Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leffroi schreef:Wat is nu erger dan, 'leven' als kasplantje of de man gewoon laten sterven? De kans dat hij weer bij komt en een waardig leven kan leiden is zo ontzettend klein, dat zou hij zelf niet willen. Dat zou ik zelf niet willen als het mij zou overkomen. Van een super actief leven, naar een leven waarin je volledig afhankelijk bent van anderen? Nee, daar pas ik voor.
Alja schreef:maar als iemand in coma is kan diegene dan wel aan ouderdom sterven laat maar zeggen over 50/50 jaar?
malih schreef:Alja schreef:maar als iemand in coma is kan diegene dan wel aan ouderdom sterven laat maar zeggen over 50/50 jaar?
Ja, als je iemand zo lang in leven zou willen houden kan dat gewoon, t lichaam slijt wel, je hart pompt, je nieren lever darmen alles werkt gewoon. Alleen je hoofd niet meer.
En je hersens heb je nodig voor alles wat je bewust wilt doen ( je arm bewegen, praten enz enz ) Alle organen werken niet op die manier met je hersens samen.
WinSel schreef:Leffroi schreef:Wat is nu erger dan, 'leven' als kasplantje of de man gewoon laten sterven? De kans dat hij weer bij komt en een waardig leven kan leiden is zo ontzettend klein, dat zou hij zelf niet willen. Dat zou ik zelf niet willen als het mij zou overkomen. Van een super actief leven, naar een leven waarin je volledig afhankelijk bent van anderen? Nee, daar pas ik voor.
Helemaal mee eens![]()
Hij zal nooit meer het leven kunnen hebben wat hij altijd had