Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BobbieLover schreef:@San ik hoef het niet te snappen,want het is gewoon niet oke..
want hoe je het ook wil brengen,
het is en blijft gewoon verkeerd!
xRomana schreef:BobbieLover schreef:@San ik hoef het niet te snappen,want het is gewoon niet oke..
Precies, ze kunnen ook hulp gaan zoeken waar een wil is is een weg. Maar dat doen ze liever niet ze verkloten liever het leven van een minderjarigen. Ik zie hier de nodige mensen voorbij komen die nauwelijsk een idee van het leven hebben of zeer weinig levenservarign hebben opgedaan.
Ik mag hopen dat zij nooit een pedo in hun leven treffen die zich even flink uitleeft, dan wordt er wel anders gepiept.
xRomana schreef:BobbieLover schreef:@San ik hoef het niet te snappen,want het is gewoon niet oke..
Precies, ze kunnen ook hulp gaan zoeken waar een wil is is een weg. Maar dat doen ze liever niet ze verkloten liever het leven van een minderjarigen. Ik zie hier de nodige mensen voorbij komen die nauwelijsk een idee van het leven hebben of zeer weinig levenservarign hebben opgedaan.
Ik mag hopen dat zij nooit een pedo in hun leven treffen die zich even flink uitleeft, dan wordt er wel anders gepiept.
BobbieLover schreef:@Saskia beelt je in,
jij hebt een vrolijke dochter,
zit lekker in de klas, moet nablijven, en de leren zit aan je kind,
je kind komt thuis vertelt, Mam moest nablijven de leraar heeft dit en dit gedaan,
Is dat oke?
hoe zou jij als moeder reageren? en opgeven moment word kind helemaal gek,
krijgt zelf ook allemaal dingen in haar hoofd, en dat komt door één persoon die met zijn tengels niet van een kind kan afblijven!
je kind komt thuis vertelt, Mam moest nablijven de leraar heeft dit en dit gedaan,
Is dat oke?
krijgt zelf ook allemaal dingen in haar hoofd, en dat komt door één persoon die met zijn tengels niet van een kind kan afblijven!
Is dat oke?
BobbieLover schreef:@Phormicola, Je kijkt al,
dat is al verkeerd, die gedachte is al verkeerd,
phormicola schreef:BobbieLover schreef:@Phormicola, Je kijkt al,
dat is al verkeerd, die gedachte is al verkeerd,
Maar die gedachte is er nou eenmaal, we leven tenslotte niet in een sprookje. We hebben het over mannen (die sowieso al vaak een grotere geslachtsdrift hebben dan vrouwen) die gedachtes hebben die niet kunnen in deze maatschappij (in oudere maatschappijen was pedoseksualiteit overigens heel normaal).
Wat gaan we daar aan doen? Onze oogkleppen opzetten en hopen dat we ze allemaal kunnen 'vangen'? Of actief denken aan middelen die de pijn voor toekomstige kinderen eventueel kunnen vervangen?
BobbieLover schreef:Maar ik ga denk zo lekker me bed in duiken,
en ik vind: het is niet goed, het klopt niet en hoort niet,
mensen die dat hebben, zoek gewoon alsjeblieft hulp, dan voorkom je problemen voor jezelf
en voor één kind die nog heel leven voor zich heeft,
omdat jij die gevoelens hebt, hoef je het nog niet te doen bij een kind,
je verwoest niet alleen je eigen leven,! maar ook dat van een kind
BobbieLover schreef:Maar ik ga denk zo lekker me bed in duiken,
en ik vind: het is niet goed, het klopt niet en hoort niet,
mensen die dat hebben, zoek gewoon alsjeblieft hulp, dan voorkom je problemen voor jezelf
en voor één kind die nog heel leven voor zich heeft,
omdat jij die gevoelens hebt, hoef je het nog niet te doen bij een kind,
je verwoest niet alleen je eigen leven,! maar ook dat van een kind