat voor een gestoorde, gevoelloze Friese achtelijke boeren zitten er op die school joh?!![]()
Ik had gehoopt dat het volgende pest drama héél lang op zich zou laten wachten na Tim Ribberink, maar blijkbaar maakte dat weinig indruk..
Kan hier met m'n hoofd niet bij.
SaskiaKa schreef:gekvanfleur schreef:ouders zijn wat dat betreft allemaal hetzelfde: Mijn kind doet dat niet!! Probeer die maar eens aan het verstand te peuteren dat hun kind niet zó´n schatje is.
Pardon? Hoe kom je aan die wijsheid?
Feria schreef:Aranel heeft het toch niet op alle friese mensen, ze heeft het alleen over die die daar naar school gaan en dat pesten toelaten. Niks weinig empathisch vermogen, wel lange tenen bij jullie.
ontopic: Ik begrijp echt niet hoe dit zo maar kan. De verklaring van de school is ook helemaal geen verklaring![]()
Ik ben ook voor een bokt actie
lenaa_tje schreef:Sok schreef:Piter Jelles is nogal voor zelfredzaamheid en zelfstandigheid en zijn daar volledig in doorgeslagen.
Er is een verschil tussen zelfstandigheid en volledig aan hun lot overlaten. Die kinderen zijn uberhaupt alleen maar aan het gamen en voeren verder niks uit, in elk geval op de locatie waar ik stage liep.
dat is niet op alle locaties heen deze bepaalde locatie staat hier niet om bekend verder. Is namelijk gewoon regulier onderwijs wat hier wordt aangeboden. Verder ken ik deze specifieke locatie niet maar wel andere locaties van het Piter Jelles waar ik vind dat wel in orde is. (ook een locatie waar dat niet is nee..
)
verder vind ik het echt een verschrikkelijk verhaal! en ik vind het ook echt niet netjes maar ik ben wel nieuwsgierig naar het verhaal van de school, wil graag weten wat hun verklaring is.
Als moeder zijnde zou ik m'n kind hier ook niet meer op school wil hebben. Vind het ook nog al wat om dan het probleem maar te verplaatsen naar Drachten wat echt toch wel een eindje is vanaf leeuwarden, niet echt een basis voor een middelbare school lijkt me.
Ook een beetje de mentaliteit van het probleem verplaatsen terwijl de jongen hier niet eens het probleem is, dat zijn de pesters.
eenitraM schreef:Feria schreef:Aranel heeft het toch niet op alle friese mensen, ze heeft het alleen over die die daar naar school gaan en dat pesten toelaten. Niks weinig empathisch vermogen, wel lange tenen bij jullie.
ontopic: Ik begrijp echt niet hoe dit zo maar kan. De verklaring van de school is ook helemaal geen verklaring![]()
Ik ben ook voor een bokt actie
Ze zegt dat die mensen daar op school gestoorde, gevoelloze Frieze achterlijke boeren zijn. Dus de Frieze boeren daar op school zijn gestoord en achterlijk. Kortzichtigheid ten top. Commentaar hebben op een ander maar zelf geen haar beter zijn