Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
0152141488 schreef:Als ik die moeder was zou ik meteen achter het kind aan springen, je kon je kind nog verdedigen en dan was je kind misschien niet dood maar ernstig/zwaar gewond. En idd, zelf ben je ook gewond.
Maar ik kan niet die situatie in schatten, ik was er niet bij.
En je weet ook niet hoe dieren er op gaan reageren, als er nog een 2e persoon inspringt.
En misschien kwamen de verzorgers te laat, dat kan ook.
Ik ben zelf benieuwd hoe dit juridisch gaat aflopen.
_San87_ schreef:0152141488 schreef:Als ik die moeder was zou ik meteen achter het kind aan springen, je kon je kind nog verdedigen en dan was je kind misschien niet dood maar ernstig/zwaar gewond. En idd, zelf ben je ook gewond.
Maar ik kan niet die situatie in schatten, ik was er niet bij.
En je weet ook niet hoe dieren er op gaan reageren, als er nog een 2e persoon inspringt.
En misschien kwamen de verzorgers te laat, dat kan ook.
Ik ben zelf benieuwd hoe dit juridisch gaat aflopen.
Waarschijnlijk moeten de honden een schadevergoeding van 350.000 miljard betalen of zo.
En nu serieus, die ouders zullen wel flink cashen, uiteindelijk. Op een of andere manier werkt dat zo in Amerika. Kind dood door eigen stomme schuld, een onschuldige organisatie maar lappen.
Cer schreef:Forcalquier schreef:, hoe verklaren we anders kindjes die overlijden in de auto omdat ze zijn vergeten,
dat is offtopic maar wel iets waar ik als niet-ouder echt met m'n verstand niet bijkan
Cer schreef:Forcalquier schreef:, hoe verklaren we anders kindjes die overlijden in de auto omdat ze zijn vergeten,
dat is offtopic maar wel iets waar ik als niet-ouder echt met m'n verstand niet bijkan
0152141488 schreef:delerium schreef:Mja, je zou toch bijna denken dat die zoo de ouders kan aanklagen wegens het bedoezelen van de naam en reputatie van de zoo.
Idd. Maar de zoo heeft geen veilige omheining en ik denk dat dat een zwaardere mee telling in tijdens de rechtszaak die er waarschijnlijk komt.
_San87_ schreef:0152141488 schreef:Klopt, maar in Burgers zoo heb je vangnetten bij zulke huisjes. als iemand valt wordt hij nog opgevangen.
En in Pittsburg hadden ze die niet. Of wel. Dat weten we niet.
Maar je kan als dierentuin niet altijd rekening houden met de halve zool die kinderen op de omheining zet.
Papegara schreef:Christiene schreef:tjonge er staan reacties bij waarom ze die ene hond nou doodschieten..
alsof die agent erbij blijft staan kijken.. ze willen toch bij die jongen komen, dus dan moet je iets..(idd wel groot met het risico dat je hem raakt )
Daar zei ik iets over, dat bedoelde ik niet zo. ik begrijp best dat zo'n hond wordt doodgeschoten alleen kan ik er met mijn kop niet bij dat ze geen veilige hekken plaatsen, het blijft een roedel en ze zijn wild, voor de verzorgers nemen ze toch ook bepaalde maatregelen..
wemkelover schreef:Ik vind het ook maar raar dat het heeft kunnen gebeuren.
Maar ik dacht dat wilde honden altijd aaseters waren en zelf geen prooi vingen?