Dikke overstroming op de cam in de livestream uit de OP Hopen dat t niet al te erg word... Tuurlijk zal wel heftig worden maar niet dat t echt honderden doden gaan vallen etc Jullie begrijpen me hopelijk wel. Sterkte voor alle bokkers daar en natuurlijk de rest
MacavityL
Geplaatst: 29-10-12 23:07
tammiebels schreef:
Klopt het dat al een heel deel mensen zonder stroom zitten of begrijp ik dat nu verkeerd?
Over iets meer dan een uur komt de orkaan aan land in New Jersey.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 29-10-12 23:13
Ik volg het al een paar dagen. Tornados en orkanen fascineren me enorm. Machtige natuurverschijnselen met helaas vaak erge gevolgen. Ben ook fan van stormchasers.
Ik heb vanmorgen een link van mijn mannetje doorgekregen met de officiele site over Sandy. Lijkt erop dat stad New York er net langsheen glipt. Maar ja je weet maar nooit. Als je de hoeveelheid gevallen regen nu al ziet. Dat is niet echt fijn.
En waar laat je al die geevacueerde mensen en dieren?
nou vraag ik me af, wordt het dak van die stallen er nie afgeblazen?
Kaus
Geplaatst: 29-10-12 23:19
Het meisje waar ik me op Twitter aan het praten was heeft net dit geplaats: "It's getting worse. I have to go now. Be safe everybody." Ze woont in NY/PA... Heel dicht bij de storm dus!
En dan zitten wij te klagen om een spat regen en wat wind..
Ann_e
Geplaatst: 29-10-12 23:56
Mijn vader zit er ook..
Bovenste verdiepingen van zn hotel zijn al gesloten, hij is toch nog stiekem naar boven geglipt om te gaan kijken, maar het was écht enorm heftig, nu al zei hij. Ook begonnen de eerste 'dingen' al los te komen van de grond.. Spannend!
Roosje911
Geplaatst: 29-10-12 23:57
Ik heb hier 18 paarden staan voor transport staan naar newyork ziet er naar uit dat die nog wel even blijven.
Kan t opgenomen worden?? Kan me ogen bijna niet meer open houden... Wil t qel graag zien... Hoelaat nederlandse tijd is t t heftigst bij far rockaway beach ongeveer?
Was al op zoek naar een topic over het natuurgeweld in Amerika. Niet normaal, mn vader heeft de hele avond CNN opstaan om alles in de gaten te houden. Het gaat er hard aan toe! Die kraan die afbrak naast een gebouw, ook nog 1 dode geloof ik doordat er een boom op die persoon viel
@Macavity die foto van die supermarkt haha, iedereen heeft zijn/haar overlevingspakket ingeslagen. Sterkte daar zeg in New York!
Anoniem
Geplaatst: 30-10-12 00:25
Hoop dat de bekenden van de mensen hier veilig blijven.. En dat t allemaal meevalt.. Ziet er eng uit zeg.
Het ziet er indd eng uit en dat zal morgen na de orkaan wel erger zijn, alles kapot en uitgestorven.. Heb destijds beelden gezien van de schade die orkaan Katrina aanrichtte, dat was al niet normaal, sommige plaatsen leken wel spooksteden!